Skip to content

משטרת ש"י עצרה שלושה מתנחלים מיצהר

הבוקר פשטו שוטרי ש"י על בתיהם של שלושה מתנחלים מההתנחלות יצהר ועצרו אותם בחשד לתקיפת שוטרים והפרעה לעבודתם בעת מעצרו של בועז אלברט תושב יצהר. המשטרה: "לא נעבור לסדר היום על תקיפות שוטרים. אנו נמצה את הדין עם מי שתוקף או יתקוף שוטרים". מעצרו של אלברט הוארך הבוקר בשבוע נוסף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי מחלקת הפשיעה הלאומנית במחוז ש"י עצרו הבוקר (שלישי) שלושה תושבי ההתנחלות יצהר בחשד לתקיפת שוטרים בשבוע שעבר בעת מעצרו של בועז אלברט, פעיל הימין שנעצר עקב הפרת צו הרחקה משטחי יהודה ושומרון. השלושה חשודים כי תקפו שוטרים בעת מעצרו של המתנחל וניסו למנוע את המעצר.

בעת הדיון בהארכת מעצרו של אלברט, טענה המשטרה כי בזמן המעצר הושלכו על השוטרים שקיות שתן, צואה ומים ויודו בשוטרים אבנים. עוד נטען, כי מתנחלים ניפצו שמשות רכב משטרה וניקבו צמיגים של רכבי משטרה נוספים. כמו כן תיארה המשטרה בפני בית המשפט כיצד חסמו מתנחלים עם רכביהם את צירי הגישה וכיצד נעמדו בדרכם של הכוחות.

שוטרי יס"מ מנסים לעצור את בועז אלברט האזוק למתקן בביתו (צילום: הקול היהודי), 25 בספטמבר:

שלושה מתנחלים נעצרו באותו ערב, ולמחרת שיחררם בית משפט השלום בפתח תקווה לבתיהם ללא תנאים מגבילים. הבוקר ביצעה המשטרה מעצרים בבתיהם של שלושה מתנחלים. מהמשטרה נמסר כי השלושה נעצרו ללא התנגדות. דובר המשטרה, פקד שי דוד, ביקש להדגיש כי "תקיפות השוטרים והפרות הסגר באותו יום לא יירדו מעל סדר היום של המשטרה. מחוז ש"י רואה בחומרה תקיפות שוטרים, ולא יהיו פשרות… מי שתקף או יתקוף שוטרים ימוצה איתו הדין". לדבריו צפויים מעצרים נוספים בקרב המתנחלים. 

בועז אלברט, שסירב למלא את צו אלוף פיקוד שהרחיקו עד מרץ 20214 מהשטחים, סירב למלא את החלטות בתי המשפט שקיבעו את חוקיות צו ההרחקה אך איפשרו לו לשהות בהתנחלות גני תקווה. בעת מעצרו הצהיר כי הוא נשמע לרבנים כמו הרב דב ליאור, רבה של צפת, ולא להחלטות המדינה שפועלת נגד יהודים שחפצים להתיישב בארץ ישראל. מעצרו של בועז אלברט הוארך הבוקר בבית המשפט בפתח תקווה עד להחלטה אחרת, ודיון בעניינו יתקים בעוד שבוע, ב-8 באוקטובר.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן