Skip to content

"דלתא" ו"ורג'ין אטלנטיק" קיבלו חסינות מפני טענת מונופול

משרד התחבורה האמריקני העניק את החסינות על המיזם המשותף שלהן בנתיבים בין צפון אמריקה לבריטניה. שתי חברות התעופה צפויות ליצור לוח טיסות ייעודי ללקוחות עסקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברות התעופה "דלתא" ו"ורג'ין אטלנטיק" בירכו היום על החלטת משרד התחבורה האמריקני לאשר את המיזם המשותף שלהן על ידי הענקת חסינות מפני טענת מונופול על נתיבים בין צפון אמריקה לבריטניה. קביעת משרד התחבורה האמריקני תאפשר לשתי החברות ליישם את היתרונות הצרכניים של השותפות שלהן ולהעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן, להרחיב את אפשרויות הטיסה לנוסעים משני עברי האוקיינוס האטלנטי, ובעיקר לשפר את אפשרויות הטיסה ללקוחות עסקיים בקו ניו-יורק-לונדון.

זנבות מטוסי חברות התעופה ורג'ין אטלנטיק ודלתא. לשפר את אפשרויות הטיסה של לקוחותיהן
זנבות מטוסי חברות התעופה ורג'ין אטלנטיק ודלתא. לשפר את אפשרויות הטיסה של לקוחותיהן

אד בסטיאן, נשיא "דלתא איירליינס", אמר: "אנו שמחים שמשרד התחבורה הכיר בכך ששותפות חסינה בפני טענה למונופול מציעה יתרונות משמעותיים ללקוחות. החופש לשיתוף פעולה מלא עם "ורג'ין אטלנטיק" יפתח עידן חדש של תחרות הנדרשת בקו ניו-יורק-לונדון. יש לנו רקורד מוכח בהצלחת מיזמים משותפים, ואנו מצפים בכיליון עיניים להדק את קשרינו".

60% מהסלוטים בהיתרו של בריטיש איירווייס

בבקשה שהגישו למשרד התחבורה האמריקני, ציינו "דלתא" ו"ורג'ין אטלנטיק" כי קרוב ל-60 אחוז מחלונות הזמן להפעלת טיסות (slots) בשדה התעופה הית’רו בלונדון נמצאים בשליטת "בריטיש אירווייז" ושותפיה. כתוצאה מכך, חברות תעופה אלו שולטות בטיסות בין ארצות הברית לבריטניה, ובכלל זה בשוק הטיסות בקו ניו-יורק-לונדון, השוק העסקי החשוב בעולם. הודות לצירוף חלונות הזמן של "ורג'ין אטלנטיק" בהית’רו וחוזקו של המותג הבריטי עם חברת התעופה האמריקנית "דלתא", המיזם המשותף יציע תחרות משמעותית בשוק, שממנה ייהנו לקוחות משני עברי האוקיינוס.

קרייג קריגר, מנכ"ל "ורג'ין", הוסיף: "יום זה טומן בחובו הזדמנות עצומה לנוסעי 'ורג'ין אטלנטיק' ולעסקיה. השותפות שלנו עם 'דלתא' משמעה, כי נוכל להציע לוח טיסות נוח ומתואם ורשת קווים רחבה הרבה יותר, ולהעניק את אפשרויות הטיסה וחוויית הטיסה הטובות ביותר לטסים בטיסות טרנס-אטלנטיות. החברה מציעה זה קרוב לשלושים שנה חוויה ושירות עטורי פרסים לנוסעים הטסים בטיסות טרנס-אטלנטיות, וכיום אישור ה-ATI פירושו הוא שנוכל לצבור תנופה ולשפר עוד יותר את השירות לצרכן בהית’רו".

לוח טיסות חדש בין ניו-יורק JFK ללונדון הית’רו

במסגרת השותפות חשפו חברות התעופה לוח טיסות חדש לשוק התחרותי בקו ניו יורק-לונדון, המיועד בעיקר לנוסעים עסקיים, המציע בסך הכול תשע טיסות יומיות ישירות. החל מ-30 במרץ 2014, "דלתא" ו"ורג'ין אטלנטיק" יפעילו לוח טיסות מתואם בין  JFK שבניו יורק להית'רו בלונדון, אשר יכלול שבע טיסות יומיות ישירות בשעות נוחות. לוח הטיסות החדש יכלול טיסות יוצאות מדי 30 דקות בשעות השיא של הערב המוקדמות, ולאחר מכן מדי שעה עד 22:30 מניו-יורק JFK ללונדון הית’רו, ו-7 טיסות יומיות המפוזרות לאורך היום מלונדון הית’רו לניו-יורק JFK, כולל שתי טיסות היוצאות בשעות אחר הצהריים המאוחרות ובשעות הערב המוקדמות. את טיסות אלו ישלימו שתי טיסות יומיות ישירות בין שדה התעופה ניוארק ניו-יורק ולונדון הית’רו. דלתא ווירג'ין אטלנטיק יפעילו את לוח הטיסות החדש בין ניו-יורק JFK ללונדון הית’רו החל מ-30 במרץ 2014.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן