Skip to content

"תסתכל כל בוקר מתחת לרכב שלך" כתב אסיר לנתניהו

הבוקר הוגש כתב אישום נגד דור עובד ממבשרת ציון שבעת שריצה עונש מאסר שלח לראש הממשלה מכתב ובו איים לרצוח אותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום כנגד אדם שאיים ברצח ראש הממשלה בנימין נתניהו הוגש הבוקר בבית משפט השלום בכפר סבא.  הנאשם הואשם כי בהיותו אסיר בבית סוהר "רימונים", כתב לראש הממשלה מכתב איומים ברצח וגידופים קשים: "כדאי שתתחיל להיסתכל מתחת לרכב שלך כל יום ותשמור על המישפחה שלך (השגיאות במקור)". במכתבו איים האסיר על ראש הממשלה ברצח, קיללו והשמיצו עקב העובדה שנתניהו החליט לשחרר אסירים ביטחוניים, ובהם רוצחים, לקראת פתיחת המשא ומתן עם הרשות הפלסטינית.

הבוקר הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז באמצעות עו"ד שמעון לוי, כתב אישום בגין עבירות איום בכתב לרצוח והחזקת סכין (שלוש עבירות) שלא כחוק. מכתב האישום עולה כי  בתאריך 29 ביולי השנה, מסר האסיר, דור עובד (22), תושב מבשרת ציון שליד ירושלים, מכתב במעטפה סגורה לידי מפקד האגף בכלא שבו שהה, וביקש ממנו כי ישלח אותו עבורו  למשרד ראש הממשלה.

מפקד האגף, אשר הבחין כי עובד לא רשם את שמו על גבי המעטפה, ביקש ממנו לרשום את שמו. בתגובה לכך, ביקש האסיר ממפקד האגף לרשום בכתב ידו את שמו של הנאשם ומשסירב לכך מפקד האגף, כתב עובד בכתב ידו את שמו ואת שם משפחתו על גבי המעטפה.

למחרת היום נשלח המכתב לבקשת הנאשם, באמצעות הדואר, מבית הסוהר למשרד ראש הממשלה בירושלים. ימים ספורים אחרי כן הגיע המכתב למשרד ראש הממשלה, ובתאריך 8 באוגוסט נפתחה המעטפה והמכתב נקרא על ידי עובדי לשכת ראש הממשלה, שגילו לתדהמתם את מכתב הנאצות ואיומי הרצח.

"בס"ד", ציין האסיר בפתח דבריו וכתב: "לכבוד ראש הממשלה (המסריח, ימח שמך) ימח שמך יחתיכת נאצי בן נאצי. אתה מתכוון לשחרר מחבלים מזוהמים שרצחו יהודים, אני מבטיח לך (…) שזה לא יעבור בשקט, אתה תיגמור כמו יצחק רבין ימח שמו וזכרו שברגע זה נירקב בגהינום. עם תתבצע שיחרור מחבלים ערבים (…) מישהו יפגע, אני מבטיח מישהו יפגע, אתה תהיה הראשון (…) אתה תשא בתוצאות, כדי שתתחיל להיסתכל מתחת לרכב שלך כל יום ותשמור על המישפחה שלך, כי מישהו ישא בתוצאות, והתוצאות יהיו כבדות. אני רציני. לא נסלח לא נשכח, לא נשתוק(השגיאות הבטויים והסימונים במקור).

משרד ראש הממשלה הגיש תלונה במשטרה והאסיר נלקח לחקירה במשטרה. לפני יציאתו לחקירה מבין כותלי בית הכלא, בוצע על גופו חיפוש ואז מצאו הסוהרים בגרב שמאל, כלי דקירה וחיתוך העשוי מידית פלסטיק ולהב מברזל. החשוד כנראה היה מוכן לאפשרות שהסכין המאולתר יתגלה וכך בחיפוש בגרב ימין התגלה סכין מאולתר העשוי ממכסה של קופסת שימורים ממתכת, אשר מכוסה בחלקו בפלסטיק. בחיפוש שנערך בתחתוניו נמצא סכין מאולתר נוסף. הוא הואשם בהחזקת שלושה כלים בעלי להב שמסוגלים לדקור או לחתוך. בית משפט השלום הורה לסנגוריה הציבורית למנות לו פרקליט שיגן עליו.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן