Skip to content

חייל צה"ל נרצח בידי פלסטיני שעבד אתו במסעדה

אתמול בשעות הבוקר נעלם סמל תומר חזן, חייל בן 20, תושב בת ים. השב"כ וצה"ל פתחו בחקירה מאומצת שהובילה לפלסטיני שעבד עם החייל במסעדה, פיתה אותו לנסוע עמו לשטח הסמוך לכפר בית אמין באזור קלקיליה, שם רצח אותו והשליך את הגופה לבור מים. הפלסטיני נעצר והודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
tomer hazan
תומר חזן, החייל שנרצח (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום – גופתו של סמל תומר חזן בן – 20, תושב בת ים, חייל צה"ל שנעלם אמש (שישי), נמצאה היום באזור יהודה ושומרון לאחר שנרצח בידי תושב בית אמין בקלקיליה. דובר צה"ל מסר כי הודעה נמסרה למשפחתו.

אתמול בסביבות השעה 22:00, התקבל בשב"כ דיווח על היעלמותו של חייל צה"ל, שמאז שעות הבוקר לא יצר קשר עם משפחתו. בעקבות הדיווח נפתח חמ"ל מודיעיני בשירות הביטחון הכללי בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל במטרה לאתר אותו.

nadal amer
נדאל עאמר, רוצח החייל (צילום: דוברות השב"כ)

במהלך הפעילות המודיעינית המאומצת בהובלת שב"כ, התברר כי נדאל עאמר, תושב בית אמין באזור קלקיליה, כבן 42, אשר עבד יחד עם החייל במסעדה בבת ים, אסף את החייל בבוקר יום ו' ויחדיו נסעו במונית לשערי תקווה ליד כפרו של נדאל. בעקבות המידע, פשטו כוחות של שב"כ, ימ"מ וצה"ל לפנות בוקר על בית משפחת עאמר, באיזור מגוריהם בקלקיליה. נדאל ואחיו נעצרו במקום והועברו לחקירת שב"כ.

(צילום: דובר צה"ל)
המניע לרצח: לסחור בגופת החייל במטרה להביא לשחרור האח, פעיל תנזים (צילום: דובר צה"ל)

בחקירתו בשב"כ הודה נדאל כי בבוקר יום שישי (20 ספטמבר) שכנע את החייל להצטרף אליו לנסיעה למקום מגוריו. נדאל הודה כי הוביל את החייל לשטח פתוח מצפון לכפר סניריה, שם הרג את החייל והסתיר את גופתו בבור מים. בחקירתו, נדאל הוסיף כי המניע לביצוע הרצח היה לסחור בגופת החייל במטרה להביא לשחרור אחיו – נור אל דין עאמר, פעיל תנזים הכלוא מאז 2003 בגין מעורבותו בכמה פיגועים. היום (שבת), לפני מספר שעות, הוביל נדאל את הכוחות למקום הרצח והטמנת הגופה. בשב"כ מוסרים כי החקירה עדיין בעיצומה, צפויים מעצרים נוספים. בבית משפחתו של תומר, שררה אווירה קשה בעת שנציגי צה"ל ואנשי מד"א הגיעו לבשר את הבשורה המרה להורים. על מועד לוויתו תצא הודעה מאוחר יותר. המסעדה בה עבדו השניים, מוכרת היטב לפעילי המחאה החברתית בבת ים. לא פעם תרם בעלי המסעדה מזון למאהל המחאה בבבת ים בעת פעילות המחאה החברתית. "ביקנו לא פעם במסעדה", סיפר משה כהן, ממנהיגי המחאה החברתית. "חזן היה בחור חייכני וטוב לב. שקט, ונעים הליכות", הוא אמר.

2 Comments

  1. צדוק התקוה
    21 בספטמבר 2013 @ 19:32

    אכתוב את תוגבתי ואני יודע שהיא תמחק איך אמרו אצלנו אין אמונה בערים הינה צדקו

    • חסונה
      22 בספטמבר 2013 @ 3:52

      אני בתור ערבי פסלטיני מגנה בחריפות מעשה טרור זה ומבייש אותי כך מעשה אנטי אנושי כמוהו אין שום קשר בין מעשה חולה הנפש הזה לעניין הפלסטיני בכלל לדעתי הוא נבילה פושיע עבריין נקודה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן