Skip to content

שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר

שני צעירים מאור יהודה, נפגעו הלילה מרכבת נוסעים חולפת באזור השרון כאשר צעדו על הפסים. נהג הרכבת דיווח על פגיעה בבעל חיים והמשיך בנסיעתו לחיפה. השניים נהרגו במקום. משטרת תחנת שדות פתחה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני צעירים בשנות ה-20, שחזרו הלילה (שישי) מבילוי, נהרגו מפגיעת רכבת חולפת סמוך לאזור התעשיה עמק חפר בצפון השרון. השניים  נפגעו כשצעדו על פסי הרכבת. פרמדיקים של מד"א אשר הוזעקו למקום התאונה קבעו את מותם במקום. שני חבריהם שהיו איתם נלקלחו למסירת עדות לתחנת משטרת שדות. השנים, אבי  שרעבי בן -19, ואבי מור, חייל בן 20, שניהם מאור יהודה. הלוויתו של שרעבי תתקיים היום ב13:15 בבית העלמין ביהוד.

(צילום: ציפי מנשה)
(צילום ארכיון: ציפי מנשה)

מבירור ראשוני עולה כי הלילה בשעה 03:00 לפנות בוקר חזרו הארבעה מבילוי במועדון באזור התעשייה של עמק חפר. שני הצעירים צעדו ככל הנראה על פסי הרכבת ושני חברים נוספים התקדמו הלאה. רכבת נוסעים שהגיעה מדרום לצפון, פגעה בהם ונהג הרכבת דיווח על פגיעה בבעל חיים והמשיך בנסיעה עד לחיפה, שם עצר.

שני החברים שמו לב ששני חבריהם חסרים וחזרו על עקבותיהם. הם מצאו אותם מוטלים כשהם פצועים קשה. אחד מהחברים נותר במקום והשני רץ לאזור התעשייה להזעיק עזרה ולכוון את השוטרים בדרכם למקום. ממד"א נמסר כי הקריאה הגיעה סמוך לשעה שלוש וצוות מד"א יצא למקום. כשהצוות הגיע הוא מצא את שני הצעירים מוטלים ליד פסי הרכבת כשהם ללא נשימה ודופק. לא נותר להם אלא לקבוע את מותם במקום.

מפקד תחנת שדות, סנ"צ משה כהן, מסר כי מדובר באירוע טרגי. לא ברור מה עשו הארבעה במקום. כוחות המשטרה סרקו את המקום ומצאו את שני הצעירים מוטלים ואת  שני חבריהם לידם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן