Skip to content

חשד: צעיר דחף את בת דודתו מהקומה השישית אל מותה

החשוד במעשה, בן דודתה, בן 27, נעצר בחשד לרצח ויובא היום לבית משפט השלום בבבאר שבע להארכת מעצר. בדירה נמצאו סימני מאבק ודם והשכנים סיפרו ששמעו צעקות וקול ירי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לרצח – אישה כבת 60 הושלכה אמש (שלישי) אל מותה מתוך פנטהאוז בקומה השישית בבניין מגורים בברחוב עמיצור שמשון בשכונת רמות בבאר שבע. החשוד במעשה, בן דודתה, בן 27, נעצר בחשד לרצח ויובא היום לבית משפט השלום בעיר להארכת מעצר.

(צילום אילוסטרציה: שטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: שטרת ישראל)

בתוך הדירה ליד המקום ממנו נפלה האישה או הושלכה מהדירה אל החצר, נמצאו כתמי דם. צוות מד"א שהוזעק לזירה ב-20:30 נאלץ לקבוע את מותה במקום. השכנים העידו כי שמעו צעקות מתוך הדירה. עוד נודע כי המנוחה הועסקה ככל הנראה בניקיון אצל הוריו של החשוד.

מפקד משטרת באר שבע, ניצב-משנה משה איבגי, סיפר שהמשטרה הוזעקה על ידי שכנים שטענו ששמעו קול ירי: "ככל הנראה היה מדובר בנפילה של המנוחה לקרקע", הסביר. אבגי הוסיף כי החשוד "גר בדירה הזאת עם הוריו והם לא נמצאו בבית. הבחור לא מוכר למשטרה בהיבט הפלילי". הוא ציין כי "מחקירה ראשונית עולה שהיה מאבק כלשהו בתוך הדירה. זאת לא הייתה זירה שגרתית". סימני המאבק העלו את החשד כי האישה ניסתה להתנגד למעשיו של הצעיר שנעצר. עוד עלה מחקירה ראשונית של המשטרה, כי הצעיר החשוד במעשה עבר לפני כמה שנים תאונה ונותר פגוע בראשו.  המשטרה תבדוק אם המוות נגרם כתוצאה מהנפילה או התרחש לפני כן, בתוך הדירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן