Skip to content

אלשייך דחתה אסיפת מחזיקי אג"ח אי.די.בי

השופטת נמקה את החלטתה בעובדה שהמומחה מטעם בית המשפט איל גבאי, המשקיף חגי אולמן והכנ"ר דוד האן לא הגישו עדיין את עמדתם בנושא עדיין. כמו כן ציינה, כי להחלטה ולאסיפה יש השפעה רבה על הליך הסדר הנושים כולו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
השופטת ורדה אלשייך
השופטת ורדה אלשייך

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך הורתה לדחות את האסיפה של מחזיקי האג"ח של אי.די.בי, שנועדה לאשר את ההצעה של איש העסקים הארגנטיני אדוארדו אלשטיין לרכישת השליטה באי.די.בי, במסגרת הסדר עם הנציגות והנאמנים. בכך קיבלה השופטת את עמדת המחזיקים הפרטיים. האסיפה הייתה אמורה להינעל היום.

"מחלוקת מהותית"

בנימוקי קבלת ההחלטה כתבה השופטת אלשייך – "עניין לנו במחלוקת מהותית ולא פשוטה כלל ועיקר שעניינה, משמעות של אסיפה המוגדרת על ידי נאמני אגרות החוב כ"אסיפה פנימית" ומנגד נטען לגביה, שהיא בעלת השפעה רבה ולפי גרסת הצד שכנגד, פסולה, על הליכי הגשת הצעות לעניין הסדר הנושים של החברה.

"בנסיבות אלו, ישנה חשיבות לשמיעת עמדות כל הצדדים, לרבות המומחה (אייל גבאי) והמשקיף חגי אולמן), והורתי על קבלת תגובתם, והמועד להגשתן טרם חלף. אין צורך להכביר במילים כי היה והאסיפה תתקיים קודם לקבלת התגובות, הרי שהתגובות וההחלטה יהפכו ל'אקדמיות' בלבד, ולחילופין יצריכו סעד מרחיק לכת בהרבה של ביטול בדיעבד של אסיפה שהתקיימה.

"מאחר וממילא טרם הוגשה עמדת כונס הנכסים הרשמי (כנ"ר – דוד האן), אני מורה על דחיית האסיפה. זאת עד לקבלת התגובות ומתן החלטת בית המשפט וכך אני מחליטה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן