Skip to content

אודי אדירי מונה לסגן הממונה על התקציבים

יעסוק בתחומי התחבורה, אנרגיה מים והחקלאות. מילא שורה של תפקידים בתחומי האנרגיה והתחבורה. עסק בריכוז עבודת ועדת ששינסקי 2 לבחינת מדיניות תמלוגים ממשאבי טבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אבי אדירי
אבי אדירי

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי, החליט למנות את אודי אדירי לסגנו האחראי על תחומי התחבורה, אנרגיה, מים וחקלאות (בכפוף לעמידה בתנאי המכרז). אדירי הצטרף לאגף תקציבים לפני כ 8 שנים, בהן מילא שורה של תפקידים בתחומי האנרגיה והתחבורה. לפני כשנה נשלח אדירי ללימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת הווארד במסגרת קרן וקסנר, מתוך כוונה שבסיומם ישוב למשרד האוצר ויתמנה לסגן הממונה באגף התקציבים.

בחודשים האחרונים מרכז אדירי את עבודת ועדת ששינסקי 2 לבחינת מדיניות תמלוגים ממשאבי טבע. לאדירי, בן 36 ואב ל-2, תואר ראשון בהיסטוריה וכלכלה, תואר שני בכלכלה שניהם מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת הרווארד.

הממונה על התקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי: "התהליך הטבעי באגף הוא שסגנים פורשים לאחר קדנציה ובמקומם ממנים רכזים שיועדו לתפקידי ניהול. אדירי יועד על ידי האגף כעתודה ניהולית ועל כן נשלח ללימודי מדיניות ציבורית בכדי להעניק לו כלים ניהוליים. אני בטוח כי מומחיותו של אדירי בתחום התשתיות והאנרגיה תבוא לידי ביטוי, בייחוד לאור תפקידו של אדירי כרכז וועדת ששינסקי הראשונה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן