Skip to content

חיסול כפול בטייבה – שתי גופות ברכב בוער

הערב הוזעקו מכבי האש לכבות רכב בוער ליד בית העלמין. לאחר הכיבוי נמצאו ברכב שתי גופות שזהותן עדין לא ברורה. מוקדם יותר הבוקר נרצח איציק קיסוס בן 38 בחניון ביתו באור יהודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לחיסול – שתי גופות נמצאו הערב (שני) בתוך מכונית בוערת בבית הקברות של טייבה במשולש. בשלב זה לא זוהו ההרוגים. הערב, סמוך ל-19:30 הוזעקו כוחות משטרה  ומכבי האש על ידי עוברי אורח שראו את המכונית עולה באש. צוות מכבי האש מתחנת כפר סבא הוזנק למקום ולאחר כיבוי השריפה גילו השוטרים את הגופות בתוך הרכב המפויח.

במשטרת טייבה אומרים כי מדובר אירוע פלילי ונבדק חשד לרצח כפול. בין השאר נבדקת האפשרות כי האנשים שישבו במושבים הקדמיים של הרכב נורו למוות לפני שריפת הרכב. עדי ראייה סיפרו כי שמעו מכיוון הרכב פיצוצים לפני שעלה באש.

זירת הרצח באור יהודה הבוקר (צילום: אריק גואטה, יחידת הצילום של מחוז ת"א)
זירת הרצח באור יהודה הבוקר (צילום: אריק גואטה, יחידת הצילום של מחוז ת"א)

מוקדם יותר הבוקר נרצח איציק קיסוס בן 38 בחניון ביתו באור יהודה. קיסוס נודע כדמות מרכזית בארגונו של זאב רוזנשטיין הכלוא בישראל. רוזנשטיין הוסגר ב-2007 לאחר שנשפט בארצות הברית, נכלא שם וחזר לרצות את עונשו בישראל. בעבר היה סכסוך קשה בין איציק אברג'יל  לבינו ועל פי החשד קיסוס היה מעורב בחיסולו של מאיר אברג'יל.

מחקירה ראשונית עלה כי קיסוס חזר לביתו בשעות לילה מאוחרות אחרי בילוי ונתקל במחסלים. עוד עולה ממצלמות  האבטחה כי בין קיסוס למחסליו התנהל מאבק אלים. הוא נמצא בשעות הבוקר מוטל בחניון התת קרקעי ללא רוח חיים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן