Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

שלושה מוצרים חדשים העונים על הצורך בניקיון נבדקו השבוע, שניים לניקוי הבית ואחד לניוקי הסלולרי • בנוסף, האם נעלי בית חדשים ומוצרים לשיער פגום אכן עושים את העבודה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לנקות משטחים עם מטלית חד פעמית

המציעה: חוגלה קימברלי

מה זה אומר? מטליות בד המיועדות לזריקה בגמר השימוש של המותג ניקול.

מה אנחנו אומרים? מצד אחד, הרעיון נחמד – במקום לנקות בכל פעם מחדש את המטלית, אפשר בכל פעם להוציא אחת מהאריזה ולהשתמש בה. קל ונוח. מצד אחר, המחיר האקולוגי גדול מאוד, מה עוד שהמטליות הדקות אינן מהוות תחליף מלא למטליות הרב פעמיות.

המחיר: 15-17 שקל ל-50 יחידות.

הציון: [rating=2]

ההצעה: לטפל בשער פגום

המציעה: הנקל סוד

מה זה אומר? סדרת Gliss Ultimate Oil Elixir הכוללת שמפו, מרכך, מסיכה וסרום לשיער יבש ופגום.

מה אנחנו אומרים? מתוך הסדרה ניסינו את השמפו ואת המרכך. הראשון מבין השניים אמנם ניקה את השיער והקרקפת מלכלוך ועודפי שומן, אך הניחוח שלו והמרקם הנוזלי פגמו בחוויית השימוש. המרכך לעומת זאת עושה עבודה טובה מאוד, ובזכותו השיער הפך לרך ונעים במיוחד, למרות הצביעות שהוא עובר על בסיס קבוע.

המחיר: 26-43 שקל, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=3] 

ההצעה: לנעול נעלי בית בטוחות

המציעה: Snoozies

מה זה אומר? מותג נעלי בית חדש לנשים עם תכונות דוגמת עמידות בפני מכונת כביסה ותכנון מונע החלקה.

מה אנחנו אומרים? המותג האמריקני מגיע עם מבחר גדול של נעלי בית בצבעים ושילובי צבעים שונים, וזו מעלתו הראשונה. חלקו הפנימי נעים למגע ומספק את מידת החום הרצויה כבר בלילות הקרירים של הסתיו. העמידות למכונת כביסה אכן עומדת במילתה, כלומר הנעליים יצאו מהמכונה כפי שנכנסו אליה. ביחס להחלקה, לא סבלנו אף פעם מכך, וכך גם עם נעלי הבית החדשות. המידות מעט בעייתיות: מידת XL התאימה לכפות רגליים קטנות מכפי שהמידה מרמזת.

המחיר: 69 שקל, להשיג באפרודיטה.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את הסלולרי עם מדבקה

המציעה: GG Trade

מה זה אומר? iWipe, מדבקה לגב הסלולרי המאפשרת לנקות את המסך שלו.

מה אנחנו אומרים? היבואנית מסבירה, כי היא מיועדת להדבקה רב פעמית על גבי גב הסלולר או כל משטח אחר בהישג יד. כאשר מוציאים אותה ממקומה, החלק החשוף שלה העשוי מיקרופייבר משמש לניגוב מסך הטלפון הסלולרי. כך אפשר לדברי החברה להמנע משימוש במדבקה השקופה הקלאסית. אך המדבקה השקופה אינה משמשת רק למניעת לכלוך אלא גם למניעת שריטות והמדבקה אינה יכולה להחליף אותה. מי שבכל זאת מסתכן בשריטות בתמורה למדבקה, יגלה שאכן היא ניתנת להדבקה מחדש כמה וכמה פעמים, אך גם היא סופחת אליה מידת מה של לכלוך. הניקוי בעזרתה, בכל אופן, קל ונוח, והן מגיעות עם איורים וכיתובים שונים.

המחיר: 10-15 שקל, להשיג באופיס דיפו, ENTER  ובחניות סלולר וקיוסקים.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות את הכלים

המציעה: הנקל סוד

מה זה אומר? גרסה חדשה לג'ל למדיח כלים של החברה, המבטיח לנטרל בקלות את השומנים והכתמים גם בתוכניות קצרות ובמים קרים.

מה אנחנו אומרים? הג'ל שומר על האיכות של הגרסה הקודמת שהיה לטעמנו אחד הטובים מסוגו בשוק, הודות לפעולת הניקוי הטובה שלו בתוכניות ארוכות וקצרות. שיפור הפורמולה אכן השפיע לטובה על מידת הניקוי של כתמים קשים ושומנים, אם כי עדיין נדרשנו במקרים קשים במיוחד לניקוי ידני חלקי לפני ההכנסה למדיח.

המחיר: 40 שקל ל-650 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן