Skip to content

לפיד ישתתף בכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית

ממריא היום לארה"ב. יחד עמו יוצאות מנכ"לית משרד האוצר יעל אנדורן, החשבת הכללית באוצר מיכל עבאדי בויאנג'ו וכן מ"מ נגיד בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שר האוצר יאיר לפיד
שר האוצר יאיר לפיד

שר האוצר יאיר לפיד ממריא היום לביקור בארה"ב, להשתתפות בכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי. לחלק מהאירועים יצטרפו מנכ"לית משרד האוצר יעל אנדורן, החשבת הכללית באוצר מיכל עבאדי בויאנג'ו וכן מ"מ נגיד בנק ישראל ד"ר קרנית פלוג.

הפגישות וביקורים

מחר ייפגש לפיד לראיון עם צ'ארלי רוז, עיתונאי ומנחה טלוויזיה אמריקני, המנחה משנת 1991 את תוכנית הראיונות "צ'ארלי רוז", הנושאת את שמו, בה הוא מראיין שחקנים, אנשי ציבור, מעצבי דעות ורבים ממנהיגי העולם. אחר כך תקיים לכבודו המשלחת הכלכלית הישראלית קבלת פנים ובערב ינחה צרלי רוז שיח פתוח לתקשורת עם שר האוצר.

ביום שלישי ייפגש לפיד עם שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, עם בכירי העיתון וול סטרייט, ג'ורנאל, ועם ראשי הבונדס. ביום רביעי בוושינגטון ייפגש לפיד עם ראשי איפא"ק, עם מחוקקים בבית הנבחרים האמריקני, עם ראשי הפדרציה היהודית וינאם בפני כ-500 סטודנטים יהודיים בוגרי תגלית ומסע וצעירים מרחבי וושינגטון וסביבתה.

ביום חמישי אמור לפיד להיפגש עם נשיא הבנק הפדרלי של ארה"ב, בן ברננקי, ועם שר האוצר ההודי, פאלניאפאן צ'ידאמבאראם. אחר כך ינאם בפני אנשי מכון המחקר Washington Institute ומאוחר יותר ינאם בקבלת פנים של לשכת המסחר האמריקנית.

ביום שישי ישתתף לפיד בוועידת קרן המטבע הבינ"ל והבנק העולמי וייפגש עם שרי האוצר ההולנדי, הגרמני והצרפתי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן