Skip to content

ההתמחות: ישראל

פרק מתכנית "המתמחה" האיטלקית יצולם החודש בישראל ביוזמת משרד התיירות. שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "אנו מצפים לשתף פעולה עם המתמודדים בעתיד, כאשר יגיעו לעשות עסקים עם ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משרד התיירות יארח החודש את תכנית "המתמחה" האיטלקית, הזוכה להצלחה רבה בקרב קהל הצופים האיטלקי וכן לחשיפה רחבה ברשתות החברתיות השונות. כ-40 אנשי צוות וחמישה מתמודדים יגיעו לירושלים בין ה-13-16 בחודש, כדי לצלם בישראל את אחד מפרקי הסדרה הפופולארית בהנחיית פלאביו בריאטורה ((Flavio Briatore.

הכנסת. המשתתפים יישלחו לתור אחר חמישה סמלים של ירושלים. (צילום: נירה ידין)
הכנסת. המשתתפים יישלחו לתור אחר חמישה סמלים של ירושלים. (צילום: נירה ידין)

באופן לא שיגרתי, בחרו מפיקי התכנית לצלם פרק מיוחד מחוץ לגבולות איטליה בעקבות הזמנה של משרד התיירות, שזיהה פוטנציאל חשיפה רחב והזדמנות ליחסי ציבור באיטליה.

בתום הצילומים ישודר הפרק באורך 45 דקות בערוצי הטלוויזיה של רשת סקיי האיטלקית.

המשימה אותה יצטרכו לבצע המתמודדים, תוצג על ידי דמות ירושלמית מוכרת שתשלח אותם לתור אחר חמישה סמלים של ירושלים, שהוגדרו מראש על ידי משרד התיירות. בין הסמלים שנבחרו – מנורה, מגילה ועוד. כדי להצליח במשימה, על כל מתמודד, המלווה בעשרה אנשי צוות וצלמים, להשיג את הסמלים. זאת, על ידי חיפושם ברחבי ירושלים ובאתרים מרכזיים ובין היתר, במוזיאון ישראל, בכנסת ובאתרי מורשת ותרבות נוספים.

המשימה תוכננה כך שתחשוף את המתמודדים ואת קהל הצופים האיטלקי למוקדי התרבות והתיירות בעיר.

דונלד טרמפ והמנחה פלאביו בריאטורה בסרטון פרומו ביוטיוב לתוכנית האיטלקית
דונלד טרמפ והמנחה פלאביו בריאטורה בסרטון פרומו ביוטיוב לתוכנית האיטלקית

"המתמחה" היא תכנית מציאות אמריקאית שהחלה את שידוריה בשנת 2004 ברשת NBC. את התכנית מפיק יזם הנדל"ן והמיליארדר דונאלד טראמפ. עם השנים נוצרו גרסאות רבות לסדרה בארצות כמו בריטניה, בלגיה, ברזיל, קולומביה, דנמרק, איטליה ועוד. המתמודדים מתחרים זה בזה בביצוע משימות בעלות אופי כלכלי, כאשר בכל פרק "מפטר" טראמפ או המנחה, בסיוע יועציו, את אחד המתמודדים. המתמודד שנותר אחרון בתחרות זוכה במשרה נחשקת ובמשכורת נדיבה באחת מחברותיו המסחריות הרבות של טראמפ או של איש העסקים המנחה את התכנית.

איטליה היא אחת ממדינות המקור המרכזיות לתיירות נכנסת בישראל, עם כ-180 אלף תיירים בשנה. פרויקט האירוח הוא תוצאה של מחקר שוק כמותי שנעשה לאחרונה באיטליה, שהראה כי הדרך היעילה ביותר לפנות לקהל האיטלקי היא באמצעות תוכן שיווקי.

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, מברך את המתמודדים בהגיעם ל"ללבה הפועם של ארץ הקודש".
לדברי השר לנדאו, "מדינת ישראל ידועה בעולם כמעצמת יזמות והיי-טק, והישראלים ידועים בהיותם אנשי עסקים פעלתניים. בטוחני שהמתמודדים יעברו כאן חוויה מרתקת. מבין מקומות רבים בעולם, ירושלים היא סצנת צילומים מן המוכן: השילוב של יפיה המרהיב, האתרים הקדושים לשלוש הדתות וההיסטוריה העוטפת אותה, לצד החיים המודרניים- הופך את העיר לזירה אידיאלית למשימות למתמודדים".

שר התיירות לנדאו מאחל למתמודדים הצלחה רבה, וזוכר כי דרכם עוד ארוכה: "אנו תקווה לשתף עמם פעולה גם בעתיד, כאנשי עסקים, כאשר יגיעו לעשות עסקים עם ישראל".

כמרים למען ישראל

השר  לנדאו גם נפגש השבוע בירושלים עם ארגון SBC – ארגון הכמרים הנוצרי הגדול ביותר בעולם. המפגש נערך במסגרת שיתוף פעולה בין משרד התיירות לארגון, שבו עורכים חברי הארגון היכרות עם ישראל במטרה לעודד את הפעילות למען ישראל ואת התיירות בה.

שר התיירות אמר לאורחים: "אנו מוקירים את ידידותכם ועמידתכם לצד ישראל. אתם דור המנהיגות הבא של הארגון; אנו נושאים עינינו אליכם, וכך גם מיליוני החברים בארגון. משרד התיירות ימשיך לפעול לטובת שיתוף פעולה ארוך טווח עם ארגון SBC".

השר לנדאו קרא למנהיגי הארגון לפעול לטובת הבאת חבריו לבקר בישראל, "חשוב לנו שכולם יראו את 'ישראל האמיתית', בלי פילטר", הדגיש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן