Skip to content

מטוס ראשון מדגם בואינג 737-900ER נחת באל על

המטוס נחת בנתב"ג ביום חמישי שחלף. טיסתו המסחרית הראשונה תתקיים ביום חמישי בשבוע הבא. בקבלת המטוס בסיאטל השתתפו מנהלים בכירים ו-10 עובדים מצטיינים מכל מגזרי אל על
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס בואינג 737-900ER ראשון של אל על נחת ביום חמישי שחלף, בשעה 3 אחר הצהריים בנתב"ג. המטוס הוכנס למוסך, כדי להתאימו לצרכים של אל על. טיסתו המסחרית הראשונה תתבצע ביום חמישי בשבוע הבא. טווח הטיסה של המטוס הוא כ-6,000 ק"מ ומהירות טיסתו היא 0.79 מאך.

מטוס 737-900ER של אל על. מותאם לצרכים התפעוליים של החברה
מטוס 737-900ER של אל על. מותאם לצרכים התפעוליים של החברה

עובדים מצטיינים

בקבלת המטוס במתקני בואינג בסיאטל ארה"ב השתתפו מנהלים בכירים בחברה ו-10 עובדים מצטיינים מכל מגזרי החברה. המטוס המריא מסיאטל לניו יורק, משם טס לנמל התעופה לוטון בלונדון ומשם הוא טס ישירות לנתב"ג.

אל על הזמינה שישה מטוסים חדשים מדגם 737-900ER במסגרת מגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים שלה, בהשקעה כוללת של כ-320 מיליון דולר. המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת חודש דצמבר ועד תחילת 2016 צפויים להתקבל ארבעה מטוסים נוספים מדגם זה. לדעת ראשי אל על מטוסים אלה ייצרו חווית טיסה חדשה ומתקדמת לנוסעים ביעדים מאירופה ואליה.

תצורת תא הנוסעים

מטוסי 737-900ER יופעלו בתצורה ייחודית לאל על ויהיו בהם 172 מושבים בחלוקה לשתי מחלקת שירות: 16 מושבים במחלקת העסקים ו- 156 מושבים במחלקת התיירים.

מושבי מחלקת עסקים – יהיו מושבי עסקים ייעודיים ומרווחים מסוג MILLENNIUM המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44". כל המושבים מצוידים בשקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .
מושבי מחלקת תיירים – יהיו לראשונה בצי אל על, מושבים דקים וקלים מסוג PINNACLE המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית. מושבי מחלקת התיירים הנוחים יציעו מרחב מחייה נוח לנוסע גם בזכות מיקום כיס הספרות בחלק העליון של גב המושב.
בכל שורת מושבים במחלקת התיירים, שקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .

בידור בטיסה – אל על תשיק עם המטוס החדש מערכת בידור בטיסה הכוללת טכנולוגיה חדשה.

פנים המטוס – תאורת אווירה חדשנית וחווייתית המשתנה במהלך הטיסה, תאי אחסון גדולים ומרווחים במיוחד לאחסון כבודת היד, ועיצוב חדש לפנים מטוס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן