Skip to content

יחימוביץ' בפתיחת הקמפיין שלה: "אנחנו הולכים לעשות היסטוריה"

בין התומכים שהתייצבו לצידה של יחימוביץ' באופן מוצהר: הזמר והיוצר קובי אוז, יו"ר ועדת כלכלה פרופ' אבישי ברוורמן, יו"ר המשמרת הצעירה ח"כ מיכל בירן, ניצב בדימוס ח"כ משה מזרחי, ח"כ מיקי רוזנטל, ח"כ איציק שמולי, ח"כ נחמן שי, ח"כ סתיו שפיר ומי שהיה מזכ"ל המפלגה בעבר והיו"ר הזמני עד להיבחרה של יחימוביץ', השר לשעבר מיכה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אנחנו הולכים יחד לעשות היסטוריה ב-21 בנובמבר ובפעם הראשונה מזה שנים רבות מפלגת העבודה תבחר לקדנציה שנייה את העומדת בראשה". כך הבטיחה יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', לכ-600 מפעיליה – שהגיעו לפתיחת קמפיין הפריימריז שלה בדרום תל אביב.

מבטיחה לעשות היסטוריה - יחימוביץ' (צילום: סיוון זמיר)
מבטיחה לעשות היסטוריה - יחימוביץ' (צילום: סיוון זמיר)

"ההובלה שלנו בבחירות האלו היא לא רק מספרית אלא גם ערכית ואידיאולוגית. אבל שום דבר לא מובן מאליו והתפקיד של כל אחד ואחת מכן הוא לעזור לנו להגיע לאחרון המתפקדים בשטח ולהביא אותו לקלפי ב-21 בנובמבר כדי שביום שאחרי נוכל לחגוג את הניצחון ולהמשיך את הדרך להחלפת השלטון", אמרה יחימוביץ'. היא קראה לקמפיין נקי ואידיאולוגי וגינתה הודעות טקסט אנונימיות שנשלחו לאחרונה ובהן השמצות והכפשות: "אני מתחייבת כאן שגם אם קמפיין ההכפשות שמזיק מאוד למפלגה יימשך, אנחנו נשמור על קמפיין נקי, הגון, מכובד וערכי. כי אנחנו חושבים על היום שאחרי, על היום שבו נצטרך כולנו יחד לשלב ידיים ולהיאבק למען הרעיונות והערכים שלנו".

"הכפשות אינן לגיטימיות אבל עימות אידיאולוגי על הזהות שלנו הוא לא רק לגיטימי אלא גם הכרחי, והשאלה היא מי אנחנו? האם הציבור יאמין לנו או שאנחנו אפילו לא נאמין לעצמנו? האם יהיה לנו עמוד שדרה או שנזחל לעבר שולחנה של כל ממשלה? האם האמת היא שתוביל אותנו או שאמת הן רק האותיות שלנו בקלפי? האם נבנה את המדינה או נשתף פעולה בהפרטה שלה? האם נפרוס רשת ביטחון אחראית לתהליך המדיני או ששוב נפרוס שטיח אדום לביבי? האם המדינה תהיה אחראית לחיים של כולנו כמו שאנחנו מאמינים או שנמשיך אנחנו להיות אחראים לחייהם ולאושרם של המאיון והאלפיון העליון? האם הפוליטיקה היא כלי למימוש אידיאולוגיה או שהאידיאולוגיה היא אופנה גמישה שמתחלפת בשירות הפוליטיקה? האם נהיה מנהיגים אמיצים או קבלני ביצוע מתוך ממשלה שמחסלת את הזהות שלנו? התשובות לשאלות האלו ברורות לי. והן ברורות גם לכם כאן היום".

בין התומכים שהתייצבו לצדה של יחימוביץ' באופן מוצהר: הזמר והיוצר קובי אוז, יו"ר ועדת כלכלה פרופ' אבישי ברוורמן, יו"ר המשמרת הצעירה ח"כ מיכל בירן, ניצב בדימוס ח"כ משה מזרחי, ח"כ מיקי רוזנטל, ח"כ איציק שמולי, ח"כ נחמן שי, ח"כ סתיו שפיר ומי שהיה מזכ"ל המפלגה בעבר והיו"ר הזמני עד להיבחרה של יחימוביץ', השר לשעבר מיכה חריש.

1 Comment

  1. עזי נגר
    7 באוקטובר 2013 @ 0:32

    מי שכשלה בבחירות האחרונות תלך הביתה ,חברי מפלגת העבודה יודעים שחוקת המפלגה חכמה וצודקת נבנתה עם הרבה שכל וניסיון,מפלגה שבנתה את המדינה לא ניתן שיהרסו אותה בגלל גחמות מנותקות מהמציאות חוץ מהמציאות הורטואלית
    מרבית ותיקי המפלגה לא עם שלי והיא לא איתם כי היא לא יכולה לעבוד עלינו ולכן הביאה את כל נערי חסמבה
    ניבנתה על קומבינות ותקעה סכינים לא ניתן לזה לקרוא פעם נוספת העם אמר את דברו בקלפי לכנסת
    ואני חברי המפלגה נואמר את דברינו
    החיים הם כיצת יותר מתוכניות טלויזה והכל דיבורים
    מרבית חברי הכנסת מאולפים כי הם חייבים לה את מקומם בכנסת עם תוצאות של הבחירות שאף אחד לא ראה אותם
    עזי נגר מזכיר סניף גילה ירושלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן