Skip to content

השימוש בכרטיסי תשלום ללא מגע גדל פי שישה

הגידול היה ב-12 החודשים שחלפו. באירופה פזורים יותר ממיליון מסופים המכבדים כרטיסי תשלום ללא מגע. גם בישראל מפתחת ויזה עם שותפים אסטרטגיים תשתית ומערכת תשלומים ללא מגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צרכנים באירופה ביצעו כ-211 מיליון רכישות ללא מגע במהלך 12 החודשים האחרונים (מאוגוסט 2012 ועד ליולי 2013), בהתאם לנתונים שמפרסמת חברת ויזה אירופה. השימוש החודשי בכרטיסי תשלום ללא מגע צמח פי שישה, לכדי 285 מיליון אירו ביולי 2013, זאת בעוד הצרכנים מתרגלים לטכנולוגיית הכרטיסים החכמים ללא מגע.

תשלום ללא מגע של ויזה בחנויות ובסופרמרקט
תשלום ללא מגע של ויזה בחנויות ובסופרמרקט

מחזיקי כרטיס תשלום ללא מגע של ויזה יכולים לשלם באופן מהיר ובטוח באמצעות העברת הכרטיס בסמיכות למסוף המכבד טכנולוגיה זו, עבור סכומים של 20 אירו או פחות.

במשך 12 החודשים, מאז החל מסע הפרסום "Flow Faster" של ויזה אירופה (שעלה לאוויר גם בישראל בחודש ספטמבר 2013), הוציאו הצרכנים כ-1.8 מיליארד אירו בכרטיסי תשלום ללא מגע של ויזה, כאשר רכישה ממוצעת עומדת על 8.63 אירו.

"גם בישראל, ביחד עם השותפים האסטרטגיים שלנו, אנו מפתחים תשתית ומערכת תשלומים ללא מגע, אשר בעתיד הלא רחוק ישנו וישפרו את חוויית התשלום של הצרכן", אומר עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל.

תשלום ללא מגע של ויזה בקופות חנייה
תשלום ללא מגע של ויזה בקופות חנייה

לדברי מארק אוסטין, סגן נשיא ומנהל חטיבת הכרטיסים החכמים ללא מגע בויזה אירופה: "לפני כשנה השקנו את מסע הפרסום ללא מגע לשנת 2012, במטרה לעורר מודעות לטכנולוגיה ללא מגע, המביאה נוחות וגמישות לאופן התשלום היומיומי. אנו שמחים לראות שהטכנולוגיה נפוצה מאוד בכל רחבי אירופה, ככל שהצרכנים מקבלים ביטחון להשתמש בכרטיסי תשלום ללא מגע. אנו גם נרגשים מכמות החנויות המצטרפות לחוויית התשלום ללא מגע, לכל אורך 2013".

תשלומים באמצעות כרטיסים חכמים ללא מגע ברחבי אירופה:
• כ-40 מיליון רכישות בוצעו במהלך יולי 2013, כשסך ההוצאות עמד על 285 מיליון אירו (בהשוואה ל-6.8 מיליון פעולות רכישה, בסכום הוצאה כולל של 48.5 מיליון אירו, במהלך יולי 2012).
• כיום, קיימים 69 מיליון כרטיסי תשלום ללא מגע וכ-1 מיליון מסופים ללא מגע, בכל רחבי אירופה
• סכום הרכישה הממוצע בכרטיס תשלום ללא מגע עומד על 8.63 אירו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן