Skip to content

רשת פתאל חתמה על הסכם לניהול מלון "שירת הים" באשקלון

רשת מלונות פתאל הודיעה היום על חתימת הסכם לניהול מלון "שירת הים" באשקלון, שיפעל תחת המותג לאונרדו. מצטרף למלונות הרשת שלחוף הים, ביניהם פתיחתם הצפויה של מלונות חדשים במרינה בהרצליה ובנתניה בשנתיים הקרובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות פתאל הודיעה היום על חתימת הסכם לניהול מלון "שירת הים" באשקלון שבבעלות יזם הנדל"ן בני ברון. במסגרת ההסכם תשמש חברת פתאל כחברה המנהלת של המלון ותפעיל אותו תחת המותג לאונרדו בישראל. ההסכם הינו לתקופה של עשר שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

מלון שירת הים - בקרוב לאונרדו אשקלון. הסכם ניהול של עשר שנים עם רשת פתאל. (צילום: אייל אסרף)
מלון שירת הים - בקרוב לאונרדו אשקלון. הסכם ניהול של עשר שנים עם רשת פתאל. (צילום: אייל אסרף)

המלון נמצא בימים אלו בתום תהליך של שיפוץ וצפוי לעבור לניהולה של רשת מלונות פתאל כבר מחודש דצמבר הקרוב.

במלון 131 חדרים, חוף ים צמוד, מסעדה ראשית, בריכה, מכון כושר, ספא ואולם כנסים ועוד. המלון ממוקם באזור המרינה, שהוא מרכז התיירות ומתחם הבילוי בעיר אשקלון.

מנכ"ל הרשת, ראובן אלקס, אומר שהמהלך תואם את אסטרטגית הרשת להרחיב את המלונות הנמצאים על הים, ביניהם פתיחתם הצפויה של מלונות חדשים במרינה בהרצליה ובנתניה בשנתיים הקרובות".

אלקס: "העיר אשקלון מושכת אליה לאורך כל חודשי השנה אלפי מבקרים ואנשי עסקים, ולכן אנו מאמינים כי היא יעד טבעי להתפתחותה של הרשת, אשר מלונותיה פרושים כיום באתרי הנופש והעסקים בישראל".

קבוצת המלונאות פתאל הוקמה על ידי דוד פתאל בשנת 1999 ונחשבת כיום לגוף הגדול ביותר בישראל בתחום התיירות : 17,000 חדרי מלון ב- 88 בתי מלון בארץ ובחו"ל.

קבוצת פתאל מוחזקת בידי דוד פתאל 81% ו- 19% בידי חברת מגדל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן