Skip to content

גובר החשד: הצעירה שנמצאה אמש בסנהדריה לא נאנסה

לאחר בדיקות חושדים חוקרי המשטרה כי החבלות, החתכים והכוויות על גופה נגרמו על ידי הצעירה. מבית החולים נודע כי מצבה הרפואי קל, אך מצבה הנפשי קשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הצעירה בת ה-20, המשרת בשירות הלאומי, שלפי החשד נאנסה ונחבלה אמש בחורשה בשכונת סנהדריה בירושלים, נחקרה בבית החולים הדסה עין כרם בו אושפזה. במהלך החקירה היום (חמישי) התעורר החשד בקרב החוקרים במשטרת מחוז ירושלים, כי הצעירה לא הותקפה כלל וכי החבלות שעל גופה הן מעשה ידיה. לדברי החוקרים, הראיות שהצטברו בידיהם ודברים שאמרה בעת החקירה מובילים למסקנה  שהצעירה ככל הנראה גרמה לעצמה את החבלות ולא הותקפה ונאנסה כפי שסברו בתחילה.

הבוקר, כך נודע, נמצאו חרוטות על גוף הצעירה שתי אותיות בשפה האנגלית, B ו-D.  משמעותן טרם התבררה. גם במשפחתה של הצעירה התקשו להסביר מה אירע לבתם, שנמצאה על ידי חסידי ברסלב שהתבודדו בחורשה ושמעו את בכיה. הם איתרו אותה והזעיקו את המשטרה. על גופה נמצאו חתכים, שריטות וכוויות קלות. הבוקר הוגדר מצבה הרפואי כקל, אך מצבה הנפשי קשה.

כאשר נמצאה אתמול סברו השוטרים, על פי החבלות שעל גופה, כי הותקפה ונאנסה. עקב כך הורה מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי,  על הקמת צוות חקירה מיוחד לחקירת האירוע.  פחות מ-24 שעות לאחר מכן מתברר כי ייתכן שלא מדובר בתקיפה ואינוס. עם זאת, עדיין לא ברור מה גרם לצעירה לפגוע בעצמה ומהן הנסיבות לכך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן