Skip to content

משרדי הרישוי יהיו סגורים בימי חול המועד

במשך פגרת חג הסוכות, ניתן יהיה להנפיק ולשלם רישיונות נהיגה ורכב באמצעות הטלפון, האינטרנט ועמדות השירות האוטומטיות. במרכזי הבחינות יתקיימו מבחני תיאוריה. תחנות צילום ומכוני הרישוי לרכב יפעלו כרגיל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרדי הרישוי בכל הארץ יסגרו ביום רביעי (18 בספטמבר), לציבור, לרגל חופשת סוכות. המשרדים יפתחו לקבלת קהל ביום ראשון (29 בספטמבר).

בעקבות סגירת משרדי הרישוי לא תהיה קבלת קהל ולא יתקיימו מבחני נהיגה מעשיים ("טסטים"). כמו כן, לא תהיה קבלת קהל בכל משרדי אגף הרכב ובשאר אגפי המשרד המעניקים שרות לציבור.

שירותי רישוי

במשך ימי חול המועד ניתן יהיה לקבל שרותי רישוי, רכב ונהיגה באמצעות מרכז השרות הטלפוני של משרד התחבורה בטלפון 5678*, או 1-222-5678 בין שעות 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ובימי שישי וערבי חג מ- 07:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים.

הנפקת רישיונות נהיגה ורכב ותשלום אגרות

הנפקת רישיונות נהיגה ורכב ותשלום אגרות ניתן לבצע כרגיל בימי חול המועד, במרכז השרות הטלפוני או באתר של משרד התחבורה www.mot.gov.il . כמו כן ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב באמצעות המענה הטלפוני האוטומטי של משרד התחבורה הפועל 24 שעות ביממה ולראשונה גם בעמדות האוטומטיות (רישיומט), הנמצאות בחלק גדול מסניפי סופר פארם, ברחבי הארץ, (את רשימת הסניפים ניתן למצוא באתר משרד התחבורה).

משרד התחבורה אינו גובה עמלה עבור רישיונות ואגרות המשולמים בטלפון, באינטרנט או בעמדות השירות האוטומטיות.

מבחני נהיגה עיוניים

מבחני נהיגה עיוניים (תיאוריה) יתבצעו בימי חול המועד במרכזי הבחינות בארץ. את רשימת האתרים הפתוחים בימי הפגרה ניתן לראות באתר האינטרנט של משרד התחבורה.

תחנות הצילום המשמשות לצילום בעלי רישיונות נהיגה ומכוני הרישוי לרכב יפעלו בכל ימי חול המועד. יש להתעדכן באתר האינטרנט ובמרכז השירות הטלפוני על בשעות הפעילות של המכונים.

קורסי נהיגה נכונה וקורסי רענון

קורסי נהיגה נכונה וקורסי רענון המופעלים על ידי האוניברסיטה הפתוחה לא יתקיימו במהלך ימי החג, קורסים המופעלים על ידי רשת עמל יתקיימו רק במגזר הערבי. מוקדי הטלפונים של רשת עמל יפעלו כרגיל ואילו האוניברסיטה הפתוחה תפעיל את המוקד בימים א' ו- ב' (22/23 בספטמבר), בין השעות 08:00 בבוקר ל- 13:00 בצהרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן