Skip to content

סופש בטלוויזיה: אקשן, דרמה, יו ג'קמן ואדית פיאף

אז מה מצפה לנו בסוף השבוע על המסך הקטן? שי שגב ממליץ ומזהיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שישי, 11 באוקטובר, 2013

22:00 שחר אדום | Red Dawn, ערוץ Yes 2

עיבוד מחודש לסרט "שחר אדום" משנת 1984, בכיכובם של פטריק סווייזי, צ'ארלי שין, וליאה תומפסון. קבוצת צעירים מוושינגטון מוצאת את עצמה תחת מתקפה של כוחות אכזריים מקוריאה. במתקפה נהרג אביו של הנחת, ג'ד אקרט (המסוורת'). הוא, אחיו הצעיר וחבריהם, בורחים לבקתה מבודדת ויוצרים קבוצת גרילה מחתרתית הנקראת "הוולברינים", שתלחם בכוחות הקוריאנים.

במהרה הם הופכים לפלוגת חיסול חסרת מורא שלא תוותר על הבסת הפולש שמאיים על ביתם. שחקנים: כריס המסוורת' ("הנוקמים"), ג'וש האצ'רסון ("משחקי הרעב"), ג'פרי דין מורגן ("השומרים"), אדריאן פליקי ("כח המחץ: סוגרים חשבון"). במאי: דן ברדלי. ארה"ב, 2011. [rating=2]

22:00 נערה עם קעקוע דרקון | Girl With The Dragon Tattoo, ערוץ Hot גולד

דניאל קרייג מככב בתפקיד העיתונאי החוקר מייקל בלומקוויסט, במותחן סוחף ושובר קופות, בעיבוד האמריקני לרב המכר של הסופר השוודי, סטיג לארסון (שהופק כשנתיים לאחר גרסת המסך השבדית). בלומקוויסט הוא עיתונאי מושמץ שמושעה מעבודתו במגזין לאחר שהורשע בתביעת דיבה. בזמן שנותר לו עד שיישלח למאסר הוא נענה לבקשת תעשיין עשיר, לחקור את היעלמותה המסתורית של הארייט ואנגר, אחייניתו בת ה-16 שנעדרת מזה 40 שנה.

הוא יוצא לאי המבודד שבו גרה המשפחה ומתחיל להתעמק בפרשה המסובכת בעזרתה של האקרית צעירה ומוחצנת בשם ליזבת סלאנדר. הסרט זכה בפרס האוסקר לעריכה והיה מועמד לארבעה אוסקרים נוספים. שחקנים: דניאל קרייג, רוני מארה, כריסטופר פלאמר, סטלאן סקרסגארד, רובין רייט. במאי: דייויד פינצ'ר ("מועדון קרב"). ארה"ב, 2012. [rating=2]

 שבת, 12 באוקטובר, 2013

13:30 לא מוכנות לוותר | Won't Back Down, ערוץ Hot גולד

דרמה מעוררת השראה המבוססת על סיפור אמיתי. שתי אמהות צעירות וחד הוריות לילדים בעלי קשיי למידה, מחליטות לצאת למאבק כמעט חסר סיכוי בשיטת החינוך הבעייתית של בית הספר הציבורי של ילדיהם.

מולן עומדים נשיאת ארגון המורים ומנהל בית הספר שמסרבים להכיר בכך שהשיטה איננה עובדת. שחקנים: מגי ג'ילנהול ("המזכירה"), ויולה דיויס ("העזרה"), הולי האנטר ("הפסתנר"). במאי: דניאל ברנז ("ביסטלי"), ארה"ב, 2012. [rating=2]

15:40 יו ג'קמן | Hugh Jackman, ערוץ ביוגרפיה

יו ג'קמן האוסטרלי חוגג יום הולדת 44, נושא בתואר הגבר הסקסי בעולם ומחזיק בשורה של הצלחות קולנועיות כ"וולברין" ו"היוקרה". ג'קמן נשוי כבר 19 שנים לשחקנית האוסטרלית דברה לי פרנס, המבוגרת ממנו ב-14 שנים. לזוג שני ילדים מאומצים ורק כדי להיות יותר מושלמים ממושלמים, ג'קמן ורעייתו הם גם פטרונים של המוסד לתרומת מח עצם באוסטרליה.

ג'קמן ורעייתו. צילום: FilmiTadka ויקיפדיה

אז מה עושים רכילאי הוליווד צמאי אדם עם מישהו כמו ג'קמן? בשיא הקריירה החליט ג'קמן לעלות על בימות ברודוויי לשנה שלמה כדי לככב בהצגה על חייו של המוזיקאי האוסטרלי ההומוסקסואל, פיטר אלן. מה שכמובן הביא לגל של שמועות על נטיותיו המיניות, נישואיו המזויפים ועוד פנינים של טוב אנושי טהור. גם פרס הטוני בו זכה ג'קמן על תפקידו לא הרגיע את המלכלכים. למרבה המזל, קצת שמועות מרושעות לא יעצרו אדם כמו ג'קמן והקריירה שלו ממשיכה לשגשג. בינואר 2013 רשם יו ג'קמן עוד הישג נכבד, כשזכה בפרס גלובוס הזהב על הופעתו כז'אן ולז'אן בדרמה המוזיקלית "עלובי החיים".

17:05 10 שנים | 10 Years, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית בכיכובו של הזוג הנשוי צ'אנינג טייטום וג'נה דוואן-טייטום (שמגלמים גם בסרט בני זוג), על פגישת מחזור נוסטלגית. 10 שנים לאחר סיום הלימודים בבית הספר התיכון, מתארגנת פגישת מחזור בין החברים הוותיקים. למרות שהחברים התבגרו וחלקם נישאו והקימו משפחה, כשהמסיבה מתחילה אז כולם מתחילים לשתות – מה שגורם לשטף של זיכרונות נוסטלגיים וחשיפת אירועים מהעבר.

בין הדמויות המרכזיות בסרט נמצא ג'ייק (טייטום), שמאוהב בחברתו (דוואן-טייטום) ורוצה להציע לה נישואים. העניינים מסתבכים כשבפגישת המחזור ג'ייק פוגש את האקסית המיתולוגית שלו מימי נעוריו (רוזריו דוסון) ומגלה שעדיין יש לו רגשות כלפיה. שחקנים: צ'אנינג טייטום, רוזריו דוסון, ג'סטין לונג, ג'נה דוואן-טייטום, רון ליווינגסטון. במאי: ג'יימי לינדן (תסריטאי "ג'ון היקר"). ארה"ב, 2011. [rating=2]

 21:30 הסקס של מאסטרז | Masters Of Sex , ערוץ Yes Oh  ,22:10 בערוץ Hot3

דרמה חדשה המבוססת על חייהם של חוקרי הסקס פורצי הדרך ד"ר וויליאם מאסטרס ו-וירג'ינה ג'ונסון. מייקל שין ("המלכה", "רוק 30") מגלם את מאסטרס וליזי קפלן ("קלוברפילד", "ילדות רעות") את ג'ונסון, שהמחקר שלהם לגבי המיניות בשנות ה-60 התחיל את המהפכה המינית.

הדרמה החכמה והפרובוקטיבית מתעדת את מערכת היחסים של הזוג שסיכנו הכול והולידו את המהפכה המינית, בעוד בחייהם האישיים הם נאבקו בהצלחה, בגידה וקנאה. לצדם של שין וקפלן משחקים קייטלין פיצג'רד, ניקולס ד'אגוסטו וטדי סירס. פרק הפיילוט ביים ג'ון מאדן ("שייקספיר מאוהב", "המדנולינה של קפטן קורלי").

 21:30 הרווקה | The Bachelorette, ערוץ Yes 1

בכורה לקומדיית בנות משעשעת. שלוש חברות טובות מימי התיכון נפגשות בניו יורק, על מנת לתכנן את מסיבת הרווקות של בקי השמנמונת (רבּל ווילסון המצחיקה מ"פיץ' פרפקט"). מי שהיתה חברתן הלוזרית מהעבר עומדת גם להתחתן לפניהם, וגם עם בחור סופר חתיך ועשיר.

במהרה שלישיית החברות מסתבכות ובגדול, כאשר תקלה עם שמלת הכלה שולחת אותן ללילה של הוללות חסר שליטה שאף אחת לא תשכח לעולם. שחקנים: קירסטן דאנסט, איילה פישר, ליזי קפלן, רבּל ווילסון. במאית: לזלי הדלנד, ארה"ב, 2012 [rating=3]

22:00 המלכודת | Deadfall aka Black Bird, ערוץ Yes 4

בכורה בלעדית – לאחר ששוד הקזינו אותו ביצעו השתבש, נמלטים אח ואחות עם השלל לעבר הגבול. בשלב כלשהו הם מחליטים להתפצל – האח ימשיך לבדו ואילו האחות תעצור טרמפ עם נהג תמים.

האחות מוצאת עצמה נוסעת עם ג'יי המתאגרף התמים, שמתעקש לקחת אותה לארוחת החג עם הוריו. מה שהיא אינה יודעת זה שאביו של ג'יי הוא שריף קשוח, שמזהה פושעים ממרחק. שחקנים: אריק באנה ("האנה"), אוליביה ווילד ("טרון"), טריט וויליאמס ("שיער"), כריס כריסטופרסון ("השיירה"). במאי: סטפן רוזוביצקי ("הזייפנים"), ארה"ב, 2012. [rating=1]

22:00 בר מזל | The Lucky One, ערוץ Hot גולד

זאק אפרון ("היי סקול מיוזיקל", "שוב בן 17") מככב בדרמה נוגעת ללב על טראומת המלחמה האמריקנית בעיראק. לוגן הוא חייל מארינס שמוצב בפעם השלישית בעיראק. יום אחד במהלך שירותו, הוא מרים תמונה מהרצפה ורואה בצילום בחורה בלונדינית יפה, כשמאחור רשום המשפט "שמור על עצמך". לוגן לוקח את הצילום ומחזיק אותו אצלו עד סוף השירות שלו בעיראק, תוך שהוא מאמין כי הודות לו הוא שורד את הקרבות הקשים.

עם שובו לאמריקה, לוגן נוסע ללואיזיאנה כדי לאתר את הבחורה שהביאה לו מזל, ומגלה שהיא חיה עם סבתה ובנה הצעיר ושהיא חרדה לגורל אחיה שנלחם אף הוא בעיראק ונעדר מזה שנה. בין השניים נוצר אט אט קשר מיוחד שמשנה את חייהם. שחקנים: זאק אפרון, בלית דאנר, טיילור שילינג, רוברט הייס. במאי: סקוט היקס ("שלג יורד על הארזים"). ארה"ב, 2012.

22:00 קונצרט מחווה לאדית פיאף, ערוץ TV5

כחלק מפסטיבל הפרנקופוניה הראשון בניו יורק, תערך מחווה לציון 50 שנה למותהּ של אדית פיאף. אמנים צרפתים ואמריקנים בביצוע להיטיה הגדולים של "ילדת הדרור".  הקונצרט כולל תמונות ארכיב ומבט אל מאחורי הקלעים של האירוע. מופיעים: הארי קוניק ג'וניור, שרל אזנבור, מדליין פירו, פטרישיה קאס ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן