Skip to content

חמי טבריה הושקו בשם חדש – "רימונים חמי טבריה"

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת ישוב חידשה בימים אלה את מרכז המרפא של חמי טבריה והיא משיקה אותו תחת השם "רימונים חמי טבריה", לאחר שלא שופץ משנת 1932; הרשת התאימה את האתר לציבור הדתי והחרדי: מוצעת בו רחצה נפרדת לנשים וגברים, והוא אינו פועל בשבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רימונים חמי טבריה. במתחם בריכות מים תרמו מינראליות עם שילוב ייחודי של סגולות מרפא
רימונים חמי טבריה. במתחם בריכות מים תרמו מינראליות עם שילוב ייחודי של סגולות מרפא

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת ישוב חידשה בימים אלה את מרכז המרפא של חמי טבריה והיא משיקה אותו תחת השם "רימונים חמי טבריה".

מול חמי טבריה פועלים גם חמי טבריה הצעירה, שעברו לא מכבר לניהול חברת מלונות "חמשת החושים". לפי ההסכם, האתר מנוהל תחת מותג חדש – "מעיינות חמי טבריה" – לאחר שפותח ושודרג בהתאם לאסטרטגיה והחזון העסקי של חברת המלונות.

לדברי ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "בימים אלה סיימה החברה תהליך אסטרטגי לשיפוץ ולשדרוג מתחם רימונים חמי טבריה המחודש. המתחם נפתח בשנת 1932 ומאז לא עבר כל שיפוץ או שינוי. החלטנו להרים את הכפפה, ולפתוח את המתחם תחת מיתוג מחודש."

לדבריו, החליטה הרשת להתאים את האתר לציבור הדתי והחרדי ומוצעת בו רחצה נפרדת לנשים וגברים. המתחם גם אינו פועל בשבת.

השיפוץ הרחב כולל בין היתר: חידוש חדרי הטיפולים מהיסוד ושדרוגם, שיפוץ מכון הפיזיותרפיה ושיפוץ חדרי המלתחות והשירותים. במתחם בריכות מים תרמו מינראליות עם שילוב ייחודי של סגולות מרפא. בנוסף, חדרי הטיפולים מציעים מגוון רחב של טיפולים רפואיים, ובהם מעטפת בוץ מינראלית ייחודית, טיפולי אמבטיות מינראליות, פדיקור רפואי ועוד.

ברימונים חמי טבריה פועל מכון פיזיותרפיה והידרותרפיה, המעניק סדרות של טיפולים שיקומיים לחברי קופות החולים ומשרד הביטחון. במכון הפיזיותרפיה מכשור חדיש, סאונה יבשה ובריכה טיפולית תרמו מינראלית.

מחיר כניסה לאדם- 65 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן