Skip to content

היום ה-6 בראלי ברסלאו: חוזרים למסלול

צוות פוינטר הוא המנצח הגדול של היום אחרי קרב צמוד עם צוות המרצדס G הבולגרי. גם צוות קוקה קולה זירו עושים חיל ומסיימים את היום במקום הרביעי. דורון וינטר על האופנוע מסיים שני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איך שגלגל מסתובב… הצוותים הישראליים פתחו את היום בסערה, והפעם יש סיבות לחיוכים. בלגן בספר הדרך גורם לביטול הסטייג' הראשון, אבל צוות פוינטר הוא המנצח הגדול של היום אחרי קרב צמוד עם צוות המרצדס G הבולגרי. גם צוות קוקה קולה זירו עושים חיל ומסיימים את היום במקום הרביעי. דורון וינטר על האופנוע מסיים שני.

גם צוות פוינטר שב לאיתנו והפגין היום את אחת מתצוגות הנהיגה המרהיבות של הראלי. היום השישי התחיל בכלל בבלגן גדול – טעויות בספר הדרך גרמו לכאוס ולברבורים של כל המתחרים, מה שגרם למארגנים להודיע על ביטול הסטייג' עבור האופנועים והטרקטורונים, ואחר כך גם עבור שאר המשתתפים. בינתיים רז והלל שזינקו הבוקר מהמקום השמיני התעשתו די מהר וניצחו את הסטייג', כמו גם את הסטייג'ים הבאים, כשהם עוקפים את שבעת המתחרים שזינקו לפניהם.

צוות קוקה קולה זירו, המדורג 18 בכללי, נתן היום תצוגת נהיגה שקולה, מהירה ומרהיבה וסיים את היום במקום הרביעי.

וינטר והאופנוע (צילום: יח"צ)
מדורג שני בכללי. וינטר והאופנוע (צילום: יח"צ)

דורון וינטר ממשיך לעשות חיל בקטגוריית האנדורו. אחרי שניצח סטייג' אחד היום והגיע שני בסוף הסטייג' האחרון, הוא סיים את היום במקום השני וגם מדורג שני בכללי.

ב-20.9, היום הלפני אחרון של הראלי, ייצאו הצוותים ליום ארוך – 265 ק"משל נהיגה במסלול  מעגלי.

(צילום: יח"צ)
איך שגלגל מסתובב... (צילום: יח"צ)

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן