Skip to content

אמריקן קולוני – מלון הבוטיק הנבחר ל-2013

ארגון התיירות הנחשב World Travel Awards בחר במלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים למלון הבוטיק הטוב ביותר בישראל לשנת 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלון אמריקן קולוני נבחר למלון הבוטיק המועדף ביותר בישראל על פי ארגון התיירות הנחשב World Travel Awards. הפרסים שמחלק הארגון היוקרתי מזה 20 שנה לתעשיית התיירות נחשבים לפרסי האוסקר של תעשיית התיירות.

סוויטה באמריקן קולוני. המלון, ששימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, משתייך כיום לרשת בתי המלון היוקרתית "The Leading Hotels of the World". (צילום: אמריקן קולוני)
סוויטה באמריקן קולוני. המלון, ששימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, משתייך כיום לרשת בתי המלון היוקרתית "The Leading Hotels of the World". (צילום: אמריקן קולוני)

הבוקר קיבל מלון אמריקן קולוני מנציגי World Travel Awards את הידיעה כי זכה במקום הראשון בקטגוריית מלונות הבוטיק הטובים בישראל לשנת 2013.

בין ההגדרות השונות לפרסים: חברת התעופה הטובה ביותר, שדה התעופה הטוב ביותר, יעד התיירות בסמוך לחוף ים, רשת בתי המלון המועדפת ועוד. החלוקה התבצעה על פי מיון ליבשות ומדינות.
בבחירת מלון הבוטיק הטוב ביותר בישראל לשנת 2013 נבחר מלון אמריקן קולוני שבירושלים.

בשנה שעברה כזה המלון בביקורות הטובות ביותר בשנת 2012 באתר הנסיעות אקספדיה.

המלון, ששימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, משתייך כיום לרשת בתי המלון היוקרתית "The Leading Hotels of the World".

מנכ"ל המלון, תומאס ברונטאלי, אמר על הזכייה: "אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2013 בישראל ועל הבעת האמון וההערכה מצד הארגון World Travel Awards. בשנה וחצי האחרונות התבצעו במלון שורה של שינויים, הן בהוספת האגף החדש, הן בהצעות אטרקטיביות ובמבצעים מיוחדים לקהל הישראלי. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו בסוכות ולהתרשם מרמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון".

מלון אמריקן קולוני בירושלים קיים כבר למעלה מ-120 שנה ואירח בעבר ידוענים הנמנים עם שמנה וסלתה של החברה העולמית. בין אורחיו הידועים של המלון: טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד. לאחרונה פתח המלון בר קיץ חדש והשיק תפריט קיץ ייחודי, המציע לראשונה גם ארוחות עסקיות בשעות הצהרים והערב.

אתר המלון: http://www.americancolony.com.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן