Skip to content

המיתוג המתוק והחדש של רולדין

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה חוגגת 25 שנות פעילות ויוצאת במהלך מיתוג מחדש והשקת אגף פטיסרי, הכולל מגוון עוגות וקינוחים אישיים בעבודת יד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה, רולדין, חוגגת 25 שנות פעילות ויוצאת במהלך מיתוג מחדש הכולל: שפה ויזואלית חדשה – לוגו חדש, מדי עובדים חדשים, שינוי קונספט האריזות ומיתוגם מחדש, שיפוץ ונראות חדשה לסניפים קיימים והמשך התרחבות הרשת בקצב של כ-8-10 סניפים בשנה, השקת מועדון לקוחות והרחבת מרכז המבקרים.

הסניפים החדשים של רולדין (צילום: רונן ברגמן)
הסניפים החדשים של רולדין (צילום: רונן ברגמן)

במקביל, משיקה הרשת ליין מוצרי פטיסרי, המצטרף למגוון העוגות של רולדין:

  • מילפיי – בצק עלים חמאה צרפתי מקורמל בשכבות קרם פטיסייר
  • אקלר – בצק פחזניות עשיר במילוי קרם פטיסייר ושמנת בציפוי סבלאג' פריך
  • אקלר שוקולד -בצק פחזניות עשיר במילוי גנאש שוקולד מוקצף בציפוי אייס שוקולד
  • סברינה – סברינה מבושלת בסירופ רום וניל צרפתי בתוספת וריגטו דובדבן וקצפת
  • טארטלט פירות – סבלה חמאה קרם שקדים פרנגיפאן, קרם פטיסייר שוקולד לבן ופירות טריים
  • מקרונים – עוגיות שקדים צרפתיות במילוי גנאש, במגוון טעמים: פיסטוק, קרם בורלה, שוקולד, קפה, שוקולד פסיפולרה ומרמלדת פטל
פטיסרי ברולדין (צילום: דן כהן)
פטיסרי ברולדין (צילום: דן כהן)

טווח מחירי הפטיסרי: 18-24 שקל.

הסמליל החדש

המיתוג החדש למעשה משמר את העיצוב האהוב הכולל את ארבעת העיגולים בלוגו רולדין אבל מוקטן ומעודן. הפונט שונה לגופן קלאסי, נקי. הגוון החום אשר בלט בלוגו הקודם ומזוהה עם רולדין נשאר במינונים מבוקרים, הכתום הפך לאפרסקי – מתוק ואישי והלבן קיבל עוצמה בלוגו. לשפה הצטרפו טקסטורות קוויות, מעודנות ומאופקות הנובעות מעיגוליות הסמל ויוצרות מראה חם בעל שיקיות אירופאית לצד איורים עם קווים נקיים ומוקפדים, המתארים כלים מתוך עולם הקונדיטורים.

אקלייר בכל סניף (צילום: רונן ברגמן)
אקלייר בכל סניף (צילום: רונן ברגמן)

בעיצוב הסניפים המחודש ובבחירת המארזים וכלי התצוגה נעשה שימוש בחומרים אמיתיים –דוגמת: עץ, מתכת, טפטים בצבעי הלבן החם. צביעה ידנית וחומרים בעלי אופי ידני משולבים עם ניקיון צבעוני חומרי וצורני יוצרים איזון ביו החוויה הצרפתית הנוסטלגית לבין החיים במציאות הישראלית העכשווית.

מועדון הלקוחות

מועדון הלקוחות החדש של רולדין יכנס תחת קורת גג אחת את לקוחותיה הנאמנים של הרשת, ויעניק הטבות, מבצעים, טיפים, מתכונים והצעות הגשה אישיות.

לדברי קובי חקק, מנכ"ל רולדין: "המטרה של מועדון הלקוחות הינה להעניק ללקוחותינו את הערך המוסף בחוויית רולדין הכוללת לצד שימור לקוחותינו והענקת הטבות שבאמת מדברות ללקוח הנאמן שלנו".

מרכז המבקרים

רולדין הקימה לפני כשנתיים מרכז מבקרים מזמין ומיוחד אשר מתקיימות בו סדנאות אפייה לילדים ולמשפחות בתקופות החגים והחופשים. לאור ההיענות הרבה, תרחיב רולדין השנה את מרכז המבקרים גם לקורסי אפייה למבוגרים בנושאים שונים.

על פי פרסומי הרשת, היקף המהלך הכולל מוערך בכ-10 מיליון שקל.

1 Comment

  1. שיימוס
    13 באוקטובר 2013 @ 15:17

    המהלך המגוחך שלהם עם רני רהב, הוציא אותי לגמרי מחוג הלקוחות.
    הייתי קונה אצלם קפה קטן, כמעט כל יום בקנייון בדרך למשרד, אבל המהלך ההזוי עם רני רהב – ההשמצות של קופיקס – גרם לי להבין שאני לא רוצה להשאיר שם יותר כסף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן