Skip to content

רשת מלונות טמרס תנהל מלון חדש בנתניה

פויו זבלדוביץ, בעלי קבוצת טמרס, מרחיב פעילותו בישראל. היום נחתם הסכם ניהול של מלון WEST LAGOON המפואר בעיר נתניה, המצטרף לרשת המלונות טמרס וצפוי להיפתח ב-2015
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נראה שנתניה מתחילה לעלות על מפת התיירות של ישראל בצורה מודגשת יותר: אחרי המלונות החדשים איילנד ורמדה, ומלון לאונרדו נתניה שאמור להיפתח על ידי רשת פתאל, הודיעה רשת מלונות טמרס  כי חתמה על הסכם ניהול נוסף של מלון יוקרה בנתניה. המלון החדש, הצפוי להיפתח בשנת 2015, הינו בבעלות חברת דיזנגוף סחר, בראשות אנשי העסקים מנשה זליכה ואהרון שעשוע וינוהל על-ידי רשת מלונות טמרס בבעלותו של פויו זבלדוביץ'.

תמונת הדמיה של מלון WEST LAGOON בנתניה. המלון יכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי
תמונת הדמיה של מלון WEST LAGOON בנתניה. המלון יכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי

קהלי היעד של המלון הינם אנשי עסקים, תיירים וישראלים.

מלון WEST LAGGON הוא מלון חדש הנבנה בימים אלה בהשקעה של כ-250 מיליון שקל, על קו החוף של נתניה, בסמוך למלונות רמדה ואיילנד, ויכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי.

אדריכל הפרויקט הינו רני זיס אדריכלים – RZA משרד עיצוב מוביל בישראל וידוע ברחבי העולם. על עיצוב הפנים הופקד משרדה של גל נאור, בתו של יצחק תשובה, שכידוע החל את הקריירה שלו כקבלן בנתניה.

נתניה. במסגרת תוכנית המיתאר של העיריה, צפויים להיבנות 14 מלונות חדשים, שמתוכם שלושה כבר נמצאים בבנייה. (צילום: אדוארד שטרן)
נתניה. במסגרת תוכנית המיתאר של העיריה, צפויים להיבנות 14 מלונות חדשים, שמתוכם שלושה כבר נמצאים בבנייה. (צילום: אדוארד שטרן)

עוד יציע המלון, שישתרע על שטח של כ-15,000 מ"ר, לובי בר עם יציאה לגינה, SKY BAR בקומת הגג – אטרקציה עדכנית וטרנדית, ספא, חמאם, חדר כושר, בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולם לאירועים וכנסים, שטחי מסחר של כ-1,000 מ"ר נוספים ועוד.

המלון בנתניה יהיה המלון השישי של הרשת בישראל אחרי מלונות ווסט בתל אביב ובאשדוד, שיזן ודניאל בהרצליה ודניאל ים המלח.

פויו זבלדוביץ', בעלי קבוצת טמרס, אמר: "אנו מאמינים כי לעיר נתניה דרוש מלון בסטנדרטים בינלאומיים, לאור הפיכתה לאחד ממרכזי התיירות הגדולים בישראל. הבחירה בנתניה היא המשך ישיר של אסטרטגיית הרשת הנמצאת בתנופת צמיחה, להמשיך ולנהל מלונות בערי החוף המרכזיות של ישראל, הנותנים מענה לאנשי עסקים לצד קהל נופשים מהארץ ומחו"ל".

מנשה זליכה, בעלי חברת דיזנגוף סחר, הוסיף כי העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות. "בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה. רצועת החוף היפהפיה ושמורות הטבע של העיר, ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים, הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל פרוייקט LAGOON שמוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ויהיה הגדול ביותר בנתניה".

בנתניה יש יותר מאלף חדרי בתי מלון מאושרים לבנייה, והתוכנית של העירייה היא לאשר עוד כ־6,000 חדרים. במסגרת תוכנית המיתאר של העיריה, צפויים להיבנות 14 מלונות חדשים, שמתוכם שלושה כבר נמצאים בבנייה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן