Skip to content

אלטון ג'ון יופיע לראשונה בטקס האמי ב-22 בספטמבר

"אקשן": כוכבים, סיפורים, סרטים וכל מה שחדש ומעניין בעולם הקולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מחווה לפסנתרן ליברצ'ה. ג'ון. צילום: David Shankbone, ויקיפדיה

 טקס האמי ה-65 יעוטר השנה באביר בריטי עם משקפיים: סר אלטון ג'ון יופיע לראשונה באירוע פרסי הטלוויזיה והקולנוע המתקיים בלוס-אנג'לס ומשודר למאות מיליונים בעולם. זוכה אינספור פרסי הגראמי למוזיקה יעניק מחווה לליברצ'ה, הפסנתרן הראוותני והמפורסם, שמת לאחר שנדבק בנגיף האיידס, בשנת 1987.

הסרט של ערוץ HBO, "חיי עם ליברצ'ה", הנוחת בבתי הקולנוע בארץ ב-24 באוקטובר (סרטי יונייטד קינג), מתמודד על 15 פרסי אמי. בסרט מככבים מייקל דאגלס ומאט דיימון, ושניהם מתמודדים על פרס השחקן הראשי במיני סדרה (וכן ינחו חלק מן הפרסים בטקס).

טקס פרסי האמי ישודר בערוץ Yes Oh בלילה שבין ראשון לשני, 22 בספטמבר, 02:00 לפנות בוקר. הטקס ישודר ערוך ומתורגם ביום רביעי, 25 בספטמבר, בשעה 21:30.

סשה ברון כהן יזכה בפרס על שם צ'רלי צ'פלין

האקדמיה הבריטית לטלוויזיה ולקולנוע תעניק לשחקן היהודי סשה ברון כהן את פרס בריטניה על שם צ'ארלי צ'פלין למצוינות בקומדיה, במהלך טקס חלוקת הפרסים שייערך ב-9 בנובמבר.

ברון כהן. צילום: Michael Bulcik, ויקיפדיה

 השחקן/קומיקאי/מפיק/תסריטאי כבר זכה בשני פרסי באפט"א בעבר, שניהם עבור התוכנית "עלי ג'י" שרצה במהלך שנת 2000, שבה כיכב בתפקיד הראשי. כהן גם זכה בעבר בפרס גלובוס הזהב עבור התסריט של "בוראט", ולאחר מכן יצר את הסרט "ברונו" ואת הסרט "הדיקטטור".

מכובד נוסף שיזכה בפרס כבוד השנה הוא בנדיקט קומברבאטץ', אשר יזכה בפרס בריטניה לאמן השנה, לאחר שכיכב בסדרה בדמותו של "שרלוק הולמס"; ג'ורג' קלוני יזכה בפרס בריטניה על שם סטנלי קובריק עבור מצוינות בקולנוע; קתרין ביגלו ("כוננות עם שחר") תזכה בפרס בריטניה על שם ג'ון שלזינגר עבור מצוינות בבימוי; ובן קינגסלי בפרס בריטניה על שם אלברט ר. ברוקולי עבור תרומה עולמית בתחום הבידור.

 

העיתונאי שכבש את ליבה של סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון היא ללא ספק אחת הנשים היותר יפות וסקסיות בהוליווד. היא השתתפה בלא מעט סרטים, שרובם העפילו לרשימת שוברי הקופות ואחרים הצליחו גם בלי להגיע לרשימה. ג'והנסון התפרסמה גם בזכות אינספור המחזרים שניסו לכבוש את ליבה. והזוכה הוא העיתונאי רומיין דאוריק, שחיזר אחריה במשך תקופה לא קצרה ולאחרונה העניק לה טבעת אירוסין.

ג'והנסון היא בת למשפחה יהודית ולמדה משחק בבית הספר של לי שטרסבורג לאמנויות הבמה בניו יורק. הקריירה שלה נפתחה בשנת 1992, כאשר שיחקה לצדו של איתן הוק במחזה "סופיזם", ומיד לאחר מכן הופיעה כנערה המוכשרת בסרט "הלוחש לסוסים" עם רוברט רדפורד. בימים אלו ג'והנסון מאוד עסוקה בשיווק הסרט "דון ג'ון" בכיכובה, לצדו של ג'וזף גורדון לוויט. מיד לאחר מכן היא נכנסת לצילומי הסרט "הנוקמים 2", אשר אמור לעלות לאקרנים בשנת 2015. נקווה שלזוג הטרי יהיה זמן גם לצאת לירח דבש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן