המיתוג המתוק והחדש של רולדין

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה חוגגת 25 שנות פעילות ויוצאת במהלך מיתוג מחדש והשקת אגף פטיסרי, הכולל מגוון עוגות וקינוחים אישיים בעבודת יד

Print Friendly

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה, רולדין, חוגגת 25 שנות פעילות ויוצאת במהלך מיתוג מחדש הכולל: שפה ויזואלית חדשה – לוגו חדש, מדי עובדים חדשים, שינוי קונספט האריזות ומיתוגם מחדש, שיפוץ ונראות חדשה לסניפים קיימים והמשך התרחבות הרשת בקצב של כ-8-10 סניפים בשנה, השקת מועדון לקוחות והרחבת מרכז המבקרים.

הסניפים החדשים של רולדין (צילום: רונן ברגמן)

הסניפים החדשים של רולדין (צילום: רונן ברגמן)

במקביל, משיקה הרשת ליין מוצרי פטיסרי, המצטרף למגוון העוגות של רולדין:

  • מילפיי - בצק עלים חמאה צרפתי מקורמל בשכבות קרם פטיסייר
  • אקלר - בצק פחזניות עשיר במילוי קרם פטיסייר ושמנת בציפוי סבלאג' פריך
  • אקלר שוקולד -בצק פחזניות עשיר במילוי גנאש שוקולד מוקצף בציפוי אייס שוקולד
  • סברינה - סברינה מבושלת בסירופ רום וניל צרפתי בתוספת וריגטו דובדבן וקצפת
  • טארטלט פירות - סבלה חמאה קרם שקדים פרנגיפאן, קרם פטיסייר שוקולד לבן ופירות טריים
  • מקרונים - עוגיות שקדים צרפתיות במילוי גנאש, במגוון טעמים: פיסטוק, קרם בורלה, שוקולד, קפה, שוקולד פסיפולרה ומרמלדת פטל
פטיסרי ברולדין (צילום: דן כהן)

פטיסרי ברולדין (צילום: דן כהן)

טווח מחירי הפטיסרי: 18-24 שקל.

הסמליל החדש

המיתוג החדש למעשה משמר את העיצוב האהוב הכולל את ארבעת העיגולים בלוגו רולדין אבל מוקטן ומעודן. הפונט שונה לגופן קלאסי, נקי. הגוון החום אשר בלט בלוגו הקודם ומזוהה עם רולדין נשאר במינונים מבוקרים, הכתום הפך לאפרסקי – מתוק ואישי והלבן קיבל עוצמה בלוגו. לשפה הצטרפו טקסטורות קוויות, מעודנות ומאופקות הנובעות מעיגוליות הסמל ויוצרות מראה חם בעל שיקיות אירופאית לצד איורים עם קווים נקיים ומוקפדים, המתארים כלים מתוך עולם הקונדיטורים.

אקלייר בכל סניף (צילום: רונן ברגמן)

אקלייר בכל סניף (צילום: רונן ברגמן)

בעיצוב הסניפים המחודש ובבחירת המארזים וכלי התצוגה נעשה שימוש בחומרים אמיתיים –דוגמת: עץ, מתכת, טפטים בצבעי הלבן החם. צביעה ידנית וחומרים בעלי אופי ידני משולבים עם ניקיון צבעוני חומרי וצורני יוצרים איזון ביו החוויה הצרפתית הנוסטלגית לבין החיים במציאות הישראלית העכשווית.

מועדון הלקוחות

מועדון הלקוחות החדש של רולדין יכנס תחת קורת גג אחת את לקוחותיה הנאמנים של הרשת, ויעניק הטבות, מבצעים, טיפים, מתכונים והצעות הגשה אישיות.

לדברי קובי חקק, מנכ"ל רולדין: "המטרה של מועדון הלקוחות הינה להעניק ללקוחותינו את הערך המוסף בחוויית רולדין הכוללת לצד שימור לקוחותינו והענקת הטבות שבאמת מדברות ללקוח הנאמן שלנו".

מרכז המבקרים

רולדין הקימה לפני כשנתיים מרכז מבקרים מזמין ומיוחד אשר מתקיימות בו סדנאות אפייה לילדים ולמשפחות בתקופות החגים והחופשים. לאור ההיענות הרבה, תרחיב רולדין השנה את מרכז המבקרים גם לקורסי אפייה למבוגרים בנושאים שונים.

על פי פרסומי הרשת, היקף המהלך הכולל מוערך בכ-10 מיליון שקל.

Print Friendly

על אודות שי שגב

שי שגב משמש כמבקר הקולנוע והטלוויזיה של מגפון. בעבר הרחוק למד קולנוע ותקשורת, ואף גמע קילומטראז' מכובד כבמאי ותסריטאי טלוויזיה. בשנים האחרונות משמש ככתב היין האלכוהול של Ynet, עורך מגזין יין וגורמה, מגזיני תעופה, תיירות ומלונאות מובילים. בעבר שימש כעורך הכלכלה והמזון של מגפון, עורך ראשי של מגזין הנדסת מים, כתב מסעדות ומבקר היין של ידיעות אחרונות, גלובס, מגזין Timeout ודרך האוכל. שגב כבר הספיק לכתוב ולערוך חלק מאתרי המזון, ביקורת המסעדות והיין המובילים בישראל, תוך היותו שופט יין ומזון בתחרויות בכל רחבי העולם. בזמנו הפנוי, מכהן כיו"ר ועדת היין של האקדמיה העברית ללשון. בזמנו הלא פנוי, משמש ככותב נאומים לבכירי ממשל ולראשי חברות בארץ ובעולם.
פוסט זה פורסם בקטגוריה אוכל, כתבות אוכל, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על המיתוג המתוק והחדש של רולדין

  1. מאת שיימוס‏:

    המהלך המגוחך שלהם עם רני רהב, הוציא אותי לגמרי מחוג הלקוחות.
    הייתי קונה אצלם קפה קטן, כמעט כל יום בקנייון בדרך למשרד, אבל המהלך ההזוי עם רני רהב – ההשמצות של קופיקס – גרם לי להבין שאני לא רוצה להשאיר שם יותר כסף.