Skip to content

זה לא אנחנו, זה רק אתה יאיר לפיד

שוב אתה מלכלך עלינו יא יאיר לפיד שכמוך, כהרגלך בפאניקה, שבוע אחרי שבוע, סטטוס אחרי סטטוס להיכנס בנו, להעליב אותנו, לאיים עלינו, להפחיד אותנו, ללגלג עלינו, לרמוס את כבודנו, לשקר לנו בפרצוף יום אחרי יום אחרי יום אחרי יום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יאיר לפיד, היקר, לנו בארנק ובחשבון בנק, אח של בנט, לא אח שלי. צ'מע יאיר, קשה לי לומר ולהודות, אבל אתה לגמרי צודק, זה אנחנו אשמים, השנאוצרים, אלו עם המגפון שלא עובר את קירות הממשלה, היורדים והבוגדים במדינתם עבור בצע כסף של חיים נורמליים. אני מסכים איתך לפיד, זה רק אנחנו אשמים, וטוב שיש אחד כמוך ששם לנו מראה מול הפרצוף לראות את המצב האמיתי שלנו ולשנן את המנטרה כי כבר 65 שנה לא היה כאן פוליטיקאי שעובד בשביל העם לשנות את כל מה שלא שינו במשך 65 שנה. אתה זה החומה והמגדל הנוצץ של כולנו בהרצליה פיתוח. אבל עם יד על הלב לפיד, זה לא אנחנו שהורשנו לך נדוניה של 220 מיליארד ₪ לפחות בבור תקציבי מצטבר של ארבע שנות כהונת נתניהו ושטייניץ, זה לא אנחנו שמאשימים אותך בבור התקציבי הזה. זה אתה שמאשים אותנו, כי אתה מפחד להאשים את מי שאחראי לבור הזה, אתה המלכת אותו מחדש, הוא השותף שלך, הבוס שלך, הוא ביבי. תגיד בקול רם: "ביבי אשם בבור התקציבי", נראה אותך עם האמת ולא בלעדיה. זה לא אנחנו שמנהלים את תקציב המדינה בבורות ועילגות קשה, זה רק אתה יאיר לפיד, רק אתה.

ומנשר חדש הגיע אל העם ממרומי רמת אביב העשירה לייט, ושוב אתה מלכלך עלינו יא יאיר לפיד שכמוך, כהרגלך בפאניקה, שבוע אחרי שבוע, סטטוס אחרי סטטוס להיכנס בנו, להעליב אותנו, לאיים עלינו, להפחיד אותנו, ללגלג עלינו, לרמוס את כבודנו, לשקר לנו בפרצוף יום אחרי יום אחרי יום אחרי יום, בלי הפסקה בלי למצמץ, בלי בושה. מה עשינו רע יאיר לפיד, שמגיע לנו לשסות בנו את גדודי עז א-דין רמת אביב בטוקבקים בפייסבוק שלך? (דרך אגב, אנא תשאיר שם את כולם, בכל תגובה אלימה שלהם כדרכה האלימה של יש עתיד, מזלזלת, פוגענית, מלגלגלת, מעליבה, מקללת, ובזויה, אתה מאבד עוד ועוד קולות. כן, הם אחראים לחלק לא קטן מגל השנאה נגדך, אז אנא, אני מפציר בך, תשאיר אותם מנהלים את העמוד שלך, את מגיביך הנאמנים שמחכים למקום טוב יותר ברשימה, את פשוטי העם ועד הדוקטורים, את כולם, הם פשוט עוזרים לנו לזרוק אותך מהכנסת). בסך הכל אנחנו מאירים את "טעויותייך הקטנות" בדבר אמירת אמת, וזה לא אנחנו פשוטי העם מחדרה, אלו בכלל האמריקאים יימח שמם, עם הגוגל הזה שלהם שמוצא הכל. זו בסך הכל האמת הפשוטה והשקופה, זו שהרב פירון אומר שאתה מחליק לפעמים בנתונים, והוא רב, ומי כמוהו יודע את עשרת הדיברות ומשמעות "לא תשקר", מודה הוא לאלוהים וגם לך.

אתה מבין יאיר לפיד, זה לא אנחנו שהבטחנו והתחייבנו במערכת בחירות מצולמת ומתועדת, ובנינו ציפיות לפוליטיקה אחרת, חדשה, שקופה, נקייה ולמען מעמד הביניים. כזו שלא מסדרת ג'ובים למקורבים, ולא דואגת להם להחזרי מס במיליונים מהציבור, וכזו שעושה שיוויון בנטל ולא רק סוחטת את החילונים. זה לא אנחנו שאמרנו "אני מסתכל ימינה ושמאלה ודור שלם קורס סביבנו. יוקר המחיה הורג אותם. נורא קשה לחיות פה, שלא לדבר על לגדל ילדים", זה אתה שגורם לדור שלם לקרוס, להיחנק מיוקר המחיה, להתמוטט מגידול ילדים, ולחדול מלהאמין שנוכל לקנות אי פעם דירה. זה רק אתה יאיר, שבעה חודשים בתפקיד, וכל מה שקורה היום בכלכלת הבית הפרטי שלי ושלי חברי, זה רק אתה אחראי לו, לנזקים, לדימום הבלתי פוסק של תקוות החיים השפויים. אתה יאיר לפיד, במו ידי פקידיך שמסובבים אותך על הציפורן הקטנה, אתה מקטין את כמות הכסף שנשארת לי כל חודש מהמשכורת, ואתה שגורם לי לירידה ברמת החיים, ובאופן ישיר לעלייה ביוקר המחיה. זה הכל אתה, לא אני, לא אנחנו.

זה גם לא אנחנו שהעלינו את המסים בשקר בחירות גמור ומוחלט, זה אתה שהעלית מסים, יאיר. אתה ורק אתה, לא אף אחד אחר. זה לא אנחנו שלא קיצצנו לאח בנט בתקציבי ההתנחלויות, ולא אנחנו קיצצנו את קיצבאות הילדים לכל עם ישראל. זה לא אנחנו שקיצצנו את התמריץ הקטן במס ההכנסה לבעלי תואר אקדמי. זה לא אנחנו שלא גובים כסף מחברות עתק ומטייקונים, אשר עדיין הממשלה מרשה להם לקצץ לנו מיליארדי ₪ בכל בוקר נתון. זה לא אנחנו ששירתנו במיליונים את הבנק הגדול בישראל, ויש לנו חברים עשירים בהנהלות הבנקים ותעשיות טבע שהקימו לנו את המפלגה שלנו, מפלגה אנטי דמוקרטית של דמוקרטור יחיד ולא מיוחד. זה לא אנחנו שלא יכולים לקנות דירה לעולמי עד, זה רק אתה יכול ושאר האלפיון יכולים. מעכשיו, הכל זה רק אתה.

בכל שנה בערך האופנה העולמית ממציאה לנו מין אופנת רטרו לעשורים קודמים במילניום הקודם, רק קצת מעודכן יותר לנוצץ של היום. כעת, אתה זה אופנת הפוליטיקאי הרטרו של עם ישראל. מדבר על פוליטיקה חדשה, מרוח בג'ל וחלקלקות טלוויזיונית מתובלת בעילגות ושיטחיות רעיונית מובהקת, אבל עם פרקטיקה מהוללת של פוליטיקאי ישן נושן, מימי הליכוד העליזים או ההסתדרות של שנות השבעים. זה הפוליטיקאי שמיום היבחרו עושה שני דברים בלבד: הראשון זה משקר ומספר לכולם כל הזמן מה אתה מתכוון לעשות או מתפאר ומשתבח בפועלם של אחרים שכבר עשו לפניו, והשני זה סידור עבודה למקורבים. זכור יאיר לפיד, מעשים יותר חשובים ממילים, ומי שנאלץ בכל שבוע להסביר מחדש לעם ישראל מה הוא עושה, כמה הוא נפלא ומיטיב עם ההמונים, הוא איש שלא עושה. מי שעושה לא צריך להסביר. זה לא אנחנו הטיפשים.

זה אתה שהחלטת להשתלט על שואת העם היהודי כשואה הפרטית של משפחתך, משפחת הברון דה-לפיד, למרות שאני בטוח שאיבדתי יותר קרובי משפחה בשואה (נעשה תחרות?), אבל זה לא אנחנו שמחברים שואה לכל מצב כי אין לנו משהו חכם להגיד. זה לא אנחנו שסידרו להם להגר ללוס אנג'לס עם ג'וב מפנק אצל החבר העשיר מילצ'ן, זה אתה שסידרו לו, והתוצאות כנראה מראות שאתה רק כישלון ניהולי מהדהד.

זה לא אנחנו שכותבים באלימות נגד ישראלים מהגרים בשביל עתיד פיננסי, להם יש עתיד. זה אתה האלים נגד מי שמהגר למדינה אחרת כי יש מע"מ על מים, והבנק לא מרשה משכנתה בלי מיליון מזומן בעו"ש, ולמעלה מחמישים אחוזים ממחיר דירה זה מס למדינה, וגן לילדים עולה כמו משכורת חודשית. מהגרים מכאן כי לא יכולים לקנות יותר בסופר או לשלם מס עתק של למעלה מ-100% על טלפון סלולארי מהעבודה שעולה יותר מהשימוש בטלפון עצמו.

זה לא אנחנו שטועים בהבנה שלך, זה אתה שטועה בהבנה שלנו, כי אנחנו מבינים היטב את מה שאתה אומר, רק לא מאמינים לאף מילה שלך. לא נמאס לנו מהמדינה יאיר לפיד, נמאס לנו מפוליטיקאים ציניים כמוך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן