Skip to content

התגבר על פחד מטיסה לאחר 16 חודשי עיכוב

ג'ו תומפסון היה אמור לטוס עם משפחתו מאבו דאבי ללונדון כבר ביוני אשתקד. אבל רק לאחר טיפול של מהפנט עלה בידיו להתגבר על הפחד הנורא שלו מטיסות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנה אחד הסיפורים היותר מוזרים שנשמעו בזמן האחרון. נער בריטי סירב לטוס לארץ מולדתו במשך יותר משנה בשל פחד קיצוני מטיסות. רק לפני מספר ימים הצליח להתגבר על החשש הנורא.

בסדרת הטלוויזיה מהאייטיז, "צוות לעניין", מנע הפחד העמוק מטיסות מאחד מחברי הצוות לעלות למטוסים. חבריו נהגו לפתור זאת באמצעות כדור שינה, חבטה בראשו שהייתה גורמת לעלפון מיידי או כל תעלול אחד שהיה מוציא ממנו את האפשרות להתנגד. במקרה של ג'ו תומפסון בן ה-12 זה היה קצת יותר מסובך.

ג'ו עבר עם בני משפחתו לנסיכות המוסלמית אבו דאבי בשנת 2009, כחלק משליחות מקצועית של אביו. אלא שארבע שנים מאוחר יותר, כשהסתיימה המשימה והגיעה העת לשוב הביתה, ג'ו כבר פיתח פחד מושרש כל כך מטיסות, שלא הצליח לעלות למטוס. ארבע פעמים ניסה, ובכולן מנע ממנו החשש הנורא לצאת חזרה לבריטניה.

אתר החדשות "יאהו ניוז" מדווח כי בעקבות זאת נאלצה משפחת תומפסון להאריך את שהותה באבו דאבי עד אשר ג'ו יתגבר על פחדו. למעשה, שקלה המשפחה את כל האפשרויות האחרות לצאת מאבו דאבי, כמו נסיעה במכונית או הפלגה בספינה, אבל בעיות הכרוכות בהשגת ויזה מנעו זאת ממנה. בסך הכול נאלצו התומפסונים להוציא עוד ארבעים אלף לירות סטרלינג כדי לממן את השהייה הנוספת שם. בינתיים, שכרו את שירותיו של ההיפנותראפיסט ראסל המינגס. רק לאחר שעבר טיפול ממושך, הסכים ג'ו לעלות סוף סוף על המטוס הביתה.

"אני כל כך מאושר להיות בבית", אמר ג'ו אחרי שנחת, והוסיף: "אני לא יכול להאמין כמה קר כאן. אמי ואבי היו נהדרים, ואני כל כך אסיר תודה לראסל על הזמן שהשקיע כדי לסייע לי. אני כבר חסר סבלנות להגיע הביתה ולקבל את חיי חזרה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן