Skip to content

ביקושים של 1.45 מיליארד שקל לאג"ח שופרסל

החברה ביקשה לגייס עד 500 מיליון שקל, כאשר בפועל התקבלו ביקושים של כ-1.45 מיליארד שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשלב המוסדי, שהתקיים אתמול, קיבלה שופרסל התחייבות מוקדמת של כ-850 מיליון שקל בהנפקת אג"ח בשתי סדרות חדשות ד' ו- ה'. החברה ביקשה לגייס עד 500 מיליון שקל, כאשר בפועל התקבלו ביקושים של כ-1.45 מיליארד שקל.

דירוג A+

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל. המשך פיתוח והרחבת תשתיות (צילום: פרג')
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל. המשך פיתוח והרחבת תשתיות (צילום: פרג')

חברת הדירוג מעלות S&P אישרה ב-16 בספטמבר לשופרסל דירוג של A+ לאגרות החוב בהיקף של עד 500 מיליון שקל באמצעות הנפקת סדרות אג"ח ד' ו-ה', כשהתמורה מהנפקת איגרות החוב מיועדת בעיקרה לצורך מחזור חוב פיננסי קיים. היום הודיעה מעלות S&P, כי בהמשך להודעתה מ-16 בספטמבר להנפיק באמצעות הנפקת סדרות אגרות חוב חדשות ד' ו-ה', דירוג A+ תקף להנפקה של עד מיליארד שקל.

לאור ביקושים אלה הודיעה שופרסל, כי היא תקיים בימים הקרובים את המכרז הציבורי, ובכך תשלים את תהליך הגיוס.

רפי ביסקר יו"ר שופרסל. איתנות פיננסית גבוהה
רפי ביסקר יו"ר שופרסל. איתנות פיננסית גבוהה

רפי ביסקר, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, אמרו: "תוצאות השלב המוסדי והזרמת ביקושים בהיקף של כ- 1.5 מיליארד שקל להנפקת האג"ח של שופרסל מהווים הבעת אמון של שוק ההון באסטרטגיה העסקית, באיתנותה הפיננסית הגבוהה ובעתידה של החברה.

"תוצאות המכרז ממקמות את שופרסל בשורה הראשונה של חברות ציבוריות בישראל הן מבחינת היקף הגיוס והן מבחינת הביטחון שמרגיש שוק ההון לגבי מעמדה התחרותי והניהול של החברה.
תמורת ההנפקה מיועדת בעיקר למחזור החוב ומהווה בסיס איתן להמשך הפיתוח והרחבת התשתיות האסטרטגיות שיאפשרו לשמר את מובילות החברה בשוק הקמעונות בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן