Skip to content

רכבת ישראל תפעל בחגי תשרי במתכונת מתוגברת

במהלך חגי תשרי יופעלו הרכבות על פי לוח זמנים ייעודי, הכולל שינויים בלוחות הזמנים והפעלת רכבות תגבור, במהלך ערבי החגים ותקופת חול המועד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עקב שינויים בלוחות הזמנים, נוסעי רכבת ישראל מתבקשים להתעדכן בזמני הנסיעות המדויקים באתר הרכבת, באפליקציה ובמוקד השירות בטלפון 5770*. במהלך חגי תשרי יופעלו הרכבות על פי לוח זמנים ייעודי, הכולל שינויים בלוחות הזמנים ורכבות נוספות על פי הצורך.

(צילום: ציפי מנשה)
(צילום: ציפי מנשה)

ראש השנה: בערב ראש השנה תופעלנה רכבות הנוסעים על פי לוחות זמנים של ימי שישי. בנוסף, תופעל רכבת תגבור מיוחדת בשעה 08:45 מתחנת באר שבע מרכז לתחנת ת"א סבידור-מרכז.

יום הכיפורים: בערב יום הכיפורים, תסתיים תנועת הרכבות מוקדם מהרגיל. עד לשעה 11:00 (לערך) תופעלנה הרכבות על פי לוח הזמנים הרגיל של יום שישי. החל משעה 11:00 (לערך) ועד לשעה 14:00 בקירוב, תסתיים תנועת הרכבות בהדרגה.

במוצאי יום כיפור, לא תופעלנה רכבות, פרט לרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז לתחנת נהרייה בשעה 23:46. תנועת הרכבות תחודש לאחר חצות.

סוכות ושמחת תורה: בערב סוכות (יום רביעי), תופעלנה הרכבות על פי לוח הזמנים של ימי שישי.

בערב החג (יום רביעי), במהלך יום שישי (היום הראשון של חול המועד) ובערב שמחת תורה:
• תופעל רכבת תגבור מיוחדת בשעה 08:45 מתחנת באר שבע מרכז לתחנת ת"א סבידור-מרכז.
• הרכבות מתחנת ת"א סבידור מרכז לתחנת ירושלים מלחה, היוצאות בשעות 10:21 ו- 11:21, תעצורנה גם בתחנת ירושלים גן החיות התנ"כי )תיגבור זה יופעל גם באיסרו חג בתאריך 27.9)

במהלך חול המועד, בימים א' 22.9.2013 עד ג' 24.9.2013 (כולל), תתוגברנה רכבות הנוסעים בקווים הבאים:

• בנימינה – רחובות
• חיפה – מודיעין
• תל אביב – ירושלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן