Skip to content

אדובי: מספר המשתמשים בשירותי מחשוב ענן ממשיך לזנק

מאז הרבעון השני של 2013, נוספו כ-331,000 משתמשים. למרות הזינוק במספר המשתמשים, רווחי החברה צנחו בכמעט 60%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת התוכנה האמריקנית, אדובי, פירסמה השבוע את הדוחות הפיננסים שלה לרבעון השלישי של שנת 2013. הרווחים של החברה לרבעון השלישי עמדו על קצת יותר מ-83 מיליון דולר, צניחה של כ-60% מהתקופה המקבילה אשתקד. למרות הנתון המאכזב, הביקוש למניה של החברה עלה בכ-6%, שעות לאחר פרסום הדוחות.

מטה חברת אדובי בסאן חוזה, קליפורניה (ויקימדיה)
מטה חברת אדובי בסאן חוזה, קליפורניה (ויקימדיה)

במוקד הדוחות הכספיים עמדו שירותי מיחשוב ענן, שחברת אדובי מספקת למשתמשיה. מספר המשתמשים שנוספו לשירותי מיחשוב בענן של חברת אדובי, עלה מעבר לציפיותיהם של אנליסטים רבים בוול סטריט.

שירות מיחשוב הענן, שמציעה חברת אדובי, מאפשר למעצבי אתרים גישה לאפליקציות ותוכן כמו גם לכלי עיצוב שונים. השירות מאפשר גישה לשירותי החברה, ובתשלום, לתוכנות ועזרי מולטימדיה כגון פוטושופ ואילוסטריטור.

בסוף הרבעון השלישי של השנה נוספו כ-331,000 משתמשים לשירותי מיחשוב הענן של חברת אדובי: “מספר המשתמשים בשירותי הענן שלנו עבר את רף המיליון משתמשים במהלך הרבעון השלישי של השנה, מהלך אשר ממחיש כי השימוש בשירותי הענן שלנו מתרחש מהר מן הצפוי", סיפר שנתאנו נאראיין, נשיא ומנכ"ל חברת אדובי.

נאראיין התייחס גם לרכישתה האחרונה של חברת ניאוליין, חברה המספקת שירותי שיחות אונליין, בעסקה שהוערכה בכ-600 מיליון דולר: “סיימנו בהצלחה את רכישתה של ניאוליין, תוך שאנחנו מוסיפים שורה של כלים ופתרונות לשירותי מיחשוב בענן של חברת אדובי, אשר תוסיף ותרחיב את השליטה שלנו בשוק הדיגיטלי".

חברת אדובי מערכות היא חברת תוכנה אמריקנית הממוקמת בסאן חוזה שבקליפורניה. עיקר הפעילות של החברה היא התמקדות בכלים לתעשיית העיצוב והמולטימדיה, כאשר התוכנות המפורסמות של הן אדובי אקרובט ותוכנת פוטושופ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן