Skip to content

מסע המוות של הרוצח מדבורייה

שעות ספורות לאחר הרצח התברר מסע הזוועה בו רצח אב את בנותיו, את גרושתו וגבר נוסף. רק אז התאבד. הכול נמשך כ-45 דקות. לפני מספר חודשים התלוננה האישה והמשטרה, כך נטען, המליצה להעמידו לדין. הפרקליטות בחרה לסגור את התיק. בפרקליטות דוחים טענה זו מכל וכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שעות ספורות אחרי מסע ההרג בדבורייה מתברר מסלול הטירוף שנמשך 45 דקות והוביל לרציחת ארבעה בני אדם ולהתאבדות הרוצח. 

הבוקר, עשרים דקות לפני השעה שמונה, הגיע בשאר נג'אר (48), תושב דבורייה, ברכבו לבניין המועצה המקומית ביישוב. הוא פגש במקום שתיים מבנותיו שהיו בדרכן לבית הספר, מדלין בת ה-16 ואחותה בת ה-15. האב ניסה להכניסן בכוח לרכבו והן סירבו לעלות. בשלב הזה לקח האב אקדח גנוב שהיה ברשותו וירה בשתיהן. מאדלין הבכורה נהרגה ואחותה נפצעה אנושות. 

הרוצח וגרושתו למטה, הגבר ושתי הבנות למעלה (מתוך בוקרא נט)
הרוצח וגרושתו למטה, הגבר ושתי הבנות למעלה (מתוך בוקרא נט)

בטירופו המשיך האב במסע המוות והגיע לגן הילדים בו למדה בתו למא בת ה-5. הוא לקח אותה בכוח מהגן והמשיך בנסיעתו לעבר בית האבות בדבורייה. שם, לעיני גרושתו, אמן של הבנות, ואמה, סבתן, הוא ירה למוות בבת ואז ירה בגרושתו זהירה ג'ינג'י בת ה-45 והרגה. 

בשלב זה הוא נסע למנהל בית האבות, עבד אלסאם עזאיזה בן ה-58 וירה בו למוות. רק אז נסע לדרך עפר מחוץ ליישוב ושם קץ לחייו. מיומני המשטרה עולה, כי גרושתו התלוננה נגדו על אלימות ואיומים לפני מספר חודשים. המשטרה טוענת כי העבירה המלצה לפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ולהעמידו לדין, אך זו החליטה לא לאמץ את המלצת המשטרה וכתב אישום לא הוגש. 

בפרקליטות דוחים טענה זו מכל וכל. ההיפך, הם טוענים. ההמלצה לסגור נגדו את התיק הייתה של המשטרה. מהפרקליטות נמסר: "בשנת 2006 הוגש נגד החשוד באשיר נג'אר כתב אישום לבית משפט השלום, על ידי פרקליטות צפון,  בגין אלימות במשפחה. הוא נידון לתשעה חודשי מאסר בפועל. החשוד ערער על חומרת העונש אולם ערעורו, שהוגש לבית המשפט המחוזי, נדחה. כמו כן, בחודש מאי השנה הוגשה תלונה נגדו במשטרה  ע"י המנוחה-גרושתו בגין חשד לפגיעה בפרטיות ולא בגין אלימות או איומים. התיק הועבר לפרקליטות ע"י המשטרה עם המלצה לסגור את התיק בהעדר ראיות. לאחר בדיקה הוחלט לסגור את התיק בעילה המומלצת". 

בכפר עצמו מתקשים לעכל את מסע המוות הזה. בני משפחת הנרצח סיפרו היום כי הרוצח היה טיפוס מוזר שהתבודד ולא יצר קשרים חברתיים. הם גם מכחישים כי היה קר רומנטי בין האישה לבין עבד אלסאם עזאיזה ואומרים שמדובר בקשרי עבודה בלבד.

[related-posts]

הודעת מד"א:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן