Skip to content

הוכרז סכסוך עבודה לעובדי ממ"ן

ההסתדרות חוששת כי מאות עובדים במסופי המטען בנתב"ג יפוטרו בעקבות פרסום מכרז חדש להפעלת מסופי המטען, על ידי רשות שדות התעופה, בלי שנוהל מו"מ עם ועד העובדים וההסתדרות וללא התייחסות להסדרת תנאי ההעסקה של העובדים הקיימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת ממ"ן (מסופי מטען וניטול) הפועלת במסופי המטען בנתב"ג. סכסוך העבודה הוכרז בעקבות פרסום של מכרז חדש למתן שירותי ניהול והפעלת המסופים מבלי שנוהל מו"מ עם ההסתדרות וועד העובדים וללא כל התייחסות להסדרת תנאי העסקת העובדים הקיימים. סכסוך העבודה אף הוכרז בעקבות ההתעלמות מהסכנה העתידית לביטחונם התעסוקתי של העובדים, למרות פניות חוזרות ונשנות של ההסתדרות ונציגות העובדים לשם ניהול מו"מ מידי בנוגע להשלכות במכרז על העובדים.

אחת אסיפות העובדים של ממ"ן. חשש מפני פיטורים גדולים (צילום: יחצ)
אחת מאסיפות העובדים של ממ"ן. חשש מפני פיטורים גדולים (צילום: יחצ)

מועסקים 40 שנה

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי אומר היום: "כ-500 עובדים המועסקים מזה כ-40 שנה במסופי המטען בנתב"ג עומדים בפני סכנת פיטורים ממשית. אנו קוראים להיכנס איתנו למו"מ מידי להמשך העסקת העובדים הקיימים. ההסתדרות נחושה לנהל מאבק מול כל זכיין בכל הדרכים העומדים לרשותה על מנת שעובדי ממ"ן ימשיכו להיות מועסקים במסופי המטען".

חברת ממ"ן הינה החברה המפעילה מסופי מטען בנתב"ג, על ידי מכרז, זה כ-40 שנה. החברה מעסיקה כ-500 עובדים. המסוף הוקם בשנת 1974 על ידי חברת ממ"ן שהייתה אז חברה ממשלתית. החברה הופרטה בשנת 1989 ונרכשה על ידי קבוצת תעבורה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן