Skip to content

שר הפנים המצרי ניצל מניסיון התנקשות

הבוקר הותקפה שיירת השר מחוץ למשרדיו הרשמיים. מטען חבלה הושלך לעבר מכוניתו ומחבלים פתחו באש. "אנו בתחילתו של גל טרור", אמר השר בתגובה למתקפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
muhamed ibrahim
מוחמד אברהים, שר הפנים המצרי (צילום: LBC)

שר הפנים המצרי, מוחמד איברהים, חולץ הבוקר מניסיון התנקשות בחייו. כך מסר משרד האינפורמציה בממשלה המצרית. בניסיון ההתנקשות נפצעו שמונה, בהם ילד ושישה אנשי ביטחון, כך דווח מרשות האמבולנסים של הממשלה המצרית.

על פי דיווחי הטלוויזיה הממלכתית המצרית ומשרד האינפורמציה המצרית, הבוקר (חמישי), בשעה 10:30, שעון קהיר, נעה שיירתו של השר לעבר משרדו הרשמי בשכונת נסר בקהיר כשמטען חומר נפץ רב עוצמה הושלך לעבר מכוניתו מגג אחד המבנים ברחוב. בתחילה פורסם כי מדובר במכונית ממולכדת, אך לדברי מקורות ביטחוניים ופרסומי משרד האינפורמציה,  אותר הבניין ממנו נזרק המטען, הוא נאטם ובשעה זו מתבצעת בו חקירה. שני מחבלים שפתחו באש לעבר מכונית השר נהרגו בידי כוחות הביטחון לאחר ההתקפה.

assasination
זירת ההתנקשות בשר הפנים המצרי (צילום: ON-TV מצרית)

שר הפנים נשאל אם הוא חושב שחוסלה חוליית טרור, הגיב ואמר כי "התקיפה נגד השיירה שלי איננה הסוף, אלא רק תחילתו של גל טרור".  על פי הדיווח, ניזוקו כמה מכוניות, כולל מכוניות אזרחיות, וגם כמה חלונות ראווה בעסקים הסמוכים למקום ההתנקשות.  זו הפעם הראשונה מאז ההפיכה שבה הודח מוחמד מורסי מכסאו, שנעשה ניסיון התנקשות בשר מצרי. גורמי ביטחון מצריים האשימו הבוקר כי ידם של גורמי ג'יהאד אסלאמיים מעורבת בדבר.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    5 בספטמבר 2013 @ 17:58

    האם מצרים הופכת לסוריה מלחמת אזרחים ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן