Skip to content

אוסטריאן שידרגה את מושבי מחלקת העסקים

מחלקת העסקים החדשה מיועדת לפעול בקווים מווינה לניו יורק, שיקגו, טורונטו, וושינגטון, טוקיו, בנגקוק, בייג'ינג ולדלהי. מחיר עסקים מתל אביב לבנגקוק – 2,699 דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אוסטריאן איירליינס, המשתייכת לקבוצת לופטהנזה, סיימה לאחרונה לשדרג את מחלקת העסקים החדשה שלה, המיועדת לפעול בקווים מווינה לניו יורק, שיקגו, טורונטו, וושינגטון, טוקיו, בנגקוק, בייג'ינג ולדלהי. מושבי המחלקה המשופרים הוצגו הבוקר בנתב"ג בפני סוכני נסיעות ועיתונאים.

מושבי מחלקת העסקים המשודרגים באוסטריאן איירליינס
מושבי מחלקת העסקים המשודרגים באוסטריאן איירליינס

המחירים (כולל מסים) במחלקת עסקים מתל אביב הם: בנגקוק: 2,699 דולר, דלהי: 1,999 דולר,
בינגינג: 2,699 דולר וטוקיו: 3,199 דולר.

בקו לישראל פועלים מטוסים צרי גוף

בקו לישראל מפעיל אוסטריאן מטוסים צרי גוף מדגם איירבס A321, בתצורה אירופית, עם כ-16 מושבים במחלקת העסקים, שאינם שונים ממושבי מחלקת התיירים, בהבדל אחד שבו המושב האמצעי בין שלושה מושבים צמודים מקופל, כדי לאפשר רק לשני נוסעים לשבת בהם.

המושבים המשודרגים במטוסי בואינג 777 ו-767

מחלקת העסקים המשודרת מותקנת במטוסים רחבי גוף של אוסטריאן מדגם בואינג 777 שבו מותקנים 48 מושבים ובואינג 767 שבו מותקנים 36 מושבים. המושבים מעוצבים בקווים מינימאליים מודרניים, עם דפנות בצבע לבן אפור מרגיע. המושבים הופכים למיטה אופקית מלאה, באורך של כשני מטרים.

המושב מצויד בכרית אוויר חדשנית המאפשרת לנוסעים להתאים את המושב לרמות שונות של רכות או נוקשות. המערכת החדשנית גם "זוכרת" את בקשות הנוסע מהמושב במשך כל מהלך הטיסה. כמו כן מצוידים המושבים במערכת עיסוי מובנית הניתנת להפעלה בהתאם לצרכי הנוסע.

המושב המודרני ניתן למיצוב בשלושה מצבים בזוויות שונות: ישיבה, מנוחה, או שינה ואפשר לבחור באחת מהן בלחיצת כפתור. משענות המושב ניתנות להזזה ובאמצעותן אפשר להרחיב את המושב מרוחב של 51 ס"מ לכ-60 ס"מ וכך להגדיל עוד יותר את המרחב האישי העומד לרשות הנוסע.

מערכת הבידור היא רב תחומית מהמתקדמות שיש היום בתעשיית התעופה, והיא כוללת מסך מגע של טלוויזיה HD שטוחה לכל מושב, המוצבת בקיר שמול המושב, בגודל של 38 ס"מ. הנוסע יכול לבחור לעצמו תוכנית שמע או וידאו, מתוך 100 שעות בידור שיש במערכת. כמו כן מותקן במושב חיבור USB ושקע חשמלי, המאפשר לנוסע להתחבר עם מחשבו האישי לצורכי עבודתו השוטפת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן