Skip to content

משרד הביטחון חנך את בית התערוכות של סיב"ט

בית התערוכות מיועד לקידום הייצוא של התעשיות הקטנות והבינוניות. משלחת של בכירי התעשיות הביטחוניות ההודיות קיימה ביקור פומבי ראשון השבוע בבית התערוכות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית התערוכות של סיב"ט – האגף לסיוע וייצוא ביטחוני במשרד הביטחון החל לפעול בצריפין. משלחת של בכירים מהתעשיות הביטחוניות ההודיות, המבקרת השבוע בתעשיות ביטחוניות בישראל במסגרת שיתופי פעולה המתקיימים בין סיב"ט לבין איגודי התעשיות בהודו היא הראשונה שקיימה סיור פומבי בבית התערוכות.

בכירי התעשיות הביטחוניות שהשתתפו בביקור בבית התערוכות של סיב"ט
בכירי התעשיות הביטחוניות שהשתתפו בביקור בבית התערוכות של סיב"ט. צילום: אלון בסון, אגף דוברות והסברה משרד הביטחון

בכירי התעשייה ההודית, בהובלת ארגון FICCI, התרשמו מהאמצעים של החברות הישראליות. בין השאר הוצגו לתעשיינים ההודים אמצעים של חברות יוויז'ן, IMC, בית אל, ג'יניוס, אינוקון, טופ איי וויז'ן, אסטרונאוטיקס, בנטל, אורביט ו-RSL.

משרד הביטחון, באמצעות סיב"ט פועל לסייע לתעשיות הקטנות והבינוניות באמצעות שיתופי פעולה תעשייתיים, בין השאר עם הודו, על מנת שיחד יוכלו לייצר עבור השוק ההודי והשוק הישראלי.

נושא קידום התעשיות הקטנות והבינוניות הינו אחד מהנושאים המרכזיים בסיב"ט ובשנה שחלפה אף נפתחה יחידה ייעודית באגף, המקדמת את פעילותן של התעשיות הקטנות והבינוניות.

סגן ראש סיב"ט, איתמר גרף סיפר: "בימים האחרונים פתחנו לראשונה את בית התערוכות שמטרתו קידום ושיווק העשייה של התעשיות הקטנות והבינוניות לשווקים ולתעשיות הבכירות העולם. המיזם מאפשר חשיפה נרחבת לתעשיות הקטנות והבינוניות וגישה ישירה לבכירי התעשיות בעולם, אשר ללא סיב"ט לאותן תעשיות קשה להגיע אליהם. הודו היא מדינה חשובה מאוד עבורנו והביקור של בכירי התעשיינים ההודים אצלנו הוא נדבך נוסף וחשוב בשיתוף הפעולה הכלכלי-בטחוני ביננו לבין הודו".

לדבריו, "התעשייה הביטחונית בישראל היא עדות לכך שהשקעות המדינה במחקר ובפיתוח ביטחוני מניבות לא רק תשואה ביטחונית לחוסנו של צה"ל, כי אם גם תשואה כלכלית גבוהה המסייעת לפיתוח המשק הישראלי ולהגברת התעסוקה".

הארגון ההודי FICCI, (Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry) נחשב לגוף הציבורי הגדול בהודו וחברים בו 250 אלף חברות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן