Skip to content

מיקרוסופט שוכרת 7,400 מ"ר בפארק מתם בחיפה

השכירות מחברת גב-ים היא לתקופה של 10 שנים. בנוסף, שוכרת מיקרוסופט מגב-ים, כ- 13 אלף מ"ר, בבניין ייעודי אשר הוקם עבורה, במרכז גב-ים הרצליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אבי יעקובוביץ מנכ"ל גב-ים. סטנדרטים של בנייה ירוקה
אבי יעקובוביץ מנכ"ל גב ים. סטנדרטים של בנייה ירוקה

חברת מת"ם, אשר בשליטה ובניהול של חברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין של אי.די.בי, ובבעלות משותפת עם החברה הכלכלית לחיפה, חתמה עם מיקרוסופט מחקר ופיתוח על הסכם שכירות לכ-7,400 מ"ר עילי, בתוספת חניות, לתקופה של 10 שנים, בשלב א' בבניין החדש, המוקם בימים אלה, בפארק מתם בחיפה. טווח המחירים בפארק מתם: כ- 50-75 ש"ח למ"ר, תלוי ברמת הגמר של הבניין (מעטפת או גמר).

בנוסף, שוכרת מיקרוסופט מחקר ופיתוח, מחברת גב-ים, כ- 13 אלף מ"ר, בבניין ייעודי אשר הוקם עבורה, במרכז גב-ים הרצליה.

הבניין החדש צופה לים

הבניין החדש, המוקם בפארק מתם, כולל שני מבנים, שיחוברו ביניהם, בשטח כולל של כ-24 אלף מ"ר עילי. בימים אלה מוקם שלב א' בפרוייקט, הכולל מבנה אחד בשטח של כ- 12,000 מ"ר עילי וכ- 5,000 מ"ר תת קרקעי. הבניין הוא בן 8 קומות, ממוקם בחזית המערבית של פארק מתם וצופה לים. הפרוייקט תוכנן ע"י אדריכל משה צור, שתכנן עבור גב-ים, בין היתר, את מרכז גב- ים בהרצליה ובניינים בפארק גב-ים הרצליה צפון ובפארק מתם בחיפה. יצויין, כי הבניין נבנה בסטנדרט בנייה גבוה, וכולל אלמנטים של בנייה ירוקה.

בנוסף להסכם עם חברת מיקרוסופט מחקר ופיתוח, נחתם הסכם נוסף, עם משרד רואי החשבון קסלמן PWC, לשכירת כ-1500 מ"ר, באותו בניין. סה"כ, הושכרו כ-9,000 מ"ר מתוך כ-12,000 מ"ר, בשלב א' בפרוייקט.

הבניין צפוי להתאכלס ברבעון הרביעי של שנת 2014.

"איכות בניה"

רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון גב-ים, אמר היום: "הסכם השכירות עם חברת מיקרוסופט, בבניין החדש בפארק מתם בחיפה, מקבע את המוניטין והמעמד של גב-ים כחברה מובילה בשוק הנדל"ן המניב בישראל. ההסכם מצטרף להסכמים שנחתמו לאחרונה, בין היתר עם חברת APPLE בהרצליה. הניסיון הרב, איכות הבניה, הידע בניהול פארקי הי-טק וחוסנה הפיננסי של גב-ים מהווים בסיס למשיכת חברות בינלאומיות ומקומיות שמחפשות כתובת נכונה למקם את פעילותן בישראל".

"פארק עסקים והי-טק"

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: " מיקרוסופט ממשיכה להרחיב את פעילותה בפארקים של גב-ים, ושוכרת שטחים נוספים בפארק מתם. פארק מתם בחיפה הינו פארק העסקים וההיי-טק המוביל במדינה, ובו שוכנות חברות בינלאומיות וישראליות מן השורה הראשונה, כגון APPLE, גוגל, יאהו, פיליפס, אינטל, אלביט ועוד.

"חברת גב-ים ממשיכה את תנופת הפיתוח של פארק מתם. התפוסה בפארק הינה מלאה, ולאור הביקושים הגדולים לשטחים בפארק, אנו מקימים את שלב א' בבניין החדש (מגדלי מתם מערב), בשטח של כ- 12 אלף מ"ר עילי, וכ- 5,000 מ"ר תת קרקעי. הבניין החדש בפארק מתם מוקם בסטנדרט בניה גבוה ביותר ובסטנדרטים של בנייה ירוקה, לפיהם מקימה גב-ים את כל הבניינים החדשים שלה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן