Skip to content

איבריה ממתגת עצמה מחדש

שימוש במיתוג ובלוגו החדש, יחל בסוף חודש נובמבר השנה. כמעט 9,000 אנשים רואיינו בשלב המחקר של תהליך עיצוב הלוגו החדש. האדום והצהוב של הדגל הספרדי יישארו בולטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איבריה איירליינס חשפה לציבור את המיתוג החדש שלה, שנתפס כתרומה מהותית למטרה של איבריה להפוך לחברה יותר חזקה ומודרנית. כמעט 9,000 אנשים רואיינו בשלב המחקר של תהליך עיצוב הלוגו החדש.

כך יראה מטוס של איבריה איירליינס במיתוג החדש של החברה
כך יראה מטוס של איבריה איירליינס במיתוג החדש של החברה

שימוש במיתוג ובלוגו החדש, יחל בסוף חודש נובמבר השנה, והדבר יהווה חלק מהשינויים במוצרי איבריה המיועדים לשפר את איכות השירות ללקוח.

השראה מהתרבות הספרדית

הלוגו החדש של איבריה, קיבל את השראתו מהתרבות ספרדית והשפעתה בעולם. הוא נועד להעביר מסר חיובי, המשקף את השינויים העמוקים המתחוללים בחברה.

האדום והצהוב של הדגל הספרדי יישארו בולטים, עם משמעות חזקה לצבע האדום כסמל לחיוניות, אקספרסיביות, אמנות של ספרד ושל האופי הספרדי. העיצוב של האותיותIBERIA של החברה מציין זריזות, חיוניות, ונוחות. העיצובים החדשים יופיעו בהדרגה בחודשים הקרובים על החומרים הגרפיים של החברה ובכל הנקודות המגע עם הלקוחות ועובדים.

שינויים נוספים

האתר החדש של החברה www.iberia.com, שהושק לפני כשלושה חודשים, מאפשר אינטראקציה יותר יעילה ומהירה עם לקוחות.

במסגרת תוכנית השינוי שעוברת החברה ננקטו יוזמות חדשות נוספות הכוללות שירות MyBagTag המיועד האיץ את הקבלה בצ'ק אין, ונקודות שירות מהירים שהוקמו בטרמינל 4 בנמל התעופה של מדריד.

המיזוג

באפריל 2010 חתמו בריטיש איירווייס ואיבריה איירליינס על הסכם מיזוג מחייב ביניהן, מיזוג שהושלם עד סוף אותה השנה. שוויה של החברה הממוזגת באותה התקופה עמד על כ-7.8 מיליארד דולר. בתום המיזוג החזיקו בעלי המניות של בריטיש איירווייס ב-55% מהחברה החדשה ובעלי המניות של איבריה החזיקו ב-45% מהמניות.

שמה של החברה הממוזגת החדשה הוא אינטרנשיונל איירליינס גרופ (International Airlines Group) והיא רשומה הן בלונדון והן בספרד. אבל שתי החברות ממשיכות לשמור על שמן והלוגו שלהן. עתה, כאמור, משנה איבריה את המיתוג שלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן