Skip to content

תושבת נהריה מואשמת כי שכרה אדם לרצוח מאהבת של אהובה

האישה ניהלה קשר רומנטי במשך שנים ארוכות עם גבר שניהל במקביל מערכת יחסים גלויה לעיניה עם אישה אחרת. לאחרונה ביקשה ממנו שייפרד מהשנייה אך הוא סירב והיא חיפשה מחסל שירצח ויעלים את צרתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אנה ראיין, אם חד הורית בת 35 מנהריה, בגין ניסיון שידול לרצח מאהבה, באמצעות עו"ד לילך תמיר.

על פי כתב האישום ניהלה הנאשמת בשש השנים  האחרונות קשר רומנטי עם אדם, אשר במקביל ובאותה תקופה ניהל קשר רומנטי עם אישה אחרת, בידיעתה המלאה. לנאשמת, אנה ראיין, הסידור הזה נמאס, והיא התחילה ללחוץ על המאהב, בן זוגה, להיפרד מהאישה השנייה ולהישאר בקשר זוגי רק עמה, אך בן הזוג סירב. על כן החליטה הנאשמת לנסות ולמצוא אדם שימית את המתלוננת.

במהלך החודשים יולי-ספטמבר השנה פנתה ראיין מספר פעמים לידיד המתגורר בשכירות בדירה שבבעלותה וביקשה ממנו לעזור לה מצוא אדם אשר יגרום למותה של האישה הנוספת. הידיד הבין כי הוא בצרות ופנה למשטרה, שם דיווח להם על כוונותיה של האישה. המשטרה הנחתה את הידיד להודיע לנאשמת כי מצא עבורה אדם אשר יכול לבצע את הרצח בתמורה לתשלום 10,000 שקל וכן לוותר לו על תשלום שכר הדירה למשך חודשיים בתמורה למאמציו והיא הסכימה.

ב-8 בספטמבר השנה בשעה 22:00 פגש הידיד את הנאשמת כשאתו הסוכן משטרתי, אשר הוצג בפני הנאשמת כ"איגור". הידיד הציג בפניה את איגור ועזב את המקום. בין איגור לראיין התפתחה שיחה "מקצועית". ראיין מסרה לסוכן פרטים מזהים של האישה השנייה, אותה היא מבקשת כי ימית. היא אף הבהירה באותה השיחה, כי אינה מעוניינת רק בפציעתה או בגרימת נכות, ואמרה כי היא מעדיפה שגופתה של המועמדת לרצח לא תימצא לאחר המעשה. עוד ביקשה מהסוכן לעדכן אותה לגבי מועד הביצוע, כדי שתוכל להיערך עם אליבי ואף דרשה כי הרצח יבוצע בשלושה הימים הקרובים.

הסוכן דרש ממנה מקדמה של אלף שקלים והיא שלמה לו. למחרת היום היא נעצרה והואשמה בעבירה של ניסיון שידול לרצח. בתגובה ראשונה מסרה פרקליטתה של ראיין, עו"ד תמי אולמן, כי מרשתה מתחרטת על כל המעשה. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה רון שפירא הורה על מעצרה בינתיים ללא קביעת מועד לשחרורה, וקבע כי מחר בצהריים יתקיים דיון בהארכת מעצרה עד תום ההליכים, כפי שמבקשת המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן