Skip to content

היום ה-5 בראלי ברסלאו: מתברברים בשטח

האופנוען הישראלי דורון וינטר מסיים במקום השלישי בקטגורית האופנוענים. לצוותים האחרים היה יום קשה. שני הסטייג'ים של היום התאפיינו בשבילים פתוחים ומהירים, אבל גם בניווט קשה ביותר שהעניק יתרון לצוותים המקומיים. בשלב מסוים "הצוללת הצהובה" התנגשה מאחור ברכב של צוות קוקה קולה זירו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד שלושה ימים נותרו עד לסיום ראלי ברסלאו בלקן בעיר וארנה, אבל כבר עכשיו אפשר לומר שזה לא הראלי שצוות פוינטר ירצה לזכור. אחרי תקלה הקשה בתיבת ההילוכים שדרדרה אותם אתמול למקום ה-20 בסוף היום ולמקום ה-5 הכללי, מגיע יום קשה נוסף ששיאו – "הצוללת הצהובה" מתנגשת מאחור ברכב של צוות קוקה קולה זירו. אמנם צוות פוינטר סיים היום במקום השמיני, אבל בינתיים הפערים שפתחה חבורת החוד גדלים והפודיום הולך ומתרחק.

שני הסטייג'ים של היום התאפיינו בשבילים פתוחים ומהירים, לכאורה השטח הביתי של רז וגל, אבל גם בניווט קשה ביותר שהעניק יתרון לצוותים המקומיים שמכירים היטב את השטח. בשלב מסוים דבוקות של כלים מתחרים תעו בשטח בצוותא בניסיון למצוא את השביל הנכון.

(צילום: דרור ברלי, יח"צ)
לא הראלי שצוות פוינטר ירצה לזכור (צילום: דרור ברלי, יח"צ)

באחת ההתברברויות, רז, שהתקדם בכמה וכמה מקומות, נסע מאחורי צוות קוקה קולה זירו שזיהה פנייה, בלם בפתאומיות, ורז שנסע מאחוריו ולשבריר שנייה הוריד את העיניים מהשביל לא הספיק לבלום ופגע בו מאחור. מכסה המנוע של הצוללת נעקר ממקומו ושבר את השמשה הקדמית ואת מנגנון המגבים. גם ברכב של גל ניזוק המוט המייצב האחורי וכמה צינורות במרכב נמעכו – מה שמלמד על עוצמת המכה.

בסוף היום מתייצב צוות פוינטר במקום ה-8, שיפור של לא פחות מ-12 מקומות ביום אחד, אבל עבור הצוות זה היה יום ארוך, מתסכל ו"לא טוב" כהגדרתם.

צות קוקה קולה מתייצב במקום ה 15 (לאחר עונש שספג בשל חריגה ממהירות בקטע קישור). רק על האופנוען דורון וינטר עבר עוד יום מוצלח והוא שומר על מקומו השלישי בקטגוריית האנדורו.

מחר, יום חמישי 19.9, היום ה-6 של הראלי, יזנקו המתחרים לסטייג'ים באורך כולל של כ-250 ק"מ, שיתחילו בשטח הררי מיוער בצפיפות ויסתיימו בעיר וארנה שעל חוף הים השחור. בימים הבאים יהיו כל הסטייג'ים מעגליים – יצאו מוארנה ויחזרו אליה בסוף היום, לקראת סיום הראלי בשבת.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן