Skip to content

איזי ג'ט פותחת בסיס בהמבורג ומרחיבה בסיסה בברלין

הבסיס בהמבורג יפתח באביב 2014. תוסיף 15 קווים חדשים בהמבורג ותפעיל 170 טיסות שבועיות מהעיר. בברלין החליטה החברה להוסיף יותר מ-130 מושבים בקווי הטיסות שלה מהעיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההתפתחויות באיזי ג'ט הן כמעט שבועיות. לא מכבר התבשרנו, כי החברה פותחת קו טיסות בין נתב"ג לבין רומא וכבר היום אנחנו מתבשרים, כי החברה מוסיפה 15 קווים חדשים בהמבורג ומכפילה את מספר הנוסעים למיליון. כמו כן, החליטה החברה להוסיף יותר מ-130 אלף מושבים בקווי הטיסות שלה מברלין.

קרולין מקליין מנכ"ל איזי ג'ט. המבורג וסביבתה הם מהכלכלות הדינאמיות באירופה
קרולין מקול מנכ"ל איזי ג'ט. המבורג וסביבתה הם מהכלכלות הדינאמיות באירופה

הצלחה בהמבורג ובברלין

באירוע בהמבורג איזי ג'ט הכריזה היום מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול על פתיחת בסיס חדש בהמבורג ועל הרחבת פעילות החברה בברלין החל מאביב 2014. בהתבסס על ההצלחה של איזי ג'ט בהמבורג ובברלין, ייחנך הבסיס החדש בהמבורג עם שלושה מטוסי איירבס A319 ומטוס נוסף בבסיס החברה בברלין.

עם פתיחת הבסיס החדש בהמבורג יותר מתכפיל איזי ג'ט את פעילותה מהעיר עם 15 טיסות נוספות בקווים המיועדים לעסקים ופנאי, בנוסף לששת קווי הטיסה הפעילים היום בהמבורג ותציע כמעט 170 טיסות שבועיות מהעיר במשך קיץ 2014. עם יותר תדירויות והמראות בוקר מוקדמות מהמבורג, יהפוך לוח הטיסות החדש את איזי ג'ט לאטרקטיבי ביותר עבור אנשי העסקים.

"להטיס כפליים נוסעים"

קרולין מקול, מנכ"ל איזי ג'ט, אמרה: "אני שמחה מאוד להודיע על פתיחת הבסיס חדש בהמבורג, שיאפשר לנו להכפיל את הפעילות שלנו באזור. המבורג וסביבתה הם מהכלכלות הדינאמיות באירופה, עם תעשיית תיירות צומחת ומשמעותית. בשנה האחרונה יותר מחצי מיליון נוסעים נהנו מהתעריפים הנמוכים של איזי ג'ט, יחד עם השירות הידידותי שלנו. משמעות תוכנית ההתרחבות שלנו היא שאנו מצפים להסיע כפליים נוסעים בשנה הראשונה, מה שיביא אותנו לראשונה ליותר ממיליון נוסעים בשנה ".

המבורג תהיה הבסיס ה-23 של איזי ג'ט

המבורג תהיה הבסיס ה-23 של איזי ג'ט ברשת הפאן- אירופית שלה. המבורג היא העיר השנייה בגודלה בגרמניה והיא גם אחת מהכלכלות המשגשגות באירופה עם תעשייה מקומית חזקה של בנקאות, תעופה, אנרגיה מתחדשת, תקשורת ופרסום והנמל השני בגודלו באירופה. איזי ג'ט מצפה להביא 275 אלף נוסעי פנאי ועסקים נוספים להמבורג כבר בשנה הראשונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן