Skip to content

צעירה בדרום נעצרה בחשד כי התעללה בבנה התינוק

תושבת באר שבע נעצרה לאחר שאחות בבית החולים הבחינה שהיא מכה את תינוקה בבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה כי האם אשפזה את בנה לפחות ארבע פעמים. האם מכחישה ומעצרה הוארך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת באר שבע עצרה היום (חמישי) אם תושבת העיר בשנות ה-20 לחייה בחשד כי התעללה בבנה התינוק בן השנה וחצי. האישה נעצרה לאחר שהתקבל דיווח במשטרה מבית החולים סורוקה לפיו התינוק שאושפז בבית החולים סובל מחבלות והתעללות. על גופו של התינוק התגלו סימני כוויות. האישה נלקחה לחקירה ןנעצרה. היום בצהריים הובאה האם לפני סגנית נשיא בית משפט השלום בבאר שבע, השופטת דרורה בית אור, שהאריכה את מעצרה בחמישה ימים.

"האישה חשודה כי בתאריך 2.10.13 במחלקת ילדים בבית חולים סורוקה, תקפה את בנה הקטין בן שנה וחצי. עוד חשודה המשיבה כי לפחות בשלושה אירועים בעבר תקפה את בנה הקטין, גרמה לו חבלות, התעללה והזניחה אותו", ציינה השופטת. עוד אמרה כי "מחומר החקירה עולה חשד סביר למיוחס למשיבה ויש הכרח לבצע את פעולות החקירה…שכן מדובר בקטין בן שנה וחצי, חסר ישע".

מבקשת המעצר עולה כי לאם מיוחסים ארבעה מקרי התעללות בתינוק ובכל המקרים האם הגיעה עם בנה לבית החולים. בפעם הראשונה בדצמבר 2012 ולאחר מכן  באוגוסט, בספטמבר ואתמול, יום רביעי. עוד נטען כי האם מוכרת למשטרה וכי הספיקה לצבור רישום פלילי במשטרה.

בחקירתה הכחישה האם את החשדות ומסרה גירסה משלה לגבי אותם פעמים. אתמול, כך סיפר חוקר המשטרה לבית המשפט, נצפתה האם על ידי אחות בית החולים כשהיא מכה את בנה בתוך בית החולים. "מדובר בתיק מאוד עדין ומורכב. מצד אחד החשדות לא פשוטים ומאידך מדובר בסופו של יום באימא ובן", אמר עורך דין ניר פוגל שמייצג את האם. לדבריו, מרשתו "מסרה הסבר לכל אחד ואחד מהאירועים שבגללם הגיע התינוק לבית החולים". הוא הסביר כי את האם מלווה מחלקת הרווחה כל חייה ו"יש לה פקידת סעד צמודה ועובדת סוציאלית. הדעת מניחה כי לו היה חשד קודם להתעללות או הזנחה מצדה, הרי שאותם גורמים מקצועיים היו נותנים דעתם לנושא". השופטת לא השתכנעה והורתה על הארכת מעצרה של האם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן