Skip to content

חידושים לנוסעים לחו"ל: הנחות במוניות ומטוס רחב גוף

אל על וחברת Get Taxi מעניקות עד 40% הנחה לישראלים בחו"ל לנוסעים אשר יזמינו לראשונה מונית משדה התעופה בערים מסויימות. ואילו בריטיש איירווייס מחזירה את טיסותיה לישראל לטרמינל מספר 5 בהית'רו ומטוס בואינג 777 רחב גוף ישרת את הקו ת"א-לונדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר כניסתה המוצלחת של אפליקציית המוניות הישראלית לניו יורק, הודיעו אל על ו-Get Taxi על שיתוף פעולה רחב למשך שלושה חודשים, במסגרתו יקבלו לקוחות אל על הטבה ייחודית בשווי עד 40% (על פי היעד) עבור נסיעה ראשונה בשירות שתוזמן באמצעות האפליקציה, משדה התעופה לעיר או להיפך:

בישראל: הנחה של 20 שקל, כאשר עלות נסיעה ממוצעת היא 120 שקל
בניו יורק: הנחה של 25 דולר בעלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה 85-60 דולר,
בלונדון: הנחה של 10 פאונד כשעלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה 60 פאונד
במוסקבה וסנט פטרסבורג: הנחה של 300 רובל, כאשר עלות נסיעה ממוצעת משדה התעופה הוא 699 רובל, ונסיעה בעיר 299 רובל.

ככר טיימס - הטיימס סקוור - בניו יורק. גט טקסי מספקת לראשונה ללקוחותיה בתפוח הגדול אפשרות הזמנת רכב נוחה ומיידית בלחיצת כפתור ותשלום בכרטיס אשראי ללא עמלת סליקה. (צילום: צבי זינגר)
ככר טיימס - הטיימס סקוור - בניו יורק. גט טקסי מספקת לראשונה ללקוחותיה בתפוח הגדול אפשרות הזמנת רכב נוחה ומיידית בלחיצת כפתור ותשלום בכרטיס אשראי ללא עמלת סליקה. (צילום: צבי זינגר)

נוסעי חברת התעופה אשר יורידו את האפליקציה למכשירם הנייד, יוכלו להזין קוד הטבה וליהנות מזיכוי כספי בגובה משתנה עפ"י היעד הרצוי.

החברה הישראלית מספקת לראשונה ללקוחותיה בתפוח הגדול אפשרות הזמנת רכב נוחה ומיידית בלחיצת כפתור ותשלום בכרטיס אשראי ללא עמלת סליקה. השרות יינתן באמצעות רכבי יוקרה שחורים ומפוארים שיסיעו את לקוחות החברה למחוז חפצם.

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: אנו שמחים לחבור לסטארט אפ כחול לבן מצליח כמו גט טקסי, ולהרחיב באמצעות שיתוף פעולה זה עוד יותר את תחושת הבית שחווים נוסעינו עם עליתם למטוסינו."

לדברי נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של Get Taxi, "אל על ו-Get Taxi הינן חברות כחול לבן אשר חרטו על דגלן את חווית הלקוח והשירות לנוסעיהן מעל לכול. שיתוף הפעולה הוא טבעי ובא לייצר חוויה מושלמת של נסיעה לשדות התעופה בארצות המוצא והיעד, בהן גט טקסי פועלת היום."

מספר המשתמשים באפליקציה הישראלית עומד על כמיליון איש ברחבי העולם, עם ממוצע של 20,000 הזמנות יומיות ב- 20 הערים שבהן פועלת החברה, בארץ ובעולם. Get Taxi מאפשרת הזמנת מונית בלחיצת כפתור תוך כדי צפייה בזמן אמת במרחק הגיאוגרפי של המונית מהמזמין, צפייה בפרטי הנהג (שם, נייד ותמונה) וסוג הרכב. המערכת מודיעה לנוסע על הגעת המונית ומאפשרת תשלום עבור הנסיעה בכרטיס אשראי ישירות מהאפליקציה ללא תוספת עמלה מהנוסע או מהנהג.

בריטיש איירווייס חוזרת לטרמינל 5 בהית'רו

ואילו חברת התעופה בריטיש איירווייס מחזירה את כל טיסותיה אל ומאת ישראל לטרמינל 5 היוקרתי בנמל הית'רו בלונדון, שהוא אחד מהטרמינלים הטובים בעולם. החברה הודיעה כי היא תפעיל טיסה יומית שניה בקו זה, במטוס רחב גוף מסוג בואינג 777, בו מציעה החברה ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה First, מחלקת עסקים Club World, מחלקת הביניים תיירים פלוס World Traveller Plus ומחלקת תיירים World Traveller. תחילת השינויים ב-30 במרץ 2014.

בבריטיש אומרים כי המעבר לטרמינל 5 עטור הפרסים נעשה בשל חשיבות השוק הישראלי לחברת בריטיש איירווייס ומחויבותה ארוכת השנים ללקוחותיה הישראליים. לקוחות בריטיש איירווייס יוכלו לנחות בטרמינל 5 במסגרת טיסת בוקר יומית בשעה 7:30 באיירבוס 321, או בטיסת אחר הצהריים בשעה 17:10 בבואינג 777-200.

בטרמינל מספר 5 בנמל התעופה הית'רו זכה לתואר "טרמינל התעופה הטוב ביותר" זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות שדות התעופה העולמית של חברת SKYTRAX. (צילום: בריטיש איירוויס)
בטרמינל מספר 5 בנמל התעופה הית'רו זכה לתואר "טרמינל התעופה הטוב ביותר" זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות שדות התעופה העולמית של חברת SKYTRAX. (צילום: בריטיש איירוויס)

הנחיתה בטרמינל 5 תאפשר לנוסעים זמן רב יותר לקניות, למסעדות ולהירגעות לקראת המשך דרכם. בנוסף, המעבר לטרמינל 5 יחסוך לנוסעי בריטיש איירווייס זמן יקר – חלון זמן של שעה בלבד בין טיסה לטיסה.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, אומרת כי המעבר למטוס בואינג 777 יגדיל ב-35% את היצע המושבים היומי במחלקות הפרימיום. קטן הוסיפה כי המושבים במחלקות היוקרה הופכים למיטות שטוחות, ובמחלקה הראשונה מותקנים תאים אישיים לכל נוסע.

לדברי גאווין האלידיי, המנהל הכללי של בריטיש איירווייס לאזור אירופה ואפריקה הם רואים בלקוחות הישראליים שלהם לקוחות חשובים ביותר. "בריטיש איירווייס טסה לישראל החל משנות השלושים המוקדמות של המאה הקודמת, והיא מחוייבת לשוק הישראלי. אנחנו יודעים שהלקוח הישראלי מבקש לבצע קישור לטיסת המשך (טיסות הקונקשן) ונוחות הנסיעה דרך טרמינל 5, הית'רו. החזרה לטרמינל 5 בהית'רו, תאפשר ללקוח הישראלי ליהנות לא רק מחווית הטיסה במטוסים הטובים ובמחלקות הנוחות, אלא גם מהטרקלינים המפוארים של טרמינל 5 וממגוון השירותים המוצעים בו".

טרמינל מספר 5 בנמל התעופה הית'רו זכה לתואר "טרמינל התעופה הטוב ביותר" זו השנה השנייה ברציפות, בתחרות שדות התעופה העולמית של חברת SKYTRAX, המבוססת על חוות דעתם של יותר מ-12 מיליון נוסעים מתמידים.

טיסות הלוך ושוב מתל אביב ללונדון הית'רו טרמינל 5 ימכרו החל מ- 686 דולר במחלקת התיירים World Traveller, 1,094 דולר במחלקת הביניים World Traveller Plus, 1,530דולר במחלקת העסקים Club World ו- 4190 דולר במחלקה ראשונה First, כולל מסים, היטלים ודמי שירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן