Skip to content

סוכות בטלוויזיה: מדע בדיוני, רומנטיקה, מותחן פשע וסלבס בביקיני

נשארתם בבית בחג? שי שגב ישמח להציע לכם סדרות וסרטים על המסך הקטן. חג שמח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום רביעי, 18 בספטמבר, 2013, ערב סוכות

19:50 אז מה באמת שמים לנו באוכל? |What's Really In Our Food?, ערוץ 8 (הוט)

הסדרה המרתקת חוזרת בעונה חדשה. בכל פרק נפתח את המקרר ואת ארון המטבח ונגלה מה מסתתר מאחורי המאכלים שכולנו אוהבים לאכול. האם המזון שאנו אוכלים יכול לגרום לנו להיות בריאים יותר או פחות? איטיים יותר? חכמים יותר?

הסדרה ממשיכה להפריך מיתוסים נפוצים ואי הבנות הנוגעים לתזונה, ומונה את היתרונות והחסרונות הבריאותיים, הנובעים מהמאכלים שאנו אוכלים יום יום.  בעונה החדשה נגלה את הסודות שמאחורי החלב, ההמבורגר, המאכלים והמשקאות הדיאטטיים, הסלטים ועוד. סדרה בת 10 פרקים, 30 דקות כל אחד, בשידור יומי.

21:15 שמש במסלול התנגשות | Exploding Sun, ערוץ Yes אקשן

מיני סדרה בשני חלקים בכיכובם של ג'וליה אורמונד ודיויד ג'יימס אליוט (ג'אג). שיגור היסטורי לחלל גורם לסערה סולארית שעלולה להביא לאסון טבע עצום בכדור הארץ עם השלכות מחרידות לעתידו, במידה שלא תופסק בזמן – והזמן עומד להיגמר.

העולם מביט ביראת כבוד כשהחללית "אורורה", הטיסה המסחרית הראשונה מאז ומעולם, משוגרת לחלל. מצוידת במנועים העדכניים והחדשניים ביותר, יוצאת החללית למסע מסביב לירח וצפויה לשוב בתוך שעות בודדות, כשעליה הנוסעים הראשונים שיטוסו מסביב לירח ויעשו היסטוריה. ביניהם על הסיפון גם אשת הנשיא, חוקר בכיר, ובעליה החברה שמטיסה את החללית, טייסת החללית וזוכה לוטו בר מזל. רק שבדרך, להבה סולארית ענקית, מציתה התפוצצות של קרינה קוסמית שמאיצה את מנועי החללית ומעיפה את הספינה הרחק אל מעבר לסיבוב כדור הארץ. כעת, ללא שליטה, היא מוטחת היישר לכיוונה של השמש.

במרכז הבקרה, יחד עם הנשיא ארה"ב המיואש והמודאג, צוות מומחים חרד במיוחד, מכין תוכנית יירוט על ידי מעבורת המחוברת לתחנת החלל הבינלאומית. כשהניסיון הזה מסתיים באסון, ה"אורורה" טסה במהירות רבה אף יותר לכיוון השמש וזה רק עניין של זמן עד שתישרף, ומנועיה בעלי הטכנולוגיה החדישה, יגרמו לפיצוץ בעל קרינה ולסערת פולסים אלקטרומגנטים שתפוצץ את כדור הארץ ותחזיר אותו לתקופת האבן. כעת, התכוננות לבלתי נמנע נראית כאפשרות המחרידה היחידה והאחרונה.

יום חמישי, 19 בספטמבר, 2013, א' סוכות

16:45 מתקפת סלבס בביקיני | Attack of the Celebrity Bikinis, ערוץ E!

רגע לפני שאנחנו נפרדים מהקיץ, קבלו סקירה לוהטת של הכוכבים ששרפו השנה את החופים. בתוכנית ייחשפו כמה מרגעי הביקיני הטובים ביותר בעולם. למי יש את לוק החוף השווה ביותר? לריהאנה, לג'יזל, לקייטי פרי או אולי לקייט אפטון? ומהגדה השנייה, יש גם כמה שהיו צריכים להישאר בבית ובכל זאת הם יצאו בלבוש מינימאלי ולא מחמיא. גם הם מתועדים כאן.

21:05 מסטיק: תלעסו את זה | Gum It Up, ערוץ 8 (הוט)

מה הקשר בין מסטיקים למלחמת העולם השנייה? מה אומרת צורת לעיסה על אופיו של אדם? תשובות לשאלות האלו ועוד מובאות בסרט טעים במיוחד. ההיסטוריה של המסטיק, החומר הרך והלעיס שהתחיל את דרכו ביערות חצי האי יוקטן ונמשך במיליארדי פיות בעולם. הסרט מגולל את סיפור הצלחתו של גומי הלעיסה, ובין השאר את מקומו במלחמות ובאירועים עולמיים, דרכי שיווקו והרכבו וחשיבותו החברתית והתרבותית. צרפת, 2012.

21:30 לולה נגד העולם | Lola Versus, ערוץ Yes1

בכורה ארצית בלעדית. קומדיה רומנטית משעשעת על חיפוש אחר אהבה ותשובות בעולם מורכב וכאוטי.

לולה בת ה-29 (גרטה גרוויג) נזרקת על ידי הארוס שלה (ג'ואל קינמן) שלושה שבועות בלבד לפני החתונה. אז מה עושים כשגיל 30 מתקרב בצעדי ענק וצריכים להתחיל הכל מאפס?! היא מחליטה, בעזרת תמיכתה של חברתה המשוגעת, לצאת למסע גילוי עצמי המלווה באהבה, אובדן, מפגשים מיניים עם בחורים זרים, צחוקים וכאבי לב. לולה מבינה ששנה אחת של תהופכות הגורל ועינייני הלב יכולה ללמד אותה לקח חשוב לכל החיים.

שחקנים: גרטה גרוויג ("לרומא באהבה"), ג'ואל קינמן (הסדרה "The Killing"), דברה ווינגר ("קצין וג'נטלמן"), זואי ליסטר ג'ונס ("הח'ברה האחרים"). במאי: דריל וויין ("נקמת הפטיש העברי"). ארה"ב. ציון: ♥♥♥♥♥

22:00 לופר | Looper, ערוץ Yes4

בכורה בלעדית. ג'ו (גורדון-לויט) הוא לופר, מחסל בשירות ארגון פשע מהעתיד. יום אחד הוא מגלה שהאדם אותו הוא צריך להרוג הוא הוא עצמו, רק מבוגר בשלושים שנה (ברוס וויליס). בעוד הוא מנסה לעכל את הבשורה, מצליח ג'ו המבוגר להכות אותו ולהימלט.

ארגוני פשע מהעתיד אינם סלחניים לגבי טעויות ומועמדים לחיסול שחומקים מגורלם, וג'ו יודע זאת היטב, על כן הוא יוצא למרדף כדי לחסל את עצמו המבוגר, ומגלה שגם לג'ו מהעתיד יש משימת חיסול משלו.

שחקנים: ברוס וויליס, ג'וזף גורדון-לויט ("500 ימים של סאמר"), אמילי בלאנט ("השטן לובשת פראדה"), ג'ף דניאלס ("חדר החדשות"), פול דאנו ("זה ייגמר בדם"). במאי: ריאן ג'ונסון ("האחים בלום", "בריק"). ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥♥♥

22:00 כנגד כל הסיכויים – "מבצע טהרן", ערוץ 1

תוכנית העוסקת בחילוץ הישראלים מאירן עם פרוץ המהפכה האיסלאמית, מעין גרסת המציאות הישראלית של הסרט "ארגו".

ערב המהפכה באירן בתחילת 1979, פונו מטהרן משפחות הישראלים  ששהו בה. בטהרן נותרו 33 ישראלים בהם השגריר באיראן יוסף הרמלין, לשעבר ראש השב"כ, הנספח הצבאי תת אלוף יצחק שגב, חבר הכנסת מרדכי בן פורת ואנשי ביטחון ששמרו על השגרירות. הישראלים נשארו באיראן בהוראת ממשלת ישראל, בשל אי רצון של הממשלה לוותר על היחסים בני 25 השנים עם איראן. באותו בוקר של המהפכה נעלמו החיילים האירנים ששמרו על השגרירות הישראלית, וכמה עשרות אלפי אירנים צמאי דם השתלטו על השגרירות הישראלית.

 הסרט מתאר את הימים האחרונים של אותה קבוצה בטהרן, כיצד שרדו לבדם בתוך דירות המסתור, ודרך מילוטם לישראל. עורכת: אילנה דרוקר, ביים והפיק: אלברט גבאי. 30 דקות, כותרות בעברית. חג שמח!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן