Skip to content

איזי ג’ט השיקה טיסה ראשונה מתל-אביב לרומא

בקו החדש יפעלו שתי טיסות בשבוע בימי שלישי ושבת. התעריפים ליעד החדש נעים בין 44.24 אירו מת"א לרומא לכיוון אחד ועד 42.74 אירו לטיסה מרומא לתל אביב לכיוון אחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט השיקה היום את הטיסה הראשונה מישראל לאיטליה. הטיסה יצאה היום בשעה 18:00 לשדה התעופה פיומיצ'ינו שברומא. בכך, מציינת איזי ג'ט את פתיחת הקו החדש שיכלול שתי טיסות שבועיות בימי שלישי ושבת.

איזי ג'ט. לנוסעים בטיסה הראשונה מת"א לרומא ציפתה הפתעה מתוקה בדמות דיילות מטעם איזי ג'ט שחילקו להם שלגונים בצבע כתום.
איזי ג'ט. לנוסעים בטיסה הראשונה מת"א לרומא ציפתה הפתעה, כאשר דיילות מטעם החברה חילקו להם שלגונים בצבע כתום.

טיסות קלות-השגה

השירות החדש מתל אביב לרומא, ממשיך את המסורת של איזי ג'ט, ששמה לה למטרה להפוך את הטיסות לקלות וברות-השגה לנוסעים למטרות עסקים ופנאי בין ישראל לאירופה. התעריפים ליעד החדש נעים בין 44.24 אירו מת"א לרומא לכיוון אחד (כולל מסים) ועד 42.74 אירו לטיסה חזור (רומא-ת"א, כולל מסים).

כרטיסי טיסה זמינים כעת לרכישה באתר איזי ג'ט http://www.easyjet.com/en ובאפליקציית איזי ג'ט בטלפון הנייד. הקו החדש מת"א לרומא מחבר בין שני יעדים מאוד אטרקטיביים לעסקים ופנאי. רומא מציעה למבקרים אווירה מלאת קסם עם מורשת תרבותית אירופית עשירה יחד עם דינמיקה של עיר בירה מודרנית. זמני הטיסה הנוחים מדי שלישי ושבת אידאליים לחופשה קצרה, נסיעת עסקים או ביקור חברים ומשפחה.

לאיזי ג'ט חמישה יעדים מישראל

הקו החדש לרומא הוא החמישי מבין יעדי החברה מישראל, אחרי לונדון-לוטון (עד 11 טיסות שבועיות בחורף הקרוב), מנצ'סטר (2-3 בשבוע), ז'נבה ובאזל (4 פעמים בשבוע לכל יעד).

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה והמזרח התיכון, אמר: "אני רוצה לקדם בברכה את הנוסעים שלנו בטיסה הראשונה מת"א לרומא. כבר כעת אנו חווים ביקוש גבוה לטיסות בקו החדש, ואני בטוח שהקו יהפוך לפופולרי מאוד בקרב לקוחותינו באירופה ובישראל. הקו החדש מדגיש את המחויבות של איזי ג'ט כשותפה ארוכת טווח לכלכלה הישראלית ולתעשיית התיירות של ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן