Skip to content

ג'יימס ספיידר יהיה הנבל בסרט ההמשך ל"הנוקמים"

"אקשן": כוכבים, סיפורים, סרטים וכל מה שחדש ומעניין בעולם הקולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע שעבר מדור "אקשן" של "מגפון" חשף כי בן אפלק ("ארגו") הוא הבאטמן החדש. עתה הוליווד מפרסמת כי השחקן ג'יימס ספיידר ("בוסטון ליגל") יהיה יריבם של חבורת הנוקמים – אולטרון, בסרט ההמשך ל"הנוקמים", או בשמו הזמני באנגלית: "The Avengers: Age of Ultron".

מצפים להכנסות של מיליארד דולר. "הנוקמים"

חברת מארוול מקווה לגרוף הכנסות החוצות את מיליארד הדולר, וסכום זה נראה סביר בהחלט, לאור הצלחת הסרט הראשון שיצא שנה שעברה. גם הסרט השני בסדרה יהיה בבימויו של ג'וש ווידון ("באפי"), ובכיכובם של רוברט דאוני ג'וניור ("איירון מן"), מארק רפאולו ("הענק הירוק"), כריס המסוורת' ("ת'ור"), כריס אוונס ("קפטן אמריקה") וסקרלט ג'והנסון ("האלמנה השחורה"), וייצא לאקרנים במהלך מאי 2015.

 

"וואן דיירקשן" עקפו את אופרה ווינפרי

הסרט החדש "וואן דיירקשן" גרף 32.5 מיליון דולר בארבעה ימים בלבד, והצליח לעקוף את הסרט "המשרת", בכיכובם של אופרה ווינפרי ("הצבע ארגמן") ופורסט וויטיקר ("המלך האחרון של סקוטלנד"), שנצנץ שבועיים ברציפות במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, ובעל סיכויים גבוהים להיות מועמד לאוסקר.

הצלחה מטאורית. "וואן דיירקשן"

"וואן דיירקשן" הוא שיתוף פעולה מסקרן בין חברת התקליטים "סוני" לאולפני הסרטים של החברה, עלה רק 10 מיליון דולר להפיקו בתלת מימד וקהל היעד שהגיע לצפות בו: 87% נשים, כש-67% מתחת לגיל 17. זהו סרט דוקומנטרי בבימויו של מורגן ספורלק ("לאכול בגדול"), שמספר את הסיפור של חמשת חברי הלהקה הצעירים, "וואן דיירקשן", מהופעתם הראשונה בתוכנית גילוי הכישרונות, "X פקטור", ועד הצלחתם המטאורית.

במאי "הרוח העולה" יורד מהבמה

המאסטר היפני של עולם ההנפשה, הייאו מיאזאקי, פורש אחרי 11 סרטים, שהביאו אותו לפנתיאון עולם האנימציה. החדשות המצערות פורסמו על ידי מנכ"ל אולפני ג'יבלי, קוג'י הושינו, במהלך כנס בפסטיבל ונציה המתרחש בימים אלו, שם הוקרנה יצירתו האחרונה "הרוח העולה" / "The Wind Rises", הזוכה לביקורות מצוינות. באופן הלקוני היפני אמר הושינו: "מיאזאקי החליט ש'הרוח העולה' תהיה עבודתו האחרונה ועכשיו הוא פורש", ולא הוסיף עוד פרטים.

בקרוב בישראל. "הרוח העולה"

מיאזאקי בן ה-72 לא הגיע לפסטיבל באיטליה, עם זאת השמועה אומרת כי הוא יגיע לפסטיבל טוקיו שיתקיים בשבוע הבא. הסרט, שטרם יצא בישראל, הרוויח כ-80 מיליון דולר בששת השבועות האחרונים. במהלך השנים האחרונות הבמאי האט את קצב עבודתו. בין סרטיו המפורסמים שהגיעו בשנים האחרונות לארץ: "הנסיכה מונונוקי", "המסע המופלא", "הטירה הנעה", "השכן הקסום שלי טוטורו", "פוניו ליד הצוק על הים". בימים אלו מופיע בארץ סרט נוסף באותו סוגה של אולפני ג'יבלי: "הלקחנים".

 

וודי אלן יצר את הסרט העצמאי המצליח של השנה

הסרט "יסמין הכחולה" של וודי אלן צפוי להפוך לסרט העצמאי, שלא מומן על ידי אולפנים גדולים, המצליח ביותר של השנה. בעקבות ההצלחה המפתיעה, אולפני "סוני" הרחיבו את תפוצת הסרט מ-229 ל-1,283 אולמות קולנוע במהלך השבוע החמישי להקרנתו, כלומר ההפצה הנרחבת ביותר אי פעם לסרט של וודי אלן, מה שהקפיץ את מכירות הכרטיסים ל-21.8 מיליון דולר בסך הכל. "יסמין הכחולה", בכיכובם של קייט בלאנשט, אלק בולדווין, סאלי הוקינס לואיס סי קיי, מייקל סטולברג, פיטר סארסגארד ובובי קנוואל, אמור להגיע למסכים בארץ ב-17 באוקטובר.

הצלחה מפתיעה. "יסמין הכחולה"

הסרט הרווחי ביותר של וודי אלן בן ה-77 בתולדות הקולנוע הוא "חצות בפריז", עם הכנסה של 56 מליון דולר ברחבי ארצות הברית ויותר מ-151 מליון דולר ברחבי העולם. הסרט הביא לוודי אלן פרס אוסקר על התסריט ועוד שלוש מועמדויות, ביניהן הסרט הטוב ביותר.

 

"50 גוונים של אפור": דקוטה ג'ונסון וצ'ארלי האנם יעשו את זה בכל התנוחות

החיפוש הגדול תם ונשלם. דקוטה ג'ונסון ("בן וקייט", "הרשת החברתית") תגלם את אנסטסיה סטיל וצ'ארלי האנם ("פסיפיק רים") יגלם את כריסטיאן גריי בעיבוד הקולנועי ל-"50 גוונים של אפור". הסופרת אי. אל. ג'יימס צייצה זאת בטוויטר אתמול, והסרט אמור לצאת לאקרנים בארצות הברית ב-1 באוגוסט, 2014.

סקס או פורנו? האנם. צילום: Gage Skidmore, ויקיפדיה

המידע אודות הסרט נשמר עד עתה בחשאיות גמורה, מאז שאולפני פוקוס ויוניברסל שילמו במרץ 2012 כ-5 מיליון דולר לזכויות עיבוד הטרילוגיה הספרותית למדיום הקולנועי. עם זאת, השמועות נפוצו לכל עבר, וכשנטען כי השחקנית אמה ווטסון ("הארי פוטר") תגלם את אנסטסיה, השחקנית הגיבה מיד בטוויטר: "נראה לכם? בחיים לא". אפילו השחקנית איימי האמר נשאבה לפרשיה בעת הצילומים לסרט "הפרש הבודד", כשהסוכן שלה שאל אותה אם זה מעניין אותה. היא הגיבה למגזין "פלייבוי": "זה פורנו לאמהות משועממות, אני לא אחת שנהנית לשבת על מכונות כביסה פועלות".

דקוטה ג'ונסון נבחרה לתפקיד בתזמון מושלם עבורה, כיוון שבדיוק בוטלה סדרת הטלוויזיה בה הופיעה. ג'ונסון היא בתם של השחקנים דון ג'ונסון ("מיאמי וייס") ומלני גריפית' ("נערה עובדת"), ונכדתו של הבמאי אלפרד היצ'קוק והשחקנית טיפי הדרן ("הציפורים"). במאית הסרט, סאם טיילור ג'ונסון, הפתיעה אף היא לא מעט אנשים בהוליווד, כשנבחרה לתפקיד ביוני האחרון, כיוון שסרטה היחיד עד היום היה "נער מאי שם" משנת 2009, ומעבר לכך יצרה רק סרטונים קצרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן