Skip to content

שופכים עוד שמן למדורה ומגלגלים עיניים לשמיים

כל מחרחרי המלחמות צמאי הדם, שונאי הערבים והמוסלמים, מצפים מאובמה שיעשה להם טובה וייכנס בסורים במקומם. כל עוד מישהו יורה על ערבים, זה טוב ליהודים. אם אנחנו להקת המעודדות של העולם החופשי, אל נתלונן כשהעולם המוסלמי הקיצוני מאיים עלינו בתגובה למתקפה אמריקנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתחיל בפארסה, אולי בשורה התחתונה של הסיבוב הנוכחי במשחק "ג'ינג'י, תחזיק אותי או שאני פותח אותו". הג'ינג'י היה מלונדון. הוא לא החזיק, הוא ברח בחסות החבר'ה השמאלנים. אובמה הפסיד הכל בסבב הזה. כל קרדיט מינימלי שנתנו לו הרוסים (פחחחח, פוטין לא סופר אותו), והפחד המובנה של צפון קוריאה, האיראנים, הטורקים, וכל מיני דיקטטורים ושליטים מוזרים בעולם, במיוחד נתניהו, אמרו לעצמם "נפלא, יחי אלוהי הנשיא הפחדן, זה מה שיש לנו עוד שלוש שנים, עכשיו נוכל להשתולל כהוגן".

אין לי שום בעיה עם זה שאובמה פחדן ולא רצה לתקוף בסוריה. הוא סוחב הבטחות בחירות מצלקות עמוקות של עיראק ואפגניסטן ידי בוש הזועם, ולא ממש בא לו להירשם בהיסטוריה האמריקנית כנשיא של שלוש מלחמות. הוא לא רוצה להיות כמו נתניהו והבטחות הסרק לחסל את הטרור, לחסל את שלטון החמאס בעזה, כי שם בארה"ב, יזכרו לו את זה לעולמי עד.

מה כן נראה לי בעייתי בסיטואציה הטיפשית הזו? שכל מחרחרי המלחמות צמאי הדם, שונאי הערבים והמוסלמים, מרימים ראש ומצפים מאובמה שיעשה להם טובה וייכנס בסורים במקומם. כל עוד מישהו יורה על ערבים, זה טוב ליהודים. ישראל היא כל אלו ויותר ורע מכך, נשמעת ונראית כמו להקת מעודדות חובשות-כיפה של באפי ציידת הערפדים. החל בבנט, דרך אורי אריאל, ליברמן ושאר נוטפי הרעל ביומיום, כולם צווחים אובמה, כנס בו, באמא'שך. כנס בו כבר! אי אפשר לראות את הסבל הנורא של הילדים האלו בסוריה עם גזים וכימי! "העולם שותק מול אסד כמו ששתק ב-1938, בנט 2013".

צביעות היא היש-עתיד החדש, הפוליטיקה החדשה

אז אם אנחנו להקת המעודדות של העולם החופשי, קרי אובמה, אין לנו הרבה על מה להתלונן כשהעולם המוסלמי הקיצוני מאיים עלינו בתגובה למתקפה אמריקנית. אנחנו מכניסים את עצמנו כגורם פעיל ואקטיבי למדי במלחמת הסורים מול העולם החופשי (חופשי מחופש דמוקרטי, הכל מתוזמר על ידי מפעלות הנשק האמריקנים). צביעות היא היש-עתיד החדש, הפוליטיקה החדשה, והאח בנט צמא דם לראות עוד ערבים רעים מתים. הצביעות, בעיקר היא, מזמינה עלינו את כל המתקפות שנחטוף, כי אנחנו לא יודעים לסתום את הפה בזמן.

מה שנחטוף יהיה בגללו. נפתלי בנט (צילם: רפי מיכאלי)
מה שנחטוף יהיה בגללו. נפתלי בנט (צילם: רפי מיכאלי)

כל מה שנחטוף יהיה בזכות בנט, בזכות אורי אריאל ובזכות כל ממשלת ישראל והקואליציה רבתי. נזקוף את הטילים מאיראן סוריה לחובתם, אבל בגלל שאנחנו מדינה די מפגרת חמורות בהבנה פוליטית ואחריות שילוחית, לעולם לא נעניש את הימין שמזרים עוד שנאה ודם למכונת המתקפה האמריקנית המקרטעת, בשביל מלחמה במוסלמים, בסורים, המצרים, בלובים. אנחנו בוודאי נאשים את השמאל, אוהד הערבים, בטילים שיפלו כאן, ונגיד לסמול "עם אלו אתם רוצים לעשות שלום?!". ככה אנחנו.

מה באמת תפקידנו במזרח התיכון "הלא מוסלמי"? כולם מסביב מתפרקים, מפורקים, חמושים יתר על המידה, ויש רגעים שצריך להגיד לאחים מטומטמי-האומה "תסתמו את הפה שלכם!". אביב המהפכות הערבי שמתחולל בסוריה אינו הבעיה שלנו. זו בעיה פנימית שלהם. אם כל כך חשוב לנו להיות מעורבים, אז או שנתקוף ונגן על חפים מפשע, או שנשלח סיוע הומניטרי לירדן ולטורקיה למחנות הפליטים הסורים, עם רופאים, ודגל ישראל, וביטחון משטרתי ישראלי, בגאווה, בגאון, עם ראש מורם, להראות לעולם הצבוע מה אנחנו באמת יכולים, צריכים ועושים. רק נרוויח מכך. הכל יותר טוב מאופציית בנט "טרמינטור הערבושים" בממשלה. דבר אחד בטוח שאנחנו לא יכולים לעשות: לשפוך עוד שמן למדורה ולגלגל עיניים לשמיים.

העולם החליט כבר שאנחנו, המזרח התיכון, יצא לו מכל החורים

תראו, מדינות ערב לא אומרות כמעט כלום, ובכלל לא מתערבות בסוריה. כל אחת חוששת לצווארה השלטוני. רק לטורקים יש עמדה ברורה, אבל הם חצי ערבים וחצי לא. העולם החליט כבר שאנחנו, המזרח התיכון, יצא לו מכל החורים, אלו שיש לו ואלו הפרה-היסטוריים, שנפתחו מחדש. באמת שנשבר להם הצ'ופצ'יק מהיזראיל ניישן וכל המידל איסט המזופת הזה. כמה אפשר כבר לטחון את הפיס פרוסס, והסטלמנטס, חמאס איז פרידום פייטרס אור טרוריסט אורגניזיישין. נמאס להם, כל כך נמאס להם. הם לא רוצים לבוא לכאן, אובמה מקיא קצת כל בוקר כשיש ריפורט מהמידל איסט, וכל עוד ביבי ראש ממשלה מי לעזאזל יאמין למשהו שאנחנו רוצים לעשות? אנחנו כמובן צדיקים בני האור, ורואים את ההבדל הגדול בין מה שיזראל רוצה לעשות וכמה אנחנו מלאכים טהורים מול האין-פרטנר הפלסטיני, לעומת כל שאר מדינות המידל איסט המוסלמיות, שזה עולם אחר לגמרי. בעיות אחרות, אבל אמרנו לכם שככה זה עם הערבים, אתם לא מקשיבים, הם כולם רעים, טרוריסטים, כולם זה אסד.

כל המידל פאקן איסט הזה, זה אחד

אז העולם כמראה רואה את כולנו כמקשה אחת סגורה, חמה ובעיקר מטומטמת, שנלחמת כל יום אחד באחר, ונמאס להם מאיתנו. יש הלימה מלאה בין מותו של תהליך השלום לבין הפניית הגב המערבי למפלצתיות הסדיסטית של אסד וחבריו. זו אותה עגלה בעיני העולם. כל המידל פאקן איסט הזה, זה אחד. לעולם נמאס, הפרלמנטים "המערביים" כבר מתחילים להפנים את העלויות של האינטרוונשיין במידל איסט, והעמים שם לא רוצים לשלם את החשבון. לא הבריטים, לא האנגלים, ובטח שלא עוד 20 מדינות שרק יענו ככה אם ישאלו אותן. הבריטים מובילי המחאה האנטי-משטרתית עולמית בטח אומרים לעצמם שהערבים ישברו את הראש והעצמות אחד לשני, לנו יש את הבעיות שלנו.

תגידו לי, מי לעזאזל מינה את אובמה להיות מפכ"ל המשטרה העולמית לשמירה על סדר פנים מדינתי, הורדת דיקטטורים ומינוי ממשלות חדשות? אם רוצים להילחם בסורים בראשות אובמה, אובמה צריך לקבל סמכות מהאו"ם, בהצבעה פתוחה, בלי הווטו האינטרסנטי והצבוע של רוסיה וסין, ואז להגדיר מטרה. סתם טומהוקים על בניינים לא מאוכלסים בדמשק לא יעשו את העבודה, תשאלו את ברק ואסכולת "נגיב במקום ובזמן שיראה לנו, בום הלך עוד בניין ריק". עדיף לפזר מהאוויר שוקולדים וסוכריות לילדים במחיר הטומהוקים. אם לא יוצאים למלחמה בשביל לסלק את אסד, למעשה רק דוחפים להיטלר הקטן הזה עוד פלפל בתחת לפני הסיבוב הבא, שירצח עוד סורים, הרבה יותר מהר. הדיקטטורים הפסיכים שבחסות מעצמות הפשע פוטין-לנד וסין לומדים היטב את כללי המשחק החדשים. זה העולם השני, המקשה העולמית האחרת, שמצפצפת על העולם "החופשי". זה העולם שעושה עסקים נהדרים ממלחמות מוסלמים, והם זוממים להשתלט על מאגרי גז ונפט, ואספקת תחמושת למדינות ערב, בדיוק, אבל בדיוק בדיוק, כמו שהאמריקנים זוממים לעשות, וכבר עושים היטב בסעודיה, עיראק, מצרים וטורקיה. הם למדו היטב שאובמה לא שואג, הוא לא בוש.

אצלנו עדיין מפחדים לשאול מי מרוויח מכל מלחמה

אני בכלל חושב שאובמה לא יתקוף סתם, כי פוקס ישאלו אותו מה תוצאות התקיפה שלך, אם אסד עדיין בשלטון ורוצח בגז עוד מאות אלפי אנשים? לא רק פוקס ניוז, כל העיתונים והעיתונאים ישאלו אותו למה בזבזנו עוד תחמושת יקרה לחינם? שם גם כבר שואלים כמה הרוויחו מזה חברות הנשק. אצלנו עדיין מפחדים לשאול מי מרוויח מכל מלחמה. עוד יומיים ראש השנה, והוא לא יתקוף, לא יכניס את היזראליס לחדר האטום בראש השנה. אחרי זה יום כיפור, ונראה לכם שאובמה רוצה לקבל כותרות בעולם לציון חגיגות 40 למלחמת יום כיפור שהוא הראשון ששוב הכניס יזראליס ביום כיפור למקלטים? אז נשארנו עם תקיפה בסוכות, וזה כבר מאוחר מדי, ומי בכלל זוכר מה היה בסוריה.

עד אז בתיאבון ושנה טובה לכם.

[related-posts title="טורים נוספים"]

3 Comments

  1. גנטלמן לא מתווכח עם עובדות.
    12 בספטמבר 2013 @ 16:12

    עייפות החומר ניכרת אצל הכותב ,ההפחדות מהעתיד הם סם החיים של השמאל הקיצוני .הכותב מאשים את הימין בפצצות אירניות שיבואו וכו…,בדיוק כמו הימין הקיצוני שמאשים את השמאל בכל הצרות. אנו רוב רובו של העם אופטימיים ויש לנו בטחון בעתיד . ולכותב המפוחד אני מציע שילך לבית הכנסת או הפסיכולוג הקרוב.

  2. יפה
    4 בספטמבר 2013 @ 2:35

    למחרחרי המדון מהימין מטרה אחת והיא להשתמש בזוועות בסוריה כחומר מלבין לכיבוש ולזוועות שנובעות ממנו. כל ה"יתרונות" האחרים , כמו לצחוק על אובמה , לשמוח על הרג ערבים וכו' , אלה רק דברים משניים בקמפין הסדור שנמשך כבר זמן רב. לפי אותו קמפיין אנחנו והפלסטינים מהווים אי של שפיות ויציבות – אידיליה בהשוואה למתחולל סביבנו. לכן , עזבו אתכם בעולם מדיבורים על שלום , חלוקת הארץ וכו'. עדיף לכם – אובמה , מרקל ואשטון – שאנחנו נהיה כובשים ואתם תעלימו עין.

  3. צדוק התקוה
    3 בספטמבר 2013 @ 21:13

    שמתחולל בסוריה אינו הבעיה שלנו. זו בעיה פנימית שלהם. אם כל כך חשוב לנו להיות מעורבים, אז או שנתקוף ונגן על חפים מפשע, או שנשלח סיוע הומניטרי
    זיו אתה צודק באמת זו לא בעיה שלנו ישראל לא מאימת ולא אימה על סוריה בכל הנוגע למה שקורה שם ישראל רק אומרת שאם סוריה תתקיף אותנו נדע להגן על עצמנו בנתיים מי שמאיים על ישראל אלה הסורים/ והאירנים האומרים אם סוריה תותקף אז ישראל תותקף באלפי טיליים ישראל כמאמר הפסוק צדקים מלאכתם נעשת בידי אחרים ולא הכונה שארצות הברית תתוקף את סוריה אלה שהגהדיסטים שילחמו נגד אסאד שאחד יאכל את השני סיוע הומניטרי
    ישראל טיפלה עד היום בכמאתיים נפגעים שהגיעו לקבל עזרה רפואית בבתי הוחלים בצפון בקיצור אני לא מבין למה אתה כל כך עצבני על מדניות ישראל אף שר לא אמר קדימה בוא נחסל את אסאד יתכן והוא טוב לישראל ארבעים שנה יש לנו שקט מהגבול הצפוני הגיהאדיסטים יהפכו את סוריה למה שקורה בעזה ובדרום לבנון אלה נבלות ואלה טרפות ישראל מחפשת שקט ולא מלחמות אם ישראל תותקף זכותה להגן על עצמה האמת זה שבסוריה בגזים רצחו כנראה לא מזיז לאף אחד כמו שלעולם לא הזיז שרצחו יהודים במלחמת העולם השניה העולם לא השתנה אותם מטורפים אותה גברת בשינוי אדרת היום מי שצמא דם אלה האיסלמיסטים רק היום נהרגו בעיראק: 21 הרוגים בסדרת פיגועים בבגדד יום יום אתה קורא על פגועי התאבדות של איסלמיסטים בעירק בתימן בסיני ואפילו באפריקה [נגריה / סודן]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן