Skip to content

יחימוביץ' רוצה שתמחו על הפיטורים ב"טבע"

באמצעות הפייסבוק מקווה יו"ר האופוזיציה, שלי יחימוביץ', להוביל התנגדות ציבורית לפיטורים בחברת "טבע"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', המפעילה עמוד פייסבוק ובו יותר ממאה אלף אוהדים, מנסה לגייס באמצעות דף הפייסבוק שלה התנגדות ציבורית רחבה ופעילה לפיטורי עובדים בחברת "טבע". יחימוביץ' מבקשת מאוהדיה לשגר מיילים לחברי הדירקטוריון שאישרו את ההחלטה לפטר 800 עובדים מ"טבע" בישראל, ומציעה אף למלא את דף המשוב של החברה תחת השדה "אחריות תאגידית" ומצרפת לינק לטופס המשוב.

חברי דירקטוריון "טבע" (מתוך אתר החברה)

תחת הכותרת "המטרה: לא יפוטר ולו עובד אחד בטבע, ואנחנו נשיג אותה", כותבת יחימוביץ׳ בעמוד הפייסבוק שלה: "אלה חברי הדירקטוריון של 'טבע'. הם הצביעו בעד פיטורי 800 עובדים בישראל, בזמן שהחברה מרוויחה מליארדי דולרים, פטורה לגמרי מתשלום מיסים בישראל, ומקבלת מהמדינה הטבות של 12 מיליארד".

יחימוביץ׳ ממליצה לציבור לכתוב תגובות גם בדף הפייסבוק של שר האוצר, יאיר לפיד: "לפיד חייב לדרוש מג'רמי לוין, מנכ"ל 'טבע', לבטל את הפיטורים, אחרי ההטבות המטורפות שהוא מממשיך לשפוך עליו. בואו נציל 800 משפחות שהועלו כקורבן אדם בלי שום סיבה מוסרית או כלכלית.

"חברי הדירקטוריון מרוויחים 7,100 שקלים על ישיבה אחת (!) יו"ר הדירקטוריון פיליפ פרוסט מרוויח יותר משלושה מיליון שקלים בשנה על משרה חלקית. הוא מקבל גם החזרי נסיעות. לא על כרטיסייה לאוטובוס, לא החזרי דלק, אלא "החזרי נסיעות" על שימוש במטוס הפרטי שלו. החזרים שמגיעים ל 2.5 מיליון שקל בשנה".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן