Skip to content

בתו של פואד עצורה בניו יורק בחשד לזיוף מירשם רפואי

בתו של הפוליטיקאי הוותיק ממפלגת העבודה חשודה בזיוף מירשם לתרופת הרגעה מאת אורי קציר טליה בן אליעזר, בתו של חבר הכנסת והשר לשעבר בנימין בן אליעזר, נעצרה אמש בנמל התעופה קנדי בניו יורק בחשד להשגה במרמה של חומרים אסורים. היא חשודה בשיכפול עותק של מרשם רפואי להשגת כדורי הרגעה מסוג אוקסיקונטין, לאחר שביקשה כמות כפולה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתו של הפוליטיקאי הוותיק ממפלגת העבודה חשודה בזיוף מירשם לתרופת הרגעה

מאת אורי קציר

שכר עורך דין אמריקני עבור בתו. בנימין (פואד) בן אליעזר

טליה בן אליעזר, בתו של חבר הכנסת והשר לשעבר בנימין בן אליעזר, נעצרה אמש בנמל התעופה קנדי בניו יורק בחשד להשגה במרמה של חומרים אסורים. היא חשודה בשיכפול עותק של מרשם רפואי להשגת כדורי הרגעה מסוג אוקסיקונטין, לאחר שביקשה כמות כפולה מהרופא ונענתה בשלילה.

נגד טליה הוצא אשתקד צו מעצר בבית המשפט של מחוז הילסבורו בפלורידה, שם היא מתגוררת. כאשר הזינו פקידי ההגירה את שמה בעמדת בידוק הדרכונים בטרמינל, הופיע צו המעצר במחשבי הבודקים והללו הזעיקו את המשטרה למקום.

דובר הקונסוליה של ישראל בניו יורק, שחר עזאני, אמר לסוכנות אסושיאייטד פרס כי משרד החוץ אינו מגיב בנושאים פליליים שבהם מעורבים אזרחים ישראלים. אתר NRG מעריב מוסר כי בני משפחתה של טליה שכרו עורך דין מקומי כדי שיטפל במעצרה וינסה להביא לשחרורה. גם שגרירות ישראל בוושינגטון והקונסוליה הישראלית בניו יורק עודכנו בפרטי המקרה והתבקשו לסייע ככל הניתן.

בבוקר שלאחר מעצרה חשה טליה ברע ופונתה לקבלת טיפול בבית חולים מקומי בניו יורק, כשהיא מלווה באמה, ששהתה באותו זמן בעיר. בשל אופי העבירה לא תוכל טליה בן אליעזר, שהיא בעלת אזרחות כפולה, להשתחרר בערבות. בימים הקרובים היא תועבר לפלורידה, ושם תובא בפני שופט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן