Skip to content

סרטון: אנשי חיזבאללה טובחים בפצועים מקרב המורדים

הסרטון הקשה לצפייה מציג את לוחמי החיזבאללה יורים באכזריות בפצועים המוטלים לפניהם. בלבנון נטען כי הפרסום יביא לתגובות קשות בקרב הסונים התומכים במורדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סרטון וידאו המציג לוחמי חיזבאללה מוציאים להורג מורדים פצועים הועלה היום לרשתות האינטרנט. הסרטון צולם לאחר כיבוש אל-קוסייר מידי המורדים בקרבות עם צבא אסד בחודש יוני השנה. הסרטון מציג את הפצועים נגררים מתוך רכב של החיזבאללה, מוטלים אל הקרקע ואז נורים באכזריות כשברקע נשמעת רשת הקשר של אנשי החיזבאללה.

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

הקרב על קוסייר היה למעשה המקרה הראשון בו הצהיר ארגון החיזבאללה בגלוי על מעורבותו בלוחמה בסוריה לצד אסד. פרסום הסרטון צפוי לעורר מתיחות קשה נוספת בין ארגון החיזבאללה השיעי לבין הסונים שתומכים במורדים.

עיתוני לבנון פרסמו היום (חמישי) עמדה, לפיה הסרטון יגרור גל תגובות קשה נגד בהחיזבאללה בקרב המתנגדים לו בלבנון. "הסרטון מוכיח כי ארגון החיזבאללה התערב בסוריה לא בשמו של אללה, אלא בשם איראן ואינטרסים אחרים", צוטט העיתונאי הלבנוני לוקמאן סלים ברשת אל-ערבייה.

פרשנה הפוליטי של טלוויזית אל-מנאר, המקורבת לחיזבאללה, צוטט כשהוא תומך במעורבות החיזבאללה באומרו בתקשורת הלבנונית כי הארגון "מגן על לבנון מפני מלחמה". הוא ציין את עמידתו של הארגון לצד האזרחים הסורים נגד "אלמנטים קיצוניים".  הוא הוסיף כי "השלטון הסורי איפשר לאיראן להטיס לחיזבאללה נשק וחומרי לחימה, על מנת למנוע את השתרשות השליטה של המורדים".

הסרטון ביו טיוב:

הפרשן טען שהסרטון לא אמין ואמר כי מזכיר החיזבאללה, חסן נסראללה, הבהיר כי ארגונו ישמור על מוסריות הלחימה.  יצוין כי איש מהתקשורת הלבנונית או מהפוליטיקאים בלבנון לא גינה בחריפות את האקט הרצחני והברברי.

 

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    10 באוקטובר 2013 @ 18:52

    מה קשה כבר ראינו מעשים אכזרים שעשו אנשי החמאס לאנשי הפתח כאשר השתלטו על עזה מה כבר יכול להיות קשה כאשר מדובר במוסלמים עריפת ראשים ראינו סקילה באבנים כבר ראינו זריקת אנשים מבנינים רבי קומות ירי לעבר אנשים כפותים העין מתרגלת העולם לא מזיז לו אך אם מדובר בישראל יד נזעקים כל יפי הנפש בעולם……………. מקווה שתגובתי תעבור את הצנזורה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן