Skip to content

CNN ביטלה את הפקת הסרט על הילארי קלינטון

"אקשן": כוכבים, סיפורים, סרטים חדשים וכל מה שחם בעולם הקולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הסרטים של CNN הודיעה כי היא מבטלת את הפקת הסרט הדוקומנטרי השנוי במחלוקת אודות הילארי קלינטון, לאחר שהבמאי צ'ארלס פורגסון הודיע כי הוא פורש מהפרוייקט היוקרתי. לטענתו, הרבה ממקורותיו במפלגות הדמוקרטיות והרפובליקניות החליטו לבסוף לא לשתף פעולה עם הסרט.

לא משתפים פעולה. הקלינטונים. צילום: ויקימדיה

פרגסון פרסם בבלוג אישי את החלטתו, וגם דוברת מטעם CNN אשרה כי נסתם הגולל על הפרויקט: "צ'ארלס פרגסון הודיע לנו כי הוא לא ימשיך לפתח את הדוקומנטרי אודות הילארי קלינטון. צ'ארלס הוא זוכה האוסקר על 'עבודה מבפנים' ו-CNN מאוד תשמח לעבוד איתו על פרויקטים עתידיים אחרים".

חלק מן המתנגדים לסרט היו, כצפוי, משפחת קלינטון. לטענת פרגסון, ביל קלינטון תחילה שיתף פעולה ואף שימש כמספר סיפורים נפלא, אבל בסוף המשפחה דחתה כל מגע עם הסרט. פרגסון גם טען: "לאחר שפניתי למאות אנשים, רק שני אנשים בלבד שהיו במגע יומיומי עם גברת קלינטון הסכימו להופיע בפני המצלמה, ויש לי חשד שגם הם היו מסרבים להופיע בסופו של דבר. לאחר לבטים רבים, החלטתי שלא אוכל להמשיך ליצור את הסרט שאני כה גאה בו, וביטלתי הכול".

  

ארגונים באמריקה נגד הסרט "דון ג'ון" של ג'וזף גורדון-לוויט: "מקדם גזענות"

ג'וזף גורדון-לוויט זכה ללא מעט איומים והשמצות מצד קואליציית "One Voice", המייצגת אמריקנים ממוצא איטלקי החיים בארצות הברית. לטענתם, סרטו החדש "דון ג'ון" מקדם "סטריאוטיפים גזעניים".

הארגון מבקר את סרט הבכורה בבימויו של השחקן, וטוען וכי הוא "מזלזל ועד מזנה" את הדימוי של איטלקים אמריקניים, כמו גם של יהודים. בהודעה לעיתונות, פרסמה הקואליציה, כי "הוריו של גורדון-לוויט בוודאי מתביישים בבנם, לאחר שהקימו בעצמם ארגון יהודי לאומי למען הצדק. עליו להתבייש בדימוי השלילי שהוא מדביק לאיטלקים וליהודים בסרט".

"מזלזל עד מזנה את הדימוי של איטלקים-אמריקנים ויהודים." גורדון-לוויט וג'והנסון

"דון ג'ון", שעולה לאקרנים בארץ ביום חמישי הקרוב, מציג את גורדון-לוויט כבחור ממוצא איטלקי המכור לפורנו ומתאהב בבחורה, כנראה יהודיה, מניו ג'רזי. סקרלט ג'והנסון מופיעה כמושא האהבה שלו ברברה שוגרמן. לטענת הקואליציה: "לוויט דומה לגיבור מכור הפורנו שלו, הוא צריך ללכת לטיפול פסיכיאטרי קשה", נכתב על ידי דובר הארגון, עמנואל אלפאנו, שמוסיף: "עליו לפרוש עכשיו, להוציא את הזבל מתעשיית הקולנוע ולתרום את רווחי הסרט לעמותות".

  

יוצר "פרויקט המכשפה מבלייר" חוזר עם מותחן מצמרר חדש

דניאל מייריק כתב וביים את הלהיט משנת 1999, "פרוייקט המכשפה מבלייר". הסרט נעשה בזמנו בתקציב זעום של 60,000 דולר. לאחר שבוע באקרנים, אולפני הוליווד רכשו את הזכויות עבור מיליון דולר – רווח לא רע בכלל ליוצרים; אלא שבעקבות מסע יחסי ציבור, הסרט כה הצליח בארצות הברית וברחבי העולם, עד שהניב לאולפנים סכום המתקרב ל-250 מיליון דולר, אם כי היוצרים כבר לא ראו מכך רווח.

להיט מפתיע. "פרוייקט המכשפה מבלייר"

עתה מייריק שב עם מותחן מצמרר שכתב וגם מביים, "Under the Bed" ואולפני "ראדאר" החליטו להפיקו.

העלילה משחזרת סיפור אמיתי על מטרידן המחליט להתגורר מתחת למיטתה של בחורה יפה. הוא משתלט על חייה, עד שבסופו של דבר היא מגלה את נוכחותו.

הבמאי והאולפנים מתכננים להפיק את הסרט במהירות, והליהוק החל בימים אלו. האולפנים אף הודיעו כי הם מחפשים משקיעים נוספים כיוון שהם מעוניינים בשמות גדולים הפעם.

המפיק ג'רי ברוקהיימר נפרד מאולפני דיסני בגלל הכישלון של "הפרש הבודד"

אחד המפיקים המצליחים בהוליווד, ג'רי ברוקהיימר, נחשב כאחד היוצרים הגדולים ביותר בחברת דיסני, מאז החל את דרכו שם בשנת 1990. עתה נודע כי השניים לא יחדשו את החוזה ביניהם, כאשר אחת הסיבות היא הכישלון העצום של הקיץ האחרון עם הסרט "הפרש הבודד". עם זאת, ראוי לציין, כי הסרטים שהפיק ברוקהיימר עבור דיסני הניבו כ-3.4 מיליארד דולר במהלך השנים.

נגמר לו הסוס. "הפרש הבודד"

לטענת האולפנים הם מתעתדים לעבוד בשיתוף עם אולפני בת בבעלותם: "פיקסאר" (סרטים מונפשים), "מארוול" (סרטי גיבורי על) ו"לוקאספילם" (סרטי מלחמת הכוכבים ואינדיאנה ג'ונס), בעוד ברוקהיימר יהיה אחראי על סרטים בוגרים – המנותקים לחלוטין מהמותג של דיסני.

בימים אלו ברוקהיימר מסיים את שני הפרויקטים האחרונים שלו עבור דיסני: "שודדי הקאריביים 5" ו"אוצר לאומי 3".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן